Millaisia leikkauksia kasvoille voi Suomessa miehelle tehdä, jos on niin ruma ettei Tinderistä saa matcheja?
Kroppa on treenattu huippukuntoon, uudet vaatteet ostettu, hiukset ja parta siistit, hampaat hoidettu...Mutta siltikin matcheja ei vain tule.
Kai se on sitten naamasta kiinni.
Millaisia kokemuksia teillä on miesten kasvojen leikkauksista Suomessa?
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumallekin naamalle löytyy nainen. On rumia miehiä ja rumia naisia. Luulen että ap yrittää iskeä aina itseään kauniimpia naisia. Ei ihme jos ei matcheja tule.
Kun ei tule edes tykkäyksiä.
Viimeksi sain yhden tykkäyksen noin 150-kiloiselta tuetussa asumisessa olevalta, täysin itsestään huolehtimattomalta (hampaitakin puuttui jne), lievästi kehitysvammaiselta naiselta
ap
Olipa karu ja tarpeeton kuvaus ihmisestä, jolla on kehitysvamma. Tällaiset jutut saavat sinut kuulostamaan hieman ikävältä ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumallekin naamalle löytyy nainen. On rumia miehiä ja rumia naisia. Luulen että ap yrittää iskeä aina itseään kauniimpia naisia. Ei ihme jos ei matcheja tule.
Viimeksi sain yhden tykkäyksen noin 150-kiloiselta tuetussa asumisessa olevalta, täysin itsestään huolehtimattomalta (hampaitakin puuttui jne), lievästi kehitysvammaiselta naiselta
ap
Olipa karu ja tarpeeton kuvaus ihmisestä, jolla on kehitysvamma. Tällaiset jutut saavat sinut kuulostamaan hieman ikävältä ihmiseltä.
Sinä kuulostat ihmiseltä joka väen vängällä hakemalla hakee ap:sta jotain negatiivista.
Mielestäni hän vain kertoi faktat, eikä millään tavalla haukkunut naista.
Eihän tuo nyt kohtuulliselta kuulosta jos ainoa tykkäys oli tuo, ja jos ap on mitä sanoo olevansa.
Kuvaile kasvojasi ja ilmettäsi kuvassasi.
Jos ilmeesi on vihainen ja katse toljottava, niin pitää olla todella komea, että saa siltikin tykkäyksiä. Kannattaa hymyillä kuvaasa ja kannattaa hymyillä treffeilläkin. Jos ei ole aihetta hymyyn, niin kannattaa miettiä syytä siihen.
Ehkä suomalaisilla miehillä kasvojensa osalta voi (jos siis ei saa ainoatakaan tykkäystä) tökkiä kalvakkuus, ns. taikinanaama (tai sen Huutokauppakeisarin naamaa muistuttava), ohuet tai harvat hiukset, näkymättömät kulmakarvat, viivahuulet, kaksoisleuka. Noista tuo kaksoisleuka on ehkä pahin ja sellainen voi olla muuten melko hoikallakin.
Laihdutus auttaa useimmille, niin kasvojen luusto pääsee esiin. Mieskin voi ottaa suihkurusketuksen tai laittaa ihan hillitysti täytettä huuliin sekä värjäyttää hillitysti kulmakarvojaan tai hiuksiaan ilman että lopputulos näyttää feikiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä päättelet että vika on kasvoissasi? Se voi olla myös kuvissasi, profiilissasi noin muuten. Lisäksi tinderissä on vaikea ”rumana/epäviehättävänä” saada matcheja. Se on täynnä kauniita ihmisiä. Kannattaa yrittää vanhanaikaista ja mennnä vaikka salilla juttelemaan jollekin. Jos ei käy salilla, ala vaikka käymään!
Koska niin täällä palstalla on sanottu, ja onhan se ihan pääteltävissä oleva totuus.
Jos kroppa, tyyli, hygienia, hiukset/muu karvoitus on kunnossa, niin eihän siinä jää jäljelle muuta kuin naama."Tinder on ulkonäkösovellus"
Näin on sanottu tällä palstalla hyvin useasti.ap
Jännä muuten, ettet ole kertonut, mitä haet Tinderistä. Vai pelaatko Tinderiä samalla tavalla kuin moni muukin mies (kaikki swipataan oikealle)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Sinä kuulostat ihmiseltä joka väen vängällä hakemalla hakee ap:sta jotain negatiivista.
Eihän tuo nyt kohtuulliselta kuulosta jos ainoa tykkäys oli tuo, ja jos ap on mitä sanoo olevansa.
Joo, jos aloittaja olisi esimerkiksi laittanut kuvan tuosta naisesta ja haukkunut häntä, niin sitten olisi mennyt ilkeyden puolelle.
Mutta nythän mitään haukkumista ei tapahtunut, emmekä voi edes mitenkään tunnistaa kenestä puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kohtuulliselta? Ovatko naiset siis hänelle jonkun tietyn, kohtuullisen määrän tykkäyksiä velkaa? Jos kukaan ei tykkää, niin ei tykkää. Selavii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No jos sä olet 40 v ja yrität saada parikymppisiä niin...
Olen 33-36 (En halua kertoa tarkkaa ikää) ja ikähaarukkani on 24-40
ap
Harva 24-vuotias hyvännäköinen ja fiksu nainen haluaa itseään 10 vuotta vanhempaa tuikitavallisen näköistä (tai jopa rumaa) tavallista miestä, ellei muuten synkkaa jotenkin. Sellainen nainen on itse jotenkin epätoivoinen. Ainoastaan jotkut komeat supliikkimestarit tai selvästi varakkaat tai julkkikset kelpaavat. Jos et ole sellainen, niin et mitään aktiivista instamisua saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
Harva 24-vuotias hyvännäköinen ja fiksu nainen haluaa itseään 10 vuotta vanhempaa tuikitavallisen näköistä (tai jopa rumaa) tavallista miestä, ellei muuten synkkaa jotenkin. Sellainen nainen on itse jotenkin epätoivoinen. Ainoastaan jotkut komeat supliikkimestarit tai selvästi varakkaat tai julkkikset kelpaavat. Jos et ole sellainen, niin et mitään aktiivista instamisua saa.
Miksi otit kantaa ainoastaan ikähaarukan alimpaan ikään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
Otin senkin vuoksi, että tuo ikähaarukka (jos on näkyvissä jossain) saattaa karkoittaa myös ne 30-vuotiaat. Eli epärealistista havitella niitä nuoria.
Millaiset vaatteet ostit ja minkälaiset ne sinun siistit hiuksesi on? Valtaosa miehistä on ihan siistin näköisiä, mutta valitettavasti heidän hyvä kroppansa ei näy löysien vaatteiden vuoksi, ja tukka on usein leikattu samalla lailla todella lyhyeksi kuin melkein kaikilla muillakin miehillä, eikä varsinaisesti ole muuta tyyliä kuin se, että yritetään sulautua seinäpaperiin.. Suurin osa miehistä ei siis erotu mitenkään muiden miesten joukosta.
Viikko tinderissä takana, puolet ajasta piilotettuna, ettei näe kuin itse tykkäämäni. Nyt on 29 tykkäystä ja 25 matchia. Ehkä 5 poistunutta kun en suostunut vain panemaan, vaan olisin ollut vailla vähän laadukkaampaa kuin mitä tahansa hetken säätöä. M36v
Onko sulla kuvassa vakava tai vihainen ilme, harvat hiukset tai voimakkaasti vetäytynyt hiusraja, suunpielet alaspäin, kaksoisleuka, kalan katse tai muuten poissaoleva tai kenties jopa vihainen katse ym?
Ensin kannattaisi kyllä kokeilla ihan ilmaista "kauneusleikkausta" eli sen tarkastamista, miltä näytät kuvassa. Hymyiletkö? Oletko lähestyttävän ja sympaattisen näköinen? Millainen ilme sinulla on ja millainen on kehonkieli? Kysy vaikka naispuolisilta ystäviltäsi millaisen vaikutelman he kuvista saavat ja koeta korjata tällaiset helpot asiat ensin.
Toinen on sitten se, mitä itsestäsi kirjoitat ja viestit. Ei ole niin rumaa miestä etteikö se kiinnostaisi, jos osaa ilmaista itseään hyvin ja on aidosti empaattinen ja kiinnostunut toisesta.
Ongelma ei ole naamasi vaan persoonallisuutesi ja sosiaaliset taitosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
Otin senkin vuoksi, että tuo ikähaarukka (jos on näkyvissä jossain) saattaa karkoittaa myös ne 30-vuotiaat. Eli epärealistista havitella niitä nuoria.
Ei se Tinderin asetuksissa oleva ikähaarukka näy muille kuin itselle. Siinä on vain asetettu että minkä ikäisiä naisia Tinder minulle näyttää.
Kyllä 24-vuotiaissa on jo ihan aikuisia sekä fiksua naisia, ja siksi olen sen laittanut alarajaksi.
Tuntemissani pariskunnissa on useampikin 10v ikäero, ja valtavasti 5-7v ikäerolla olevia
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
Siis etsit nisia alkaen24 vuoa, ja itse olet oikeasti 40 ( koska et kerro)???? Ja ditten ihmettelet, kun niitä mätsejä ei tule🤣
Vierailija kirjoitti:
Kuvaile kasvojasi ja ilmettäsi kuvassasi.
Jos ilmeesi on vihainen ja katse toljottava, niin pitää olla todella komea, että saa siltikin tykkäyksiä. Kannattaa hymyillä kuvaasa ja kannattaa hymyillä treffeilläkin. Jos ei ole aihetta hymyyn, niin kannattaa miettiä syytä siihen.
Ehkä suomalaisilla miehillä kasvojensa osalta voi (jos siis ei saa ainoatakaan tykkäystä) tökkiä kalvakkuus, ns. taikinanaama (tai sen Huutokauppakeisarin naamaa muistuttava), ohuet tai harvat hiukset, näkymättömät kulmakarvat, viivahuulet, kaksoisleuka. Noista tuo kaksoisleuka on ehkä pahin ja sellainen voi olla muuten melko hoikallakin.
Laihdutus auttaa useimmille, niin kasvojen luusto pääsee esiin. Mieskin voi ottaa suihkurusketuksen tai laittaa ihan hillitysti täytettä huuliin sekä värjäyttää hillitysti kulmakarvojaan tai hiuksiaan ilman että lopputulos näyttää feikiltä.
Rock-tyyliste miehet käyttävät kulmissa ja silmissä ihan reippaastikin meikkiä - ja hyvältä näyttää! Ei tietty välttämättä kaikkien naisten mielestä, mutta riittävän monen kuitenkin, eikä miehen tarvitse olla yksin. Saattavat laittaa mustaa kynsilakkaakin, ja vaatteet ovat ihan muuta kuin perus-insinööripertillä.
Tapailin miestä, josta kävi myöhemmin ilmi, että etsi jopa 18-vuotiaitakin. Mies itse oli ikäistään vanhemman näköinen ja käytännössä jopa setämäisen näköinen, mahakas 35-vuotias. Jo tuo ikähaarukka oli turn-off ja mietin, että mitä mahtoi mies kuvitella itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Millaiset vaatteet ostit ja minkälaiset ne sinun siistit hiuksesi on? Valtaosa miehistä on ihan siistin näköisiä, mutta valitettavasti heidän hyvä kroppansa ei näy löysien vaatteiden vuoksi, ja tukka on usein leikattu samalla lailla todella lyhyeksi kuin melkein kaikilla muillakin miehillä, eikä varsinaisesti ole muuta tyyliä kuin se, että yritetään sulautua seinäpaperiin.. Suurin osa miehistä ei siis erotu mitenkään muiden miesten joukosta.
Miksi sen kropan pitää näkyä niin tarkasti?
ap