Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten nopeasti korona tarttuu perheessä?

Vierailija
22.03.2022 |

Siis ekan sairastumisesta montako päivää meni että seuraava/seuraavat sairastui?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vuorokausi.

Vierailija
2/12 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kolmesta sairastui vain yksi. Vietettiin tiivistä perhe-elämää, olin varma, että tulee meille kaikille.  Kaksi muuta testaili usein, eivät saaneet ja ysyivät oireettomina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä ja nuorin lapsi sairastuttiin aika lailla yhtä aikaa, ensimmäisiä oireita oli maanantaina ja tiistaina pos. testi. Vanhemmalla lapsella oireet alkoi keskiviikkona, ja puolisolla torstaina.

Mulla eka oire kurkun karheus, vähäistä yskää päivän verran. Sen jälkeen alkoi nuha, sekin tosi lievänä. Nenä ei ollut oikein kunnolla tukossa, eikä oikein kunnolla vuotanut, välillä joutui niistämään. Ja koko ajan ihan kirkasta, ei yhtään sellaista varsinaista räkää. Tätä kesti neljä päivää. Ja se oli siinä.

Puolisolla hyvin samanlaiset oireet kuin mulla, lapsilla oli päivän parin verran kuumetta, ei muuta.

Vierailija
4/12 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni tasan viikko.

Vierailija
5/12 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. ja 2. välillä oli kolme päivää, 2. ja 3. kolme päivää, 3. ja 4. välillä viisi päivää. 1. ja 4. välissä siis 11 päivää. Altistumiset kuitenkin samalla tasolla, viimeisen rokotesuoja paras. Tosin oireet oli usean päivän ennen positiivista tulosta.

Lähipiirissä ollut useammassa perheessä tartunnat ja hirveästi vaihtelee miten nopeasti leviää ja saako kaikki tartunnan.

Vierailija
6/12 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä enää kiinnostaa. Miten noi flunssat nyt on ennenkin tarttuneet.

Vierailija
7/12 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti tai ei lainkaan. Ja mitä tahansa siltä väliltä.

Vierailija
8/12 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverilla meni 10 päivää. Hänen kaksi lastaan oireili (kovaa kuumetta, nuhaa ym.) Molemmilla lapsilla virallinen koronatesti positiivinen. Onneksi pidämme töissä ffp2- maskeja. Kaikki ehtivät jo kuvitella, että työkaveriin ei korona tartu.

Vierailija
9/12 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin nyt viikonloppuna systerillä yökylässä pe-su. Oireet sillä alko sunnuntaina ja eilen oli positiivinen testi, itse varasin just oireiden perusteella testin tälle päivälle. Pari kolme päivää siis….

Vierailija
10/12 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmyytesi määrä on rajaton🤦🏻

Vierailija
11/12 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaalan hoitajia kiinnostaa. Vai menevätkö mielestäsi "flunssa potilaat" osastolle vain syömään, juomaan ja lomalle. Kumminkin ennätyksiä määrässä tulee jatkuvasti.

Kysymykseen: Perheessä vain yksi sairasti n.kk sitten.

Vierailija
12/12 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä alkoi oireet maanantaina, minulla torstaina ja lapsella seuraavana maanantaina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi