Tarjouskauppakohde alk.69 000, mitä tarjoaisit?
80 neliötä, 3h+vh+keittiö+las. parveke.
Kerrostalon ylin kerros.
Rempattu.
Lähiö.
Kommentit (40)
Riippuu tietenkin kunnosta mutta tarjoaisin 72 000 e jos asunto on ns. Priimaa
Puuttuu oleellinen tieto eli kaupunki. Joku Kemin lähiö on eri hintaluokassa kuin Vantaan lähiö.
Sanoisit nyt ees missä kunnassa. Jos tää lähiö on jossain mistä kaikki muuttaa pois ja "kukana" palveluista, ni ei tosta voi paljoa maksaa. Jos toi taas on helsingis kupeessa kasvavalla alueella ja vieressä on kauppaa ja juna-asemakin lähellä tai helppojen yhteyksien päässä, ni hinta on ihan eri.
Jaa-a. Tarjouskaupassa odotetaan yleensä korkeampia huutoja. Ei nyt itseäni tämä kohde kiinnostanut, mutta tarjouksellasi ei ole kauheasti väliä riippuen tulevista huudoista.
T: Mies
Sanoisin, että älä lähde tarjouskilpaan, vaan odota ja katso rauhallisena.
T: Mies
Riippuu ihan siitä onko tarjouksia vai ei. Jos ei, niin voisin tarjota jotain 55-60 tuhatta.
Turussa.
Ja näillä tiedoilla kuka tahansa löytääkin linkin juuri siihen kämppään mitä olen katsonut =D
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 19:06"]
Riippuu ihan siitä onko tarjouksia vai ei. Jos ei, niin voisin tarjota jotain 55-60 tuhatta.
[/quote] Ilmoituksessa ainakin sanotaan että tarjouskauppakohteissa tarjoukset tehdään lähtöhinnasta ylöspäin....
Pelkääkö ap huutokilpaa vai miksi tämä salailu?? En ihan jaksa uskoa, että monikaan palstalaisista pitää tuon hintaista loukkua havittelemisen arvoisena.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 19:10"]
Pelkääkö ap huutokilpaa vai miksi tämä salailu?? En ihan jaksa uskoa, että monikaan palstalaisista pitää tuon hintaista loukkua havittelemisen arvoisena.
[/quote]
Herrajumala, jo ekan viestin luettuani ajattelin mielessäni, ettei kai vain jossain Varissuolla. Mutta kyllä, siellä juuri! Kuinka joku voi edes harkita sinne muuttamista?
Jos ap olet tosissasi tuon asunnon kanssa, niin sinun on syytä tiedostaa, ettet mahdollisesti koskaan pysty myymään sitä asuntoa pois, millään hinnalla. Harkitse tarkkaan, oletko valmis ottamaan sen riskin.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 19:13"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 19:10"]
[/quote]
Herrajumala, jo ekan viestin luettuani ajattelin mielessäni, ettei kai vain jossain Varissuolla. Mutta kyllä, siellä juuri! Kuinka joku voi edes harkita sinne muuttamista?
Jos ap olet tosissasi tuon asunnon kanssa, niin sinun on syytä tiedostaa, ettet mahdollisesti koskaan pysty myymään sitä asuntoa pois, millään hinnalla. Harkitse tarkkaan, oletko valmis ottamaan sen riskin.
[/quote]
Olen asunut Varissuolla vuokralla jo 5v. Usko tai älä, viihdymme täällä. En ehkä pysty ikinä myymään pois, mutta kyllä tänne muutta esim. opiskelijoita vuokralle koska hyvät kulkuyhteydet ja jaaadajaadajaada.
Löysin. En tarjoaisi mittään, en muuttaisi tuolle alueelle ollenkaan. Tai jos pakko olisi, niin en yhtään yli pyynnön. Asunnon kunto kyllä ok ja noin ylös ei metakat niin paljon enää häiritse.
No mahtaa olla mörskä kun noin alhainen hinta vai onko kämppä jossain Sallassa?
Mä heittäisit pari tonnia ylöspäin. Jos on haluttu kohde niin hinta voi nousta vaikka 40 000. Suurin näkemäni nousu oli yli 100 000, Helsingin Käpylässä. En tosin ymmärrä, miksi lähtö oli niin alhainen. Surullisia ovat tarjouskauppakohteet, joista kukaan ei tarjoa.
Jotkut täällä näemmä sekoittavat normaaliin kiinteistökauppaan, jossa tarjotaan alle lähtöhinnan. Niissä ilmaa on yleensä noin 8-15%. Itse olen ostanut useammankin asunnon ja tarjonnut sen 15 % vähemmän. Vastatarjouksen jälkeen ollaan jääty noin kymmenen prosentin alennukseen. Jos haluttu kohde niin lähtee pyyntihinnalla ekasta näytöstä.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 19:20"]Mä heittäisit pari tonnia ylöspäin. Jos on haluttu kohde niin hinta voi nousta vaikka 40 000. Suurin näkemäni nousu oli yli 100 000, Helsingin Käpylässä. En tosin ymmärrä, miksi lähtö oli niin alhainen. Surullisia ovat tarjouskauppakohteet, joista kukaan ei tarjoa.
Jotkut täällä näemmä sekoittavat normaaliin kiinteistökauppaan, jossa tarjotaan alle lähtöhinnan. Niissä ilmaa on yleensä noin 8-15%. Itse olen ostanut useammankin asunnon ja tarjonnut sen 15 % vähemmän. Vastatarjouksen jälkeen ollaan jääty noin kymmenen prosentin alennukseen. Jos haluttu kohde niin lähtee pyyntihinnalla ekasta näytöstä.
[/quote]
Ja lisään, että tarjouskaupalla ja tolla aloituksella toivovat varmaan mieluiten kasilla alkavaa summaa. Mikä ei tarkoita, että kukaan tarjoaisi edes 75 000.
Nämä tarjouskauppakohteiden hinnat tuppaavat nousemaan ihan järjettömiin. Ja ne hinnoitellaan aina selvästi alakanttiin kysyntää nostamaan. Näitä kauppojahan ei ole pakko solmia, ellei myyjä saa odottamaansa summaa. Kannattaa aluksi katsoa sivusta mitä tapahtuu ja tarjota vasta myöhemmin, kun näkee minne hinta asettuu.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 19:16"]
Olen asunut Varissuolla vuokralla jo 5v. Usko tai älä, viihdymme täällä. En ehkä pysty ikinä myymään pois, mutta kyllä tänne muutta esim. opiskelijoita vuokralle koska hyvät kulkuyhteydet ja jaaadajaadajaada.
[/quote]
Sittenhän ei mitään hätää, jos tunnet alueen ja jopa viihdytte siellä. Vähän veikkaan, ettei tuosta kummoista tarjouskilpailua synny. Tai ihmettelisin, jos syntyisi.
Kyllä se on iso etu elämässä, jos pystyy tyytyväisenä elämään noinkin halvassa asunnossa! Siinä jää rahaa paljon muuhun kivaan. Tuo näytti kuitenkin aika siistiltä, joskin vanhanaikaiselta. Mutta neliöt taitaa olla teille tärkeämpi juttu kuin kylppärin kaakelit tai keittiön kaapit.
Näillä tiedoilla 50 000.