Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhemmat vaatii ruokarahaa

Vierailija
02.09.2015 |

Olen parikymppinen mies ja asun vanhempien luona vielä. Olen työtön tällä hetkellä ja nyt vanhemmat on alkanut vaatii mun työttömyystuesta ruokarahaa. En aio suostua. Aion kapinoida vanhempani vastaan sillä ne ei mun kelan rahoihin koske.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta pois porvoosta. Sillä ratkeaa.

Vierailija
2/11 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta omilles, luuseri. Ruokaraha on aika mitätöntä, että antavat sun muuten asua kotona täysin ilmaiseksi.

Siivootko? Pesetkö pyykkisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

syö ABC:llä

Vierailija
4/11 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän voit täysi-ikänen kun olet, muuttaa omilles ja kapinoida niin perkeleesti kun vain haluat =) Kannattaa tehdä se heti

Vierailija
5/11 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä ei ole provo, niin toki voit muuttaa pois kotoa niin näet miten pitkälle ne sinun "omat rahat" riittävät.

Vierailija
6/11 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh. "Aion kapinoida vanhempiani vastaan." Yritä nyt edes jos provoilla haluat. Lame.

Vierailija
7/11 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 18:51"]Jos tämä ei ole provo, niin toki voit muuttaa pois kotoa niin näet miten pitkälle ne sinun "omat rahat" riittävät.
[/quote]
En olisi halunnut syntyä. Olisivat äyttäneet kondomia mikäli ei halua lastansa elättää. Minulla on oikeus elää vanhempien piikkiin vaikka loppuelämä.

Vierailija
8/11 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 18:54"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 18:51"]Jos tämä ei ole provo, niin toki voit muuttaa pois kotoa niin näet miten pitkälle ne sinun "omat rahat" riittävät. [/quote] En olisi halunnut syntyä. Olisivat äyttäneet kondomia mikäli ei halua lastansa elättää. Minulla on oikeus elää vanhempien piikkiin vaikka loppuelämä.

[/quote]

Ne kuolee joskus..jättävätkö isonkin perinnön? Vanhemmillasi on oikeus eläessään tuhlata joka penni itseensä. 

Vierailija
9/11 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 18:50"]Muuta omilles, luuseri. Ruokaraha on aika mitätöntä, että antavat sun muuten asua kotona täysin ilmaiseksi.

Siivootko? Pesetkö pyykkisi?
[/quote]
Siivominen ja pyykinpesu on naisten homma. Meikä poika ei alistu mopin varteen. Meillä äiti tekee kotityöt.

Vierailija
10/11 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 18:54"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 18:51"]Jos tämä ei ole provo, niin toki voit muuttaa pois kotoa niin näet miten pitkälle ne sinun "omat rahat" riittävät.
[/quote]
En olisi halunnut syntyä. Olisivat äyttäneet kondomia mikäli ei halua lastansa elättää. Minulla on oikeus elää vanhempien piikkiin vaikka loppuelämä.
[/quote]
Se piikki voi pistää sua aika pirun nopiaa

Vierailija
11/11 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmuus ei lopu siihen, kun lapsi täyttää 18 vuotta. Törkeää vaatia lapselta ruokarahaa. Meidän lapset saa elää vanhempiensa luona ilmaiseksi niin kauan, kun haluavat.