Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä nainen haluaa treffeiltä?

02.09.2015 |

Niin, katsokaas, en ole mikään teini enää enkä lähimaillekaan, en edes nuori aikuinen, mutta en ole koskaan ennen harrastanut treffejä. En yhtenäkään vuosikymmenenä.

Nyt järjestyi sellaiset, tapasin, tuntui ihan kivalta ihmiseltä. Tässä jännään, että ottaako vielä yhteyttä.

Kysyisin siis sitä, että millä mielellä naiset oikeastaan treffeille menevät? Tiedän sen verran että hän ei tällä hetkellä ole etsimässä "elämänkumppania". Mistä voi olla kyse? Miksi te menisitte? Haluatteko miehestä ystävän? Vai harrasteseuraa? Entä, onko intiimi suhde edes mahdollinen? Alkaako sellaisia edes koskaan treffeillä?

Ja minulla sentään on parisuhteitakin takana. Mutta en ole vaan koskaan ollut treffeillä. Älkää nyt naurako vaan sanokaa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viettää aikaa kanssasi ja katsoa onko teillä mitään yhteistä, kannattaako jatkaa. 

Vierailija
2/2 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vain avoimin mielin paikalle. Itselleni kävi niin, että hankalan suhteen jälkeen olin aivan vakuuttunut, etten ainakaan kaipaa uutta parisuhdetta vähään aikaan. Reilun kuukauden päästä seurustelin nykyisen aviomieheni kanssa. Kun sopiva ihminen osuu kohdalle, tunteet eivät kysele alkuperäisiä aikomuksia.

Oma ensimmäinen ajatukseni tuollaisesta kommentista on, että toinen osapuoli etsii kukaties kevyttä hauskanpitoa: seksiä ja hauskaa yhdessäoloa ilman, että heti ruvetaan suunnittelemaan yhteistä tulevaisuutta. Itse todennäköisesti vain menisin treffeille ja katsoisin, mihin se tuntuu johtavan. Mutta jos asia askarruttaa sinua kovasti jo nyt, ei mielestäni ole mikään ongelma kysyä treffeillä, että mitä hän toivoo, jos ei elämänkumppania.

N29

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi