Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko keskivartalopullukoille vähemmän raskausarpia?

Vierailija
02.09.2015 |

Esikoistani odotan, ja vaikka olenkin normaalipainoinen, on vartalonmallini sellainen, että kaikki ylimääräinen kertyy vatsaan. Minulla ei siis varsinaisesti ole mikään valtava maha, mutta semmoinen "löllö" kuitenkin.

Nyt kun tässä esikoistani odotan, niin mietin ja pelkään noita raskausarpia. Jos vatsanahka on valmiiksi jo "löllö", onko pienempi mahdollisuus, että iho repeää?

Nyt tuo minun vatsanahkani kestää kyllä isommankin kasvun, koska kasvunvaraa on :) Maha ei siis ole semmoinen kova rasvamaha, vaan pehmeä ja löysä.

Ratkeaako nahka helpommin timmimahaisilta, eli antaako löllömaha yhtään anteeksi kasvua?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, olisi voinut oikolukea ennen lähettämistä, mutta tulipahan ainakin selväksi :D Ap

Vierailija
2/13 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tuli ihan lopussa pikkuinen arpi navan yläpuolelle ja oli juuri kuvailemasi masu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Riippuu kudostyypistä. Olin ennen raskautta tosi hoikka myös sen jälkeen. Yhtään raskausarpea ei tullut.

Vierailija
4/13 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tuollainen vähän löllömahainen aina ollut ihan normaalipainossa.
Ei tullut raskausarpia ja maha näytti synnytyksen jälkeen heti lähes entiseltään.
Muutamat ihmettelivätkin sitä että olin heti " normaalin" näköinen.
Tunsin saaneeni vähän ikäänkuin korvausta löllömahaisuudestani.

Vierailija
5/13 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 16:41"]

Ei. Riippuu kudostyypistä. Olin ennen raskautta tosi hoikka myös sen jälkeen. Yhtään raskausarpea ei tullut.

[/quote]

Mulla ihan sama juttu.

Vierailija
6/13 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin timmi ja olen luonnostani jotenkin tosi "tiukkalihainen" (lol, mikä sana) ja vyötärötä luonnostani hoikka ja mulle tuli aivan järkyttävät raskausarvet mahaani. Joten veikkaan, että voit olla oikeassa, ts. se kudostyyppi voi just näkyä sellaisena helpompana taipumuksena luontaiseen "löllömahaan" tai toisaalta timmiin mahaan riippumatta omasta ruokavaliosta tai liikunnasta. Äitini on hoikka, mutta hänellä on paljon pehmeämpi kudostyyppi ja hänelle ei ole tullut kolmesta raskaudesta kuin aivan pieni arpi, kun taas itselleni tuli ne kamalat arvet.

Vierailija
7/13 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tullut yhtään. t.keskivartalopullukka

8/13 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

itellä löllö pömppö masu , ja kyllä vaan on jo raskaus arpia esikosta ja punaisia sellaisia, rv 25+3 menossa, bmi joku 30+.. ja lisää varmasti tulee, ja nää ihanat suonikohjut toisessa jalassa :)

kinka pitkällä oot ?

Vierailija
9/13 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 16:48"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 16:41"]

[/quote]

Samoin täällä. Kuukauden päästä synnytyksestä oli jäljellä pelkät D-kupin rinnat, ei raskausarpia. 

Mulla ihan sama juttu.

[/quote]

Vierailija
10/13 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vasta 15+ viikolla, joten ehdin vielä panikoida tästä asiasta monta kertaa. Ap

Vierailija
11/13 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon keskivartalolihava, en omenamallinen vaan juurikin tuollainen löllö, ja kyllä tuli pahat raskausarvet jo ekasta raskaudesta. Toisesta vielä pahemmat. Ei ne kyllä minua haittaa, mutta onpahan raidallinen vatsa.
Luulen että ainoa vaikuttava tekijä on ihon elastisuus. Siihen voi kai yrittää vaikuttaa kosmetiikan tai liikunnan keinoin, mutta uskoisin että suurin tekijä on geenit.

Vierailija
12/13 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Olen omenavartaloinen ja arpia tuli PALJON. Todella paljon. Riippunee kudostyypistä. Minäkin ajattelin, että josko säästyisin arvilta kun valmiiksi löysää ja venyvyyttä, mutta ei.

Vierailija
13/13 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa kaikki rasva kertyy mahaan. Siihen lihasten päälle kivasti löllöilemään. Pitkään kärsin myös valtavasta vatsan turvotuksesta iltaisin jolloin maha näytti kuin 7-8kk raskaana. Ja nolla raskausarpea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi