Onkohan paljon vielä koronaa sairastamattomia täysin rokottamattomia?
Kauanko kestää, että ne kaikki ovat sairastuneet? Onko tämä sitten ohi?
Kommentit (41)
Viime viikolla kuoli rokottamaton tuttu koronaan
En ole ottanut yhtään rokotusta, enkä ilmeisesti ole sairastunut. Siis ainakaan varmistettua tartuntaa ei ole ollut. Kertaakaan en ole testiinkään joutunut. Toki jotain epämääräisiä oireita on ollut, mutta näille on löytynyt muu selitys. Nyt on kyllä ollut vähän epämääräisiä oireita, mutta luultavasti pms:ssään ja kuukautisiin liittyviä. Lisäksi kärsin muutenkin erilaisista suolistovaivoista, luultavasti ibs tai keliakia, joten vaikeaa on aina tietää mistä johtuu. Nämä suolistovaivani ovat muuten pahempia kuin kuukautisiin liittyvät.
Minulla on nyt korona. Ihan testillä todettu, rokoteita en ole ottanut ensimmäistäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskat kuoli. Älä valehtele trolli.
Haista v*ttu!!!!! kyllä kuoli, keuhkot petti lopulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskat kuoli. Älä valehtele trolli.
Haista v*ttu!!!!! kyllä kuoli, keuhkot petti lopulta.
Oikein ja luonnollista, että heikot lakkaa vaikuttamasta :D:D:D
Olen rokottamaton, en käytä maskia ja muutenkin olen elänyt normaalia elämää. Altistumisia on ollut paljon parin vuoden aikana, mutta ei vain ole korona tarttunut. Koronapassin takia odottelin tartuntaa, että pääsisi käymään ulkomailla lomalla. Nyt olen luovuttanut sen suhteen. Kotimassa sitä ei onneksi kysellä tällä hetkellä. Kaikki rokotetut ystäväni ovat sairastaneet koronan. Osa heistä on elänyt hyvin varovaista elämää. Turhaan.
Täällä yksi rokottamaton. Mitään hengitystieoireita ei ole koko kahteen vuoteen ollut, mutta tämän viruksen kohdallahan se ei paljoa kerro. Töissä, kaupoissa jne olen käynyt normaalisti mutta massatapahtumia, ryhmäliikuntaa sisällä yms. olen vältellyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tunnen varmuudella yhteensä 15 ihmistä, jotka ei ole ottaneet koronapiikkiä (sen yhteydessä ei tulisi puhua rokotteesta) itseni mukaanlukien, eivätkä ole koronaan sairastuneet. Piikitetyt sitä kyllä sairastaa.
Altistumista on ollut paljon, jopa niin, että tilanteessa kaikki piikutetyt on sairastuneet ja me piikittömät ainoat jolle ei mitään ole tullut.No sairaalat ovat kuitenkin taas täynnä rokottamattomia.
Kyllä sairaaloissa valtaosa on rokotettuja. Sen siitä saa kun rokotteesta huolimatta parveillaan samalla tavalla kuin ennen koronaa. Itse olen rokotettu enkä mene paikkoihin missä on paljon ihmisiä eikä mulla olekkaan tarvetta käydä muualla kuin töissä ja lähikaupassa.
https:/ /token tube. net/ v/380420747 /Striimattiin-liven%C3%A4-17-3-2022--Globalistien-pandemiasimulaatiot-ennustivat-C0VID-19-pandemian--
On älyllistäkin informaatota.
En ole rokotteita ottanut eikä ole ollut koronaa eikä mitään oireita eli en ole koskaan käynyt testissä koska ei ole ollut syytä. Voihan se toki olla että on ollu oireettomana.
Vierailija kirjoitti:
No ei se rokote olisi välttämättä häntä pelastanut. Niitä rokotettuja kuolleita on enemmän kuin julkisesti kerrotaan. Asioita kaunistellaan julkisesti kuten tilastoja ym.
Minulla on psoriaasi. Juuri sen takia en ottanut kokeellista geeniterapiaa piikkiproteiinilla, sillä VALKOsolujen jakaantumista ja prosesseseja ei saa häiritä jollain tutkimattomalla ja epämääräisellä lääketehtaiden rahastamissysteemillä.En ole sairastanut koronaa. Syön terveellisesti olen laiha ja harrastan urheilua. Minulla on perinteiset rokotukset kuten jäykkäkouristusrokote ym. Elän ihan normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on psoriaasi. Juuri sen takia en ottanut kokeellista geeniterapiaa piikkiproteiinilla, sillä VALKOsolujen jakaantumista ja prosesseseja ei saa häiritä jollain tutkimattomalla ja epämääräisellä lääketehtaiden rahastamissysteemillä.En ole sairastanut koronaa. Syön terveellisesti olen laiha ja harrastan urheilua. Minulla on perinteiset rokotukset kuten jäykkäkouristusrokote ym. Elän ihan normaalisti.
Onpa paha sairaus sulla - not. Tuohan on sama kuin hilsettä päässä.
Täällä on yksi. Asun Helsingin ydinkeskustassa ja liikun päivittäin julkisilla, ravintoloissa ja kaupoissa.
Vierailija kirjoitti:
Mika Salminen sanoi, että moni on saanut rokotteella immuniteetin ja siihen päälle sairastamalla. Anteeksi mitä?
Eikös Nohynek esittänytkin, että rokotteesta saatua immuniteettia olisi hyvä "boostata" tartunnasta saadulla immuniteetilla... 😂
Meillä rokotettuja koko lähisuku mutta 11 terveenä/8 sairastanut, näistä 3 alle kouluikäistä
Toi on hauska, että ne ketkä tätä koronapiikkiä ei ole ottanut on sairastaneet sen jotenkin mystisesti piilossa, mutta koska ovat "denialisteja" eivät mene testiin 😂 ei vaan uskota, että on ollut terve.
Tämäkin selitys on yhtä naurettava, kuin valtaosa piikin puolesta puhujien selityksistä: piikki pitää ottaa, koska muuten kuormittaa sairaaloita ja nämä piikkipakottajat toivoo piikittämättömille tuskaista kuolemaa. Kun sitä ei ole tullut, eikä piikittämätön ole kuormittanut terveydenhuoltoa yhtään millään tavalla (turhalla piikillä tai testeillä, millä nämä piikin puolesta puhujat jatkuvasti terveydenhuoltoa kuormittavat) niin sitten on sairastanut sen jotenkin salaa ja ainakin tartuttanut 1000 ihmistä, jotka on piikin ottaneet, vaikka se piikki siis suojaa, mutta ei se sitten suojaakaan jos on riskiryhmää 😂
Piikkien puolesta puhujat kumoavat koko ajan omat väitteensä.
Koronarokote- kampanjan aikana Suomessa ei ole ollut minkäänlaista seurantaa, missä verrattaisiin rokotteiden hyötyjä ja haittoja. Yhtään tutkimusta ei ole tehty. Fimea kerää haittailmoituksia toimittaakseen lääkeyhtiöille seurantatietoa. Haittailmoituksia on tullut noin 26 000 kpl ja niistä 17 700 kpl on kirjaamatta. Varsinaisista rokotehaitoista ei ole seurantajärjestelmää.
ttps:/ /injektio piikki. com/2022/02/22/k
Tunnen ainakin kolme joilla ei ole missään vaiheessa ollut positiivista testiä.
Itseni kohdalla en nyt tiedä sanoisinko sairastamiseksi päivän kurkkukipua. Nyt tavallinen nuha ja tämäkin paljon pahempi kuin korona.
Miksihän näitä sairauksia on nykyään niin monella?