Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan paljon vielä koronaa sairastamattomia täysin rokottamattomia?

Vierailija
21.03.2022 |

Kauanko kestää, että ne kaikki ovat sairastuneet? Onko tämä sitten ohi?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät rokottamattomat tunnusta sairastuneensa tai jos tunnustavat, niin oireethan ovat tietysti olleet mitättömät. Mitään testejä ei tehdä ja koronaksi voidaan itse määritellä myös tavallinen flunssa.

Pikkunuha on sana, jota en siedä enää. Listalle voi lisätä monta muutakin ilmaisua, mutta jääkööt nyt tähän.

Mitään immuniteettiahan sairastaminen ei mukanaan tuo yksinkertaisesti siksi, että virukset muuntuvat. Sama tietysti koskee rokotteita. Vaan mitäpä trollijänkkä asiasta ymmärtäisi.

Eivät kaikki sairastu tai ovat sairastuttuaan oireettomia. Eivät ole ihmiset Euroopassa kuolleet sukupuuttoon esimerkiksi ruton vuoksi. Mitä harvemmin asutulla alueella asuu eikä käy kuin kerran viikossa kylillä asioilla, niin sitä helpompaa on välttää sairastuminen tartuntatauteihin. 

Pelkopropagandaa (myrkkypiikkihorinat eri variaatioineen) ovat levittäneet vain ns. rokotekriittiset, joilla ei oikein ole ymmärrystä esimerkiksi sen suhteen, kuinka monta diabetesta sairastavaa tai astmaatikkoa tästä maasta löytyy. Eivät ole haudan partaalla roikkuvia liki satavuotiaita kaikki nämä riskiryhmiin kuuluvat. 

Niinpä, ei tarvitse kuin olla joku tulehduksellinen pitkäaikaissairaus, johon saa mm. biologisia tai muita immuniteettia alentavia lääkkeitä, niin on riskiryhmässä. Ja sitten on muita tauteja, jotka toisilla tavoin alistavat.

Ihan tavallisista taudeista kyse eli reumataudit, psoriaasi, astma, diabetes, syövät (hoitotilanteessa), tulehdukselliset suolistosairaudet, jne...

Noita voi ihan hyvin olla nuorilla ihmisilläkin, jopa lapsilla.

Miksihän näitä sairauksia on nykyään niin monella?

Vierailija
22/41 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla kuoli rokottamaton tuttu koronaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ottanut yhtään rokotusta, enkä ilmeisesti ole sairastunut. Siis ainakaan varmistettua tartuntaa ei ole ollut. Kertaakaan en ole testiinkään joutunut. Toki jotain epämääräisiä oireita on ollut, mutta näille on löytynyt muu selitys. Nyt on kyllä ollut vähän epämääräisiä oireita, mutta luultavasti pms:ssään ja kuukautisiin liittyviä. Lisäksi kärsin muutenkin erilaisista suolistovaivoista, luultavasti ibs tai keliakia, joten vaikeaa on aina tietää mistä johtuu. Nämä suolistovaivani ovat muuten pahempia kuin kuukautisiin liittyvät.

Vierailija
24/41 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nyt korona. Ihan testillä todettu, rokoteita en ole ottanut ensimmäistäkään.

Vierailija
25/41 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskat kuoli. Älä valehtele trolli.

Haista v*ttu!!!!! kyllä kuoli, keuhkot petti lopulta.

Vierailija
26/41 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskat kuoli. Älä valehtele trolli.

Haista v*ttu!!!!! kyllä kuoli, keuhkot petti lopulta.

Oikein ja luonnollista, että heikot lakkaa vaikuttamasta :D:D:D

Vierailija
27/41 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rokottamaton, en käytä maskia ja muutenkin olen elänyt normaalia elämää. Altistumisia on ollut paljon parin vuoden aikana, mutta ei vain ole korona tarttunut. Koronapassin takia odottelin tartuntaa, että pääsisi käymään ulkomailla lomalla. Nyt olen luovuttanut sen suhteen. Kotimassa sitä ei onneksi kysellä tällä hetkellä. Kaikki rokotetut ystäväni ovat sairastaneet koronan. Osa heistä on elänyt hyvin varovaista elämää. Turhaan.

Vierailija
28/41 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi rokottamaton. Mitään hengitystieoireita ei ole koko kahteen vuoteen ollut, mutta tämän viruksen kohdallahan se ei paljoa kerro. Töissä, kaupoissa jne olen käynyt normaalisti mutta massatapahtumia, ryhmäliikuntaa sisällä yms. olen vältellyt

Vierailija
29/41 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tunnen varmuudella yhteensä 15 ihmistä, jotka ei ole ottaneet koronapiikkiä (sen yhteydessä ei tulisi puhua rokotteesta) itseni mukaanlukien, eivätkä ole koronaan sairastuneet. Piikitetyt sitä kyllä sairastaa.

Altistumista on ollut paljon, jopa niin, että tilanteessa kaikki piikutetyt on sairastuneet ja me piikittömät ainoat jolle ei mitään ole tullut.

No sairaalat ovat kuitenkin taas täynnä rokottamattomia.

Kyllä sairaaloissa valtaosa on rokotettuja. Sen siitä saa kun rokotteesta huolimatta parveillaan samalla tavalla kuin ennen koronaa. Itse olen rokotettu enkä mene paikkoihin missä on paljon ihmisiä eikä mulla olekkaan tarvetta käydä muualla kuin töissä ja lähikaupassa.

Vierailija
30/41 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https:/ /token    tube.  net/   v/380420747         /Striimattiin-liven%C3%A4-17-3-2022--Globalistien-pandemiasimulaatiot-ennustivat-C0VID-19-pandemian--

On älyllistäkin informaatota.

Vierailija
31/41 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole rokotteita ottanut eikä ole ollut koronaa eikä mitään oireita eli en ole koskaan käynyt testissä koska ei ole ollut syytä. Voihan se toki olla että on ollu oireettomana.

Vierailija
32/41 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se rokote olisi välttämättä häntä pelastanut. Niitä rokotettuja kuolleita on enemmän kuin julkisesti kerrotaan. Asioita kaunistellaan julkisesti kuten tilastoja ym.

Vierailija
33/41 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on psoriaasi. Juuri sen takia en ottanut kokeellista geeniterapiaa piikkiproteiinilla, sillä VALKOsolujen jakaantumista ja prosesseseja ei saa häiritä jollain tutkimattomalla ja epämääräisellä lääketehtaiden rahastamissysteemillä.En ole sairastanut koronaa. Syön terveellisesti olen laiha ja harrastan urheilua. Minulla on perinteiset rokotukset kuten jäykkäkouristusrokote ym. Elän ihan normaalisti.

Vierailija
34/41 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on psoriaasi. Juuri sen takia en ottanut kokeellista geeniterapiaa piikkiproteiinilla, sillä VALKOsolujen jakaantumista ja prosesseseja ei saa häiritä jollain tutkimattomalla ja epämääräisellä lääketehtaiden rahastamissysteemillä.En ole sairastanut koronaa. Syön terveellisesti olen laiha ja harrastan urheilua. Minulla on perinteiset rokotukset kuten jäykkäkouristusrokote ym. Elän ihan normaalisti.

Onpa paha sairaus sulla - not. Tuohan on sama kuin hilsettä päässä.

Vierailija
35/41 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on yksi. Asun Helsingin ydinkeskustassa ja liikun päivittäin julkisilla, ravintoloissa ja kaupoissa.

Vierailija
36/41 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mika Salminen sanoi, että moni on saanut rokotteella immuniteetin ja siihen päälle sairastamalla. Anteeksi mitä?

Eikös Nohynek esittänytkin, että rokotteesta saatua immuniteettia olisi hyvä "boostata" tartunnasta saadulla immuniteetilla... 😂

Vierailija
37/41 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä rokotettuja koko lähisuku mutta 11 terveenä/8 sairastanut, näistä 3 alle kouluikäistä

Vierailija
38/41 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on hauska, että ne ketkä tätä koronapiikkiä ei ole ottanut on sairastaneet sen jotenkin mystisesti piilossa, mutta koska ovat "denialisteja" eivät mene testiin 😂 ei vaan uskota, että on ollut terve.

Tämäkin selitys on yhtä naurettava, kuin valtaosa piikin puolesta puhujien selityksistä: piikki pitää ottaa, koska muuten kuormittaa sairaaloita ja nämä piikkipakottajat toivoo piikittämättömille tuskaista kuolemaa. Kun sitä ei ole tullut, eikä piikittämätön ole kuormittanut terveydenhuoltoa yhtään millään tavalla (turhalla piikillä tai testeillä, millä nämä piikin puolesta puhujat jatkuvasti terveydenhuoltoa kuormittavat) niin sitten on sairastanut sen jotenkin salaa ja ainakin tartuttanut 1000 ihmistä, jotka on piikin ottaneet, vaikka se piikki siis suojaa, mutta ei se sitten suojaakaan jos on riskiryhmää 😂

Piikkien puolesta puhujat kumoavat koko ajan omat väitteensä.

Vierailija
39/41 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronarokote- kampanjan aikana Suomessa ei ole ollut minkäänlaista seurantaa, missä verrattaisiin rokotteiden hyötyjä ja haittoja. Yhtään tutkimusta ei ole tehty. Fimea kerää haittailmoituksia toimittaakseen lääkeyhtiöille seurantatietoa. Haittailmoituksia on tullut noin 26 000 kpl ja niistä 17 700 kpl on kirjaamatta. Varsinaisista rokotehaitoista ei ole seurantajärjestelmää.

ttps:/  /injektio                 piikki.                                 com/2022/02/22/k

Vierailija
40/41 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen ainakin kolme joilla ei ole missään vaiheessa ollut positiivista testiä.

Itseni kohdalla en nyt tiedä sanoisinko sairastamiseksi päivän kurkkukipua. Nyt tavallinen nuha ja tämäkin paljon pahempi kuin korona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi