Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaisten älykkyysosamäärä ei enää kasva, vaan se on laskenut 1990-luvun puolivälistä alkaen

Vierailija
21.03.2022 |

Suomalaisten älykkyysosamäärä ei enää kasva, vaan se on laskenut 1990-luvun puolivälistä alkaen, väittää älykkyystutkija James R. Flynnin tuore tutkimus.

https://www.ts.fi/uutiset/3786346

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huomattu, tähän ei tarvitse edes tutkimustietoa. Riittää kun on kuulolla, kun suokki avaa suunsa.

Vierailija
2/10 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paleface: Emme suostu pelkäämään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo nyt kovin tuore tutkimus enää ole, mutta tuskin tilanne on päinvastaiseksi muuttunut. Nyt minun pitää poistua lukemaan Seiskaa ja sitten katselemaan Salkkareita. Heippa!

Vierailija
4/10 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tarvitse kuin selailla tätä foorumia, niin sen voi todeta.

Vierailija
5/10 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallituksesta sen huomaa

Vierailija
6/10 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele kun katsoo tätä miten kaikki propaganda menee läpi kansalle...

Porukka ihan pihalla Ukrainan tapahtumista, vaikka jokaisen tervejärkisen pitäisi jo ruveta mediamme juttujen todenperäisyyttä epäilemään...

Vierailija
7/10 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tutkimuksessa syitä? Olen itse miettinyt tätä samaa ja pohdiskellut mm. somen merkitystä (ylipäätään tietotekniikan vaikutus aivoihin sekä myäs käyttäytymisen muokkautuminen somen vaikutuksesta) sekä ihmisten lisääntymiskulttuuria, jossa tuntuu, että älykkäämmän lisääntyvät vähemmän ja puolestaan taas vähemmän älykkäät eniten ja hyvinkin runsain mitoin. Luulen myös, että ns. "helppo elämä", jossa ei tarvitse pinnistellä saavuttaakseen asioita, tylsyttää ihmistä eikä ainakana kehitä älykkyyttä. 

Vierailija
8/10 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi syy: somalien äo on kymmeniä pinnoja alempi kuin länkkäreiden ja lisääntyvät kuin kanit.

Toinen syy: työssäkäyvät on ajettu tiukoille, ei varaa tehdä kuin 1-2 lasta mutta uunot sossupummit ei muuta tee kuin lisääntyy sosiaalituilla

Kolmas syy: älykkäät tajuavat ettei tällaiseen maailmaan kannata tehdä lisää lapsia

Ja sinä pidät ilmeisesti itseäsi älykkäänä ja analyyttisena ajattelijana? …no ainakin jollain tasolla todistat tutkimuksen tuloksia.

Vierailija
9/10 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki alkoi -95 jääkiekon MM-kullasta. Sen jälkeen Suomessa on käytetty yhä enenevässä määrin ja täysin suhteettomasti resursseja jääkiekon mahtimaana pysymiseen. Nämä resurssit ovat poissa varhaiskasvatuksesta, kouluista, maanpuolustuksesta ja terveydenhoidosta.

Parhaat pelaa ja muut on katsomossa.

Kukaan ei käy koulussa, kukaan ei tee töitä, kukaan ei vaihda vanhusten vaippoja!

Jääkiekko on se laiva, jonka mukana Suomi uppoaa! Den glider in!

Vierailija
10/10 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tutkimuksessa syitä? Olen itse miettinyt tätä samaa ja pohdiskellut mm. somen merkitystä (ylipäätään tietotekniikan vaikutus aivoihin sekä myäs käyttäytymisen muokkautuminen somen vaikutuksesta) sekä ihmisten lisääntymiskulttuuria, jossa tuntuu, että älykkäämmän lisääntyvät vähemmän ja puolestaan taas vähemmän älykkäät eniten ja hyvinkin runsain mitoin. Luulen myös, että ns. "helppo elämä", jossa ei tarvitse pinnistellä saavuttaakseen asioita, tylsyttää ihmistä eikä ainakana kehitä älykkyyttä. 

2 syytä, tasohan laskee kun tason laskijoita tänne jatkuvasti tuodaan toisista maista ja toinen syy yh-kulttuuri, koska juuri sellainen nainen joka ei perheen perustamiseen kelpaa jää sitä lasta kasvattamaan yksin

Ja tässä toinen järjen riemuvoitto todistelee omaa typeryyttään.