Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä mh-peiliä?

Vierailija
02.09.2015 |

Meillä on vaatekaappirivistö sangystä katsoen jalkopäässä. Tilasimme yhteen oveen kokopeilioven. Varsinkin mies katselee, kuinka kalu uppoaa minuun kun ratsastan. Ja kehuu peppuani kauniiksi. Jos itse haluan nähdä, ratsastan nurinpäin ja nousen kyykkyyn. Toki joskus katselemme varrellisesta käsipeilistäkin, mitä siellä alhaalla tapahtuu. Onko muilla peilejä? Onko kellään kattopeiliä? N33A

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä toi A sun nimen perässä on?

Vierailija
2/9 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

A erottaa minut toisesta täällä kirjoittavasta nimimerkistä N33. A ei tarkoita tässä a-luokkaa vaikka saattaisi ollakin sitä. Siitä saa kumppani kertoa enemmän, mitä luokkaa olen sängyssä, a- vai b-.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kiitos kun kerroit. :)

Ja vastaus vielä kysymykseesi: ei ole peiliä makkarissa, mutta joskus peilin edessä muutoin puuhailtu ja kyllähän se oman lisäkiksinsä tuo.

Vierailija
4/9 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 15:08"]

Mikä toi A sun nimen perässä on?

[/quote]

a tarkoittaa kuppikokoa tuossa perässä. N33a

Vierailija
5/9 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ilmoitus: jos kirjain AV-mammoilla tarkoittaa kuppikokoa niin otan uudeksi nimimerkikseni N33D. Ex N33A

Vierailija
6/9 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"N33D. Ex N33A" Vähän hankala. Voisko olla vaikka vaan joku "Marita 33"?

Vierailija
7/9 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voisko olla vaikka vaan joku "Marita 33"? Ei vois. Mulla on niin harvinainen etunimi, että kaikki tuttavat osaa yhdistää sen mun ikääni ja tietää kuka xxx 33 on. Enkä halua esiintyä Maritan enkä kenenkään muunkaan nimellä, koska se ei ole oikein heitä kohtaan. N33D.

Mutta niitä "syntyisiä" peilejä? Eikö kellään tosiaankaan ole? Meidän peili on vaatekaapin ovessa, joten sitä ei tarvitse punastella. Jos olisi katossa, olisimme kysymystulvassa.

Vierailija
8/9 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 14:36"]

Meillä on vaatekaappirivistö sangystä katsoen jalkopäässä. Tilasimme yhteen oveen kokopeilioven. Varsinkin mies katselee, kuinka kalu uppoaa minuun kun ratsastan. Ja kehuu peppuani kauniiksi. Jos itse haluan nähdä, ratsastan nurinpäin ja nousen kyykkyyn. Toki joskus katselemme varrellisesta käsipeilistäkin, mitä siellä alhaalla tapahtuu. Onko muilla peilejä? Onko kellään kattopeiliä? N33A

Entisessä liitossani ei ollut. Erosin, muutin toisaalle...teetin remontin ja koko makkarin kaappirivistö sai peiliovet.

ExRouva_D

[/quote]

Vierailija
9/9 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymykseen on makuuhuoneessa.muttei katossa.ei oikein toimis lapsiperheessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan