Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen lihonut raskausaikana 18kg ja hävettää :(

Vierailija
02.09.2015 |

Miten voisin laihduttaa järkevästi raskausaikana? Ei ole herkkuhimoja, en syö oikeastaan enempää tai epäterveellisemmin kuin normaalisti. Liikunta on toki vähentynyt mutta mua hävettäääääää.. Mieheni tykkää pienistä naisista ja luuli minuakin aiemmin varmaan pienemmäksi ja kevyemmäksi kun mitä kuuli tänään neuvolassa :( Mulla on tosi iso olo ja seksikin on vähentynyt.. Pelkään että pian mies lähtee.. Kuinka paljon kiloja voi tulla vielä viimeisinä parina kuukautena?!?!?!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa.
Lasten teolle pitäisi kyllä laittaa joku äo-raja.

Vierailija
2/6 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hay

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/6 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole lihonut.

Lihoaminen on sitä, että tulee rasvaa. Tai no, ehkä sitäkin on voinut tulla, mutta raskausaikana puhutaan painonnoususta.

Tulet isommaksi, koska sisälläsi kasvaa kokonainen ihminen. Toivottavasti sinä kasvat myös sisäisesti. Ihmisen rasvaprosentti ei ole se asia, joka korreloisi suoraan tai käänteisesti viehättävyyden tai ihmisarvon kanssa.

Nauti raskaudestasi.

Vierailija
5/6 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoin 50 kg ennen raskautta, tuli 22kg, 10 päivää synytyksestä 10 kg lähteny ja loput lähtee imetyksellä;)Älä huolehdi!

Vierailija
6/6 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin tuli 17 kg painoa raskausaikana. Nyt 7 kk synnytyksestä olen laihtunut 19 kg ihan vain imettämällä ja syömällä normaalisti.