Herään välillä siihen että mies runkkaa kädelläni
Ei ole mukava herätys se. Ei voi runkata yksinään koska ei ole yhtä kivaa. Ja jos en suostu siihen hereillä, hän vetää käteeni nukkuessani. Miten saan ymmärtämään kuinka iljettävåltä tuo touhu tuntuu! En voi antaa takaisin samalla mitalla, koska se tykkäis vaan eikä ymmärtäis pointtia.
Välillö vaan toivoo että olisimpa sinkku.
Ja en ota eroa tämmöisen asian takia. Hajota perhettä jne.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Mitäs iljettävää tuossa on🤔
Seksuaalista hyväksikäyttöä. Käyttää puolisoaan hyväksi tämän ollessa tiedoton, eli tässä tapauksessa unessa. Ymmärrän, ettei ero pelkästään tuollaisen takia välttämättä tule kysymykseen varsinkaan kun on lapsia, mutta äärimmäisen vakavan keskustelun paikka tuossa kuitenkin on.
Ei on ei ja toisen ruumiillista koskemattomuutta sekä itsemäärämisoikeutta tulee kunnioittaa vaikka naimisissa olettekin.
Vierailija kirjoitti:
Joko olet mieheni, tai voin suoraa yleistää kaikki miehet tällaiseksi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalista hyväksikäyttöä. Käyttää puolisoaan hyväksi tämän ollessa tiedoton, eli tässä tapauksessa unessa. Ymmärrän, ettei ero pelkästään tuollaisen takia välttämättä tule kysymykseen varsinkaan kun on lapsia, mutta äärimmäisen vakavan keskustelun paikka tuossa kuitenkin on.
Ei on ei ja toisen ruumiillista koskemattomuutta sekä itsemäärämisoikeutta tulee kunnioittaa vaikka naimisissa olettekin.
On ahdistavaa, ja vaikka miestäni rakastankin, haluan silti päättää itse osallistunko seksuaaliseen toimintaan.. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ahdistavaa, ja vaikka miestäni rakastankin, haluan silti päättää itse osallistunko seksuaaliseen toimintaan.. Ap
Tämän pitäisi olla itsestäänselvyys myös miehellesi.
Oletteko keskustelleet asiasta miten perin pohjaisesti? Miksi miehesi toistuvista kielloista huolimatta toimii kuten toimii? Ymmärtääkö edes mitä on tekemässä ja että tuossa ollaan jo hyvin lähellä jopa raiskauksen tunnusmerkistöä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko keskustelleet asiasta miten perin pohjaisesti? Miksi miehesi toistuvista kielloista huolimatta toimii kuten toimii? Ymmärtääkö edes mitä on tekemässä ja että tuossa ollaan jo hyvin lähellä jopa raiskauksen tunnusmerkistöä?
Ollaan juteltu monet kerrat. Mies selittää aina että on tulkinnut jotenkin että olen suostuvainen. Tai että ei tiennyt että olen jo nukahtanut ja kun en vastustele, jatkaa toimintoaan. Loppuu muuten hyvin nopeasti kun havahdun hereille. Eikä sitten enää yritä uudestaan samana yönä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan juteltu monet kerrat. Mies selittää aina että on tulkinnut jotenkin että olen suostuvainen. Tai että ei tiennyt että olen jo nukahtanut ja kun en vastustele, jatkaa toimintoaan. Loppuu muuten hyvin nopeasti kun havahdun hereille. Eikä sitten enää yritä uudestaan samana yönä. Ap
Joo siis pääasiassa tuo, että jos en vastustele, hän kokee että se on myöntymisen merkki. Ja on syytön sitten jos ei tiedä että olen unessa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo siis pääasiassa tuo, että jos en vastustele, hän kokee että se on myöntymisen merkki. Ja on syytön sitten jos ei tiedä että olen unessa. Ap
Auttaisiko jonkinlainen "ultimatum" tyyppinen loppulauselma?
Siis niin, että esimerkiksi toteamalla:
"Tästä eteenpäin sinun pitää kysyä aina lupa. Jos kysymykseen ei vastata tai vastaan mitä tahansa muuta kuin selkeästi 'kyllä' niin silloin en ole suostuvainen etkä saa koskea minuun."
Onpa sekin rakkautta saatana. Ensimmäisenä naiselle tulee mieleen, että loukattiinko hänen koskemattomuutta kun mies kokeilee jotain uutta. Mikä teitä naisia nykyään riivaa? Tiedättekö edes mitä rakkaus on?
Miksi pitää olla parissuhteessa jos kokee miehen seksuaalisuuden iljettävänä.
Ihmiset tekee rakkaudesta vaikka mitä puolisonsa hyväksi, kuvailemasi tilanne on täysin harmiton.
Herään välillä siihen kun mieheni suutelee niskaa. Iljettävää ja limaista. Loukkaa koskemattomuuttani.
Olishan toi noloo, jos vieras mies tekisi noin. Mutta jos oma mies tekisi olisin ihan että vau♥️
Mitäs tuubaa vanhat silmäni näkevätkään?! :D
Ootteko te oikeasti noin uunoja, että teidän mielestä AP:n mies on itseasiassa vain kokeilunhaluinen ja hellä aviomies joka haluaa pitää vaimoaan hyvänä ja itseasiassa koko homma on AP:n vika???
Mitä vittua.
Hei olen ollut samassa tilanteessa kuin tuo miehesi, niin voin heittää valistuneen arvauksen.
Parisuhteessa on ongelmia, mies haluaisi sinua mutta sinulle ei keskinäinen läheisyys enää merkkaa paljoa. Ajatukset jo ehkä jossain muuallakin, mutta halut ei ainakaan kotona omassa sängyssä.
Mies yrittää täysin väärällä tapaa ilmaista että haluaa sinua yhä enemmän ja sinua se taas ällöttää joka kerta enemmän. Asiasta ei puhuta ilman syyllistämistä.
Vastaus: parisuhdeterapia ja sen jälkeen päätös jatkatteko yhdessä. Erossa miehesi ehkä löytää naisen joka oikeasti kaipaa seksuaalista huomiota ja sinä ehkä miehen jolle olet sitä valmis antamaan. Ja kas, kaikki voitti.
Hassuinta siinä kiertokulussa on, että molempien uudet saattoivat olla omissa suhteissaan ihan samassa tilanteessa kuin omanne juuri nyt.
Vierailija kirjoitti:
Onpa sekin rakkautta saatana. Ensimmäisenä naiselle tulee mieleen, että loukattiinko hänen koskemattomuutta kun mies kokeilee jotain uutta. Mikä teitä naisia nykyään riivaa? Tiedättekö edes mitä rakkaus on?
Niin, sehän se rakkautta on että haluaa itselle vain hyvää. Ihan sama haluaako se toinen sitä nyt antaa.
Onneksi oon sinkku!! Miehet on si ko ja
Onneksi oon parisuhteessa puolison kanssa, joka ei ole sika
Kävisköhän se ko rakkaus toisinkinpäin?
mitä pahaa tuosa on? vois se olla anopin käsikin kun susta ei ole mihinkään
Jos itse heräisin käsi miehen peniksessä, tietysti jatkaisin hänen tyydyttämistä. Itse asiassa kiihottava ajatus herätä tohon.
Sääliksi käy sun miestä, jos pienestä kivasta pitää noin kovasti ottaa herne nenään. Ja että miehesi penis ällöttä🙄