Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen kaunein kesämökki

Vierailija
21.03.2022 |

Nyt alkaa, tässä jaksossa esitellään skandinaavisia mökkejä.

Kommentit (930)

Vierailija
561/930 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitten varmaan kauhea nillittäjä mutta eikö kyseessä ole mökki kilpailu? . Mynämäen talosta ei saa mökkiä millään. Vakituisena kotina voisi pitää (jollaiseksi se on alunperin rakennettukin) mutta mökkinä????

Vierailija
562/930 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sometileissä on vikaa. Sieltähän saa tosi hyviä vinkkejä ja ideoita omaan sisustukseen. Ja ottakaa huomioon se, että se on jollekin toinen työ. Olette ilmeisesti aika lailla vanhanaikaisia. Se on kuulkaas tätä päivää ja työtä joillekin. Eikö sen pitäisi olla vain hyvä asia. Minun ääneni meni uniikilla hiekkarannalla sijaitsevalle pikkumökille. Se on mökki ei talo. Rakastuin ensi katsomalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/930 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo Mynämäen talo ole mökki. Ei todellakaan. Mökki kilpailussa pitäisi olla Max. Neliömäärä. Alle 70 M2.

Vierailija
564/930 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö kattoo vähän tarkemmin. Siinä luki Leppävirta ei Lestijärvi. Ja varmasti joku inhimillinen virhe.

Vierailija
565/930 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tässä keskustelussa taas kiteydy, miten erilaisuutta ja erilaisia makuja ei ymmärretä. Toinen tykkää suosta lapissa, toinen lasikuutiosta järvellä, toinen puutalosta Hangossa, kolmas saunatuvasta meren saaressa, kolmas mummonmökistä joen rannalla.

Onko se joltain pois, että toisella on vapaa-ajanasunto kaikilla herkuilla ja toisella autenttinen metsämaja. Äänestäjää mistä tykkäätte.

Minä äänestin Pelkosenniemeä. Upea paikka. Hieno historia. Ei muovia. Ei sähköä. Ei infraa. Vain rauha. Ja hyttysen ininä tai talvinen viima. Omistaa kuka omistaa, vuokraa jos vuokraa. Miten sekään tähän liittyy.

Vierailija
566/930 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa synkkä se Lestijärven hirsimörskä. Mua ei sais sinne suurella rahallakaan. Tuskin nuo nirppanokka tuomaritkaan pystyisivät siellä olemaan edes vuorokautta, vaikka niin hehkuttivat rauhaa ja hiljaisuutta.

Vierailija
567/930 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva et kooste kaikista finaalimökeistä tulisi televisiosta vielä ennen kuin äänestys loppuu. Sais verrata ja miettiä. En muista niin tarkkaan kaikkia. Maksullisille kanaville en mene.

Vierailija
568/930 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Lestijärvi ollut mikään hirsimörskä. Se oli Pelkosenniemi. Lestijärvi oli valkoinen uudehko hirsimökki.

Vierailija
569/930 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei MTV palvelu ole maksullinen ja ne kaikki jaksot näkee sieltä ilmaiseksi.

Vierailija
570/930 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Lapin mökki siis oli bisnes, ei mikään kenenkään lomakoti.

Vierailija
571/930 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa mennä nyt puurot ja vellit sekaisin. Lestijärvi oli valkoinen. Pelkosenniemi tumma vanha mökki.

Vierailija
572/930 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koosteessa Pelkosenniemen hirsimörskä oli nimetty Leppävirraksi 😂

Vierailija
573/930 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Pelkosenniemen mökki ja koko kokonaisuus on aivan huikean hieno. Ne isot tulisijat rakennuksissa lämpöä antamassa, se upea maisema ja rauha ympärillä. 

Vierailija
574/930 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkosenniemen Pessin Piilon palvelut

https://www.pessinpiilo.fi/palvelut.htm

Vierailija
575/930 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasioita. Itse pidän meren rannalla tai saaressa olevasta mökistä.

Vierailija
576/930 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin Lammin mökkiä. Tasapainoinen kokonaisuus, kivasti erilaisia paikkoja erilaiseen ajanviettoon. Paljon itse tehtyä ja kivasti toteutettu omaa visiota.

Viihtyisä. Kaunis maisema. Kyllä minä tuolla viihtyisin näistä finaalivaihtoehdoista parhaiten.

Vierailija
577/930 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kaunis ei ole kaikkien kaunis - suomalainen sananlasku

Vierailija
578/930 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lestijärven mökin omistaja laittaa äänestyskehoituksia lähiseudun paikkakuntien facebook-ryhmiin. Ei voi muuta sanoa kuin valtava hinku voittaa. Toki mökissä on vielä pihatyöt tekemättä, että kivasti voitolla saisi sitä budjettia peitottua. Mutta mun mielestä pitäisi olla reilu peli äänestyksissä eikä niin, että se voittaa joka jaksaa eniten somettaa.

Vierailija
579/930 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökki-ihminen kirjoitti:

Mitä sometileissä on vikaa. Sieltähän saa tosi hyviä vinkkejä ja ideoita omaan sisustukseen. Ja ottakaa huomioon se, että se on jollekin toinen työ. Olette ilmeisesti aika lailla vanhanaikaisia. Se on kuulkaas tätä päivää ja työtä joillekin. Eikö sen pitäisi olla vain hyvä asia. Minun ääneni meni uniikilla hiekkarannalla sijaitsevalle pikkumökille. Se on mökki ei talo. Rakastuin ensi katsomalla.

Sometilejä on moneen tarkoitukseen. Kilpailun ollessa kyseessä tuntuu tietenkin vähän väärältä, jos eniten somettaja voittaa vain sen sometuksen avulla, ei siksi, että katsojien mielestä se joku on kaunein. Siinähän kyse on parhaasta mainoskampanjasta, eikä mistään muusta.

Vierailija
580/930 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän siellä FB ryhmissä voi äänestää muitakin. Eihän se linkki ollut vain Lestille vaan koko kilpailuun. Laitetaan niihin ryhmiin paljon hullumpiakin juttuja ja postauksia. Eikö se ole vapaa sivu ja kyllä ylläpitäjä poistaa jos ei ole. Joku somettaa joku ei. Mitä sitte.jos joku tykkää mökistä niin tykkää tai sitte ei.