Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihannekampaajanne? Millainen toivotte kampaajan olevan?

Vierailija
21.03.2022 |

Minä haluaisin, ettei hän pölötä jotain jonninjoutavuuksia, jos yritän uppoutua vihjeenomaisesti lehteen. Ja toivoisin, että hänellä olisi itsellään terveet, omanväriset hiukset, joissa on jokin kaunis kampaus. Eli ei mikään kouvolatukka.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tissivako esillä! Niin noloa kun muija pyörii tissit esillä ja kiehnää naaman edessä. Ja sellaiset juoruämmät, tsiisus ei.

Vierailija
2/9 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällinen, asiallinen, pätevä, hyvä tilannetaju ja ymmärtää toimia sen mukaan millainen asiakas on kyseessä. Eli osaa olla hiljaa, jos asiakas niin antaa omalla käytöksellään ymmärtää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa työnsä ja kuuntelee asiakasta. Vielä en ole löytänyt sellaista, joka olisi molempia. Taitavat kampaajat eivät kuuntele, tekevät mitä huvittaa, ja ne ei niin taitavat kuuntelevat. Lopputulos on sama: kamala tukka.

Vierailija
4/9 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kampaaja on kans jo päättänyt, mitä tekee mun tukalle. Ihan sama mitä vikisen, naks naks siuh sauh sakset leikkaa latvasta 10 cm, vaikka oli puhe tasoittaa kuivat latvat. Ja kerrostaa, vaikken halua niitä haituvia liehumaan lettini ympärille. 

Vierailija
5/9 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunteleva, kunnioittava, sellainen joka näkee mikä minulle sopii.

Vierailija
6/9 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haise röökiltä. Ei kysele henkilökohtaisia.

Vierailija
7/9 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin kampaajani oli aivan huippu. Keskittyi tekemiseen eikä siihen turhaan pölöttämiseen, josta minäkään en yhtään tykkää. Lopputulos oli erittäin hyvä, juuri sellainen kuin olin toivonut. Parasta kuitenkin oli, että osasi suositella huipputuotteet hiuksilleni. Ensimmäinen kampaaja ikinä joka suositteli sellaisia jotka oikeasti tehoavat.

Tämä kampaaja oli sellainen räväkän näköinen kouvolatukka, mutta väliäkö sillä, kun työnsä hoiti kiitettävästi.

Vierailija
8/9 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan ikuisesti sitä mikkeliläistä kampaajaa joka leikkasi mulle ekana ja toistaiseksi ainoana TÄYDELLISEN verho-otsiksen vuonna 2015. 😅 Oli vielä nopea ja hinta oli edullinen. Olin siis kesälomareissulla ja meni ylikasvaneeseen otsikseen hermo joten tämmöisen ex-tempore käynnin tein yhteen kampaamoon. Miksi, oi miksi tämmöinen melko yksinkertainen kampaus ei suurimmalta osalta onnistu, ei osata rikkoa sitä reunaa sopivasti jne vaikka kuinka yrität selittää. Tällä yhdellä mikkeliläisellä muikkelilla meni 10min ja tulos oli 10+. Ikävä on ikuinen. ☹

Vierailija
9/9 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ei yritä pakkojutella. Juttelu on ihan ok, mutta vihaan sitä kun kampaajat alkavat teennäisesti tentata "mitäs lomasuunnitelmia" tms. avatakseen keskustelun. Eli juttelun pitäisi puolin ja toisin tulla luonnostaan, ja jos ei tule niin sitten ollaan hiljaa. Inhoan myös sitä jos kampaaja alkaa puhua liian tuttavallisesti omista asioistaan kuin olisimme kaverit.

2. Ei tuotteiden pakkomainontaa ja -myyntiä.

3. Ilmaisen itseäni kampaajalla usein jotenkin huonosti. Esim. viimeisimmällä kampaajakäynnilläni unohdin sanoa että voisi vähän kevyesti kerrostaakin. Lopputulos: täysin tasapitkäksi pätkäisty tukka, joka ei näytä hyvältä. Kampaajan pitää noudattaa asiakkaan ohjeita, mutta tykkäisin siitä että kampaaja myös ehdottaa asioita jotka näyttäisivät hyvältä, vaikkapa perustelujen tai jonkinlaisten esimerkkien kanssa. Tuossakin olisi voinut kysyä että haluatko että vähän kerrostetaan, niin hiuksista tulisi kevyemmän oloiset tms. Muutenkin olisi kiva jos kampaaja suosittelisi jotain tyyliä tms. mikä minulle sopisi, koska olen itse ihan pihalla siitä mikä sopii. (Tällaisista asioista tulisi sitä luontevaa jutteluakin eikä olisi pakko tentata niitä lomasuunnitelmia jos hiljaisuus ahdistaa.)

4. Olisi ihan hiton kiva, jos hiuksiani ei lopuksi föönattaisi täysin päänahkaa nuoleviksi. En ymmärrä miksi melkein kaikki kampaajat tekee näin!!! Oikein kammalla kammataan päätä pitkin ettei vahingossakaan olisi yhtään ilmavuutta lopputuloksessa?!?! Näyttääkö muka hyvältä? No ei! Kiva sitten nousta tuolista kun ensimmäinen ajatus on että kehtaanko heti alkaa pöyhiä päätäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä