Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL

Vierailija
01.09.2015 |

Keskustelua tÀnne!

Kommentit (3683)

Vierailija
681/3683 |
09.09.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 20:38"]Antti on alusta lÀhtien vaikuttanut narsistilta, todella laskelmoivalta. Varmat merkit.

Mutta mistÀ hÀn on tuttu?
[/quote]

Kuinka monta samanlaista kommenttia tÀstÀ joutuu lukemaan?

Vierailija
682/3683 |
09.09.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Siis tÀÀllÀ selvÀsti kirjottelee joku jolla on jotain todella pahasti hampaankolossa Antin suhteen :D

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/3683 |
09.09.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ovatko kaikki tositeeveeseen osallistuvat pohjimmiltaan huomiohakuisia?

Vierailija
684/3683 |
09.09.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kummasti nÀÀ Antti-viestit tulee aivan lyhyellÀ vÀliajallakin

Vierailija
685/3683 |
09.09.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Antin rankkaan taustaanhan on asiantuntijoiden toimesta viitattu jo pariinkin kertaan...ettekö usko, ettÀ ihminen voi muuttua?

Vierailija
686/3683 |
09.09.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ainakin yhdessÀ facebookin ÀitiryhmÀssÀ joku Antin ex-hoito on jo useampaan otteeseen kÀynyt mainitsemassa kuinka "feikki" Antti on. Samanlaista puhettahan tÀÀllÀ nÀkyy myös.. totesi siellÀ myös, ettei Antti kunnioita naisia.

Samaan syssyyn siellÀ tosin ilmoittautui joku toinenkin Antin ex, mitta hÀnestÀ ei oikein muuta irronnut.

mÀ itse toivon, ettei Sari lukisi nÀitÀ vaan selvittÀisivÀt vÀlit keskenÀÀn. Toivottavasti muillakin lÀhdekritiikkiÀ vaikka toki jutuissa voi piillÀ myös totuudenjyvÀkin.

Vierailija
687/3683 |
09.09.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

EiköhÀn seiska paljasa, jos jonkun taustoista löytyy mitÀÀn skandaalinomaista. Sinne vaa katkerat exöt avautmaan sen sijaan ett vihjailette turhaan tÀÀllÀ :D

Vierailija
688/3683 |
09.09.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 19:28"]

Minulla on varmaa sisĂ€piirin tietoa. Kaksi sulhasista rakastuukin toisiinsa ja karkaavat keskenÀÀn. Yksi morsiamista onkin oikeasti transu, yksi taas rakastuu kameramieheen ja karkaa tĂ€mĂ€n kanssa. YhdestĂ€ on sulhasesta varma tieto, ettĂ€ tĂ€mĂ€ on ulkoavaruuden olento. Yksi taas rakastuu vihkipappiinsa ja muuttaa tĂ€mĂ€n luokse asumaan. Kuulin naapurin Merjan siskon Ă€idin villakoiralta tĂ€mĂ€n kaiken, se villakoira on yhden asiantuntijatiimiin kuuluvan tyypin serkun koira. 

[/quote]Kuulemma tÀÀ villakoira asuu nykyÀÀn parisuhteessa Saksassa.

Vierailija
689/3683 |
09.09.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En edelleenkÀÀn tajua kuka on Mel Gibsonin nÀköinen. KÀvin jopa googlettamassa Gibsonin kuvan :D

Vierailija
690/3683 |
09.09.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 21:09"]

Minulla on varmaa sisĂ€piirin tietoa. Kaksi sulhasista rakastuukin toisiinsa ja karkaavat keskenÀÀn. Yksi morsiamista onkin oikeasti transu, yksi taas rakastuu kameramieheen ja karkaa tĂ€mĂ€n kanssa. YhdestĂ€ on sulhasesta varma tieto, ettĂ€ tĂ€mĂ€ on ulkoavaruuden olento. Yksi taas rakastuu vihkipappiinsa ja muuttaa tĂ€mĂ€n luokse asumaan. Kuulin naapurin Merjan siskon Ă€idin villakoiralta tĂ€mĂ€n kaiken, se villakoira on yhden asiantuntijatiimiin kuuluvan tyypin serkun koira. 

[/quote]Kuulemma tÀÀ villakoira asuu nykyÀÀn parisuhteessa Saksassa.

[/quote]

RekisteröidyssÀ? Homovillakoirat on kyllÀ pahimpia juoruÀmmiÀ.

Vierailija
691/3683 |
09.09.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 20:48"]

Antin rankkaan taustaanhan on asiantuntijoiden toimesta viitattu jo pariinkin kertaan...ettekö usko, ettÀ ihminen voi muuttua?

[/quote]

laskelmoivat narskut eivĂ€t muutu, vaan vaihtavat kumppaneita kuin sukkia.

En kyllÀ itse ois arvannut Antin taustoja noin hurjiksi, mut eiköhÀn miehen luonne selviÀ sarjan edetessÀ, suuntaan tai toiseen. Mua kiinnostaa nyt eniten vaan se kuinka Tanja ja Roni yrittÀÀ sietÀÀ toisiaan :D

Vierailija
692/3683 |
09.09.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ihmettelen tÀÀllĂ€ olevia viestejĂ€, joissa kerrotaan faktana hyvin loukkaavia asioita, kuten ettĂ€ yksi osallistujista olisi narsisti. Tuostahan voisi nostaa kunnianloukkaussyytteen. Ettekö te, jotka kirjoitatte tuollaisia, ollenkaan mieti, mitĂ€ seurauksia kirjoittelusta voi teille koitua? Kannattaisi miettiĂ€. 

Vierailija
693/3683 |
09.09.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 21:10"]

En edelleenkÀÀn tajua kuka on Mel Gibsonin nÀköinen. KÀvin jopa googlettamassa Gibsonin kuvan :D

[/quote]

Sama :D oon toistaiseksi ymmÀrtÀnyt ettÀ Antti? Tai Jouni... Tai Roni :D toivottavasti ei sentÀÀn kukaan morsiamista.

Vierailija
694/3683 |
09.09.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

[/quote]

Ja kaiken takana on Kari Kanala.

Vierailija
695/3683 |
09.09.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 21:19"]

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 20:48"]

[/quote]

laskelmoivat narskut eivĂ€t muutu, vaan vaihtavat kumppaneita kuin sukkia.

En kyllÀ itse ois arvannut Antin taustoja noin hurjiksi, mut eiköhÀn miehen luonne selviÀ sarjan edetessÀ, suuntaan tai toiseen. Mua kiinnostaa nyt eniten vaan se kuinka Tanja ja Roni yrittÀÀ sietÀÀ toisiaan :D

[/quote]

ja sÀ olet muutaman palstaviestin perusteella tosiaan valmis uskomaan, ettÀ kyse on narsismista eikÀ esimerkiksi siitÀ ette A vain ole ollut jollekin katkeralle exÀlle se unelmien puoliso ja sitÀ pettymystÀ ja vihaa nyt puretaan tÀÀllÀ?

Vierailija
696/3683 |
09.09.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Voi kun olisikin olemassa joku ensitreffit alttarilla positiivisuus ketju:D suodattaisi automaattisesti kaiken pahan pois. ItsellÀni tv ohjelmia katsellessa tarkoitus rentoutua ja nauttia, ja olisi ihanaa jos voisi kirsikkana kakun pÀÀllÀ höpistÀ mukavia juttuja nÀistÀ ihanista rohkeista pareista tÀÀllÀ. Mut ilmeisesti aika epÀrealistinen toive :/

Vierailija
697/3683 |
09.09.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

No ainakin Antilla on ilmeise pajon heiloja meneisyydessÀn...Ei ihme jos sinne joukkoon mahtuu muutama katkerakin :D

Vierailija
698/3683 |
09.09.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

no tÀytyy sanoa ettÀ hyvin samanlaisia viboja olen saanut antista. ja en tunne anttia. ja olen kirjoittanut vain viime viikolla pleijerirontista. antti on just sellanen pelottavan laskelmoiva joka nÀköjÀÀn tietÀÀ mist naruista vedellÀ niin naisiin uppoaa. niin konsulttimainen puhe kuin vaan voi olla. tÀssÀ oli nyt kyse vaimosta ja vielÀ tuntemattomasta, joten lyhyt puhe ilman maalailuja olisi ihan vaan riittÀnyt. jos on vielÀ johtoasemissa, niin...

ja kun antti siinÀ laulun aikana ilmeili niin luulin ettÀ pidÀtteli naurua ensin kun nÀtti ettei ruotsi ollu sen juttu. mut nÀköjÀÀn pidÀtteli itkua, mikÀ vasta outoa onkin tossa tilanteessa. jos olisi tunteneet aiemmin ja menneet naimisiin niin tottakai tunteikkuus on ymmÀrrettÀvÀÀ, mutta nyt vaikutti teennÀiseltÀ. mutta tÀytyy sanoa ettÀ sen vaimo vaikuttaa sellaselta herkkikseltÀ ja tyypilliseltÀ naiselta joka kans feikkaili ja ylireagoi niitÀ tunteitaan, mut siis joiltakin naisilta toi tulee ihan luonnostaan. iik!...

mut katotaan, tollaset herkÀsti vedetettÀvÀt on juuri noiden laskelmoivien johtajien hypyytettÀvÀnÀ, joten voi olla ettÀ kestÀÀkin vaikka sen oman mielen kustannuksella. no toivottavasti olen vÀÀrÀssÀ. liikaa vaan nÀhnyt ihan lÀheltÀ nÀitÀ koska talousmaailmassa liikun...

Vierailija
699/3683 |
09.09.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 21:27"]

[/quote]

Ja kaiken takana on Kari Kanala.

[/quote]

Juu, kanalassa kaa kaa kana katala. 

Vierailija
700/3683 |
09.09.2015 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Parien yhdessÀoloa pohtiville tiedoksi, ettÀ yksi tÀmÀn kauden pareista eroaa, ja tÀmÀn eroavan pariskunnan toinen osapuoli liikkuu nykyÀÀn erÀÀn viime kauden osallistujan kanssa.