Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Kommentit (3683)
Siis tÀÀllÀ selvÀsti kirjottelee joku jolla on jotain todella pahasti hampaankolossa Antin suhteen :D
Ovatko kaikki tositeeveeseen osallistuvat pohjimmiltaan huomiohakuisia?
Kummasti nÀÀ Antti-viestit tulee aivan lyhyellÀ vÀliajallakin
Antin rankkaan taustaanhan on asiantuntijoiden toimesta viitattu jo pariinkin kertaan...ettekö usko, ettÀ ihminen voi muuttua?
Ainakin yhdessÀ facebookin ÀitiryhmÀssÀ joku Antin ex-hoito on jo useampaan otteeseen kÀynyt mainitsemassa kuinka "feikki" Antti on. Samanlaista puhettahan tÀÀllÀ nÀkyy myös.. totesi siellÀ myös, ettei Antti kunnioita naisia.
Samaan syssyyn siellÀ tosin ilmoittautui joku toinenkin Antin ex, mitta hÀnestÀ ei oikein muuta irronnut.
mÀ itse toivon, ettei Sari lukisi nÀitÀ vaan selvittÀisivÀt vÀlit keskenÀÀn. Toivottavasti muillakin lÀhdekritiikkiÀ vaikka toki jutuissa voi piillÀ myös totuudenjyvÀkin.
EiköhÀn seiska paljasa, jos jonkun taustoista löytyy mitÀÀn skandaalinomaista. Sinne vaa katkerat exöt avautmaan sen sijaan ett vihjailette turhaan tÀÀllÀ :D
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 19:28"]
Minulla on varmaa sisÀpiirin tietoa. Kaksi sulhasista rakastuukin toisiinsa ja karkaavat keskenÀÀn. Yksi morsiamista onkin oikeasti transu, yksi taas rakastuu kameramieheen ja karkaa tÀmÀn kanssa. YhdestÀ on sulhasesta varma tieto, ettÀ tÀmÀ on ulkoavaruuden olento. Yksi taas rakastuu vihkipappiinsa ja muuttaa tÀmÀn luokse asumaan. Kuulin naapurin Merjan siskon Àidin villakoiralta tÀmÀn kaiken, se villakoira on yhden asiantuntijatiimiin kuuluvan tyypin serkun koira.
[/quote]Kuulemma tÀÀ villakoira asuu nykyÀÀn parisuhteessa Saksassa.
En edelleenkÀÀn tajua kuka on Mel Gibsonin nÀköinen. KÀvin jopa googlettamassa Gibsonin kuvan :D
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 21:09"]
Minulla on varmaa sisÀpiirin tietoa. Kaksi sulhasista rakastuukin toisiinsa ja karkaavat keskenÀÀn. Yksi morsiamista onkin oikeasti transu, yksi taas rakastuu kameramieheen ja karkaa tÀmÀn kanssa. YhdestÀ on sulhasesta varma tieto, ettÀ tÀmÀ on ulkoavaruuden olento. Yksi taas rakastuu vihkipappiinsa ja muuttaa tÀmÀn luokse asumaan. Kuulin naapurin Merjan siskon Àidin villakoiralta tÀmÀn kaiken, se villakoira on yhden asiantuntijatiimiin kuuluvan tyypin serkun koira.
[/quote]Kuulemma tÀÀ villakoira asuu nykyÀÀn parisuhteessa Saksassa.
[/quote]
RekisteröidyssÀ? Homovillakoirat on kyllÀ pahimpia juoruÀmmiÀ.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 20:48"]
Antin rankkaan taustaanhan on asiantuntijoiden toimesta viitattu jo pariinkin kertaan...ettekö usko, ettÀ ihminen voi muuttua?
[/quote]
laskelmoivat narskut eivÀt muutu, vaan vaihtavat kumppaneita kuin sukkia.
En kyllÀ itse ois arvannut Antin taustoja noin hurjiksi, mut eiköhÀn miehen luonne selviÀ sarjan edetessÀ, suuntaan tai toiseen. Mua kiinnostaa nyt eniten vaan se kuinka Tanja ja Roni yrittÀÀ sietÀÀ toisiaan :D
Ihmettelen tÀÀllÀ olevia viestejÀ, joissa kerrotaan faktana hyvin loukkaavia asioita, kuten ettÀ yksi osallistujista olisi narsisti. Tuostahan voisi nostaa kunnianloukkaussyytteen. Ettekö te, jotka kirjoitatte tuollaisia, ollenkaan mieti, mitÀ seurauksia kirjoittelusta voi teille koitua? Kannattaisi miettiÀ.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 21:10"]
En edelleenkÀÀn tajua kuka on Mel Gibsonin nÀköinen. KÀvin jopa googlettamassa Gibsonin kuvan :D
[/quote]
Sama :D oon toistaiseksi ymmÀrtÀnyt ettÀ Antti? Tai Jouni... Tai Roni :D toivottavasti ei sentÀÀn kukaan morsiamista.
[/quote]
Ja kaiken takana on Kari Kanala.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 21:19"]
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 20:48"]
[/quote]
laskelmoivat narskut eivÀt muutu, vaan vaihtavat kumppaneita kuin sukkia.
En kyllÀ itse ois arvannut Antin taustoja noin hurjiksi, mut eiköhÀn miehen luonne selviÀ sarjan edetessÀ, suuntaan tai toiseen. Mua kiinnostaa nyt eniten vaan se kuinka Tanja ja Roni yrittÀÀ sietÀÀ toisiaan :D
[/quote]
ja sÀ olet muutaman palstaviestin perusteella tosiaan valmis uskomaan, ettÀ kyse on narsismista eikÀ esimerkiksi siitÀ ette A vain ole ollut jollekin katkeralle exÀlle se unelmien puoliso ja sitÀ pettymystÀ ja vihaa nyt puretaan tÀÀllÀ?
Voi kun olisikin olemassa joku ensitreffit alttarilla positiivisuus ketju:D suodattaisi automaattisesti kaiken pahan pois. ItsellÀni tv ohjelmia katsellessa tarkoitus rentoutua ja nauttia, ja olisi ihanaa jos voisi kirsikkana kakun pÀÀllÀ höpistÀ mukavia juttuja nÀistÀ ihanista rohkeista pareista tÀÀllÀ. Mut ilmeisesti aika epÀrealistinen toive :/
No ainakin Antilla on ilmeise pajon heiloja meneisyydessÀn...Ei ihme jos sinne joukkoon mahtuu muutama katkerakin :D
no tÀytyy sanoa ettÀ hyvin samanlaisia viboja olen saanut antista. ja en tunne anttia. ja olen kirjoittanut vain viime viikolla pleijerirontista. antti on just sellanen pelottavan laskelmoiva joka nÀköjÀÀn tietÀÀ mist naruista vedellÀ niin naisiin uppoaa. niin konsulttimainen puhe kuin vaan voi olla. tÀssÀ oli nyt kyse vaimosta ja vielÀ tuntemattomasta, joten lyhyt puhe ilman maalailuja olisi ihan vaan riittÀnyt. jos on vielÀ johtoasemissa, niin...
ja kun antti siinÀ laulun aikana ilmeili niin luulin ettÀ pidÀtteli naurua ensin kun nÀtti ettei ruotsi ollu sen juttu. mut nÀköjÀÀn pidÀtteli itkua, mikÀ vasta outoa onkin tossa tilanteessa. jos olisi tunteneet aiemmin ja menneet naimisiin niin tottakai tunteikkuus on ymmÀrrettÀvÀÀ, mutta nyt vaikutti teennÀiseltÀ. mutta tÀytyy sanoa ettÀ sen vaimo vaikuttaa sellaselta herkkikseltÀ ja tyypilliseltÀ naiselta joka kans feikkaili ja ylireagoi niitÀ tunteitaan, mut siis joiltakin naisilta toi tulee ihan luonnostaan. iik!...
mut katotaan, tollaset herkÀsti vedetettÀvÀt on juuri noiden laskelmoivien johtajien hypyytettÀvÀnÀ, joten voi olla ettÀ kestÀÀkin vaikka sen oman mielen kustannuksella. no toivottavasti olen vÀÀrÀssÀ. liikaa vaan nÀhnyt ihan lÀheltÀ nÀitÀ koska talousmaailmassa liikun...
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 21:27"]
[/quote]
Ja kaiken takana on Kari Kanala.
[/quote]
Juu, kanalassa kaa kaa kana katala.
Parien yhdessÀoloa pohtiville tiedoksi, ettÀ yksi tÀmÀn kauden pareista eroaa, ja tÀmÀn eroavan pariskunnan toinen osapuoli liikkuu nykyÀÀn erÀÀn viime kauden osallistujan kanssa.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 20:38"]Antti on alusta lÀhtien vaikuttanut narsistilta, todella laskelmoivalta. Varmat merkit.
Mutta mistÀ hÀn on tuttu?
[/quote]
Kuinka monta samanlaista kommenttia tÀstÀ joutuu lukemaan?