Keitä julkkiksia olet tavannut?
Kommentit (11)
Sauli Niinistö - en ole jutellut
Ilkka Kanerva - yllätyin kun meidän auto oli sata kertaa hienompi mitä hänen :D
Tarja Halonen, meinasin kirjoittaa Halinen, sekin sopisi. Hän on nimittäin sen lisäksi että pirun voimakastahtoinen ja älykäs muija niin erittäin kohtelias ja mukavanoloinen persoona.
Nää ketjut aina jotenkin hämmentäviä.
Asuuko joku niin metsässä ettei ole koskaan tavannut yhtään julkkista ja kuvittelee että he olisivat sen kummallisempia kuin muutkaan ihmiset?
Ps: Jussi Lampi
Jussi Lampea ei tarvitse sanoa, sen on nähnyt jokainen. :D
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 20:31"]Jussi Lampea ei tarvitse sanoa, sen on nähnyt jokainen. :D
[/quote]
paitsi minä...
Chris Martin (coldplay). Olin samoissa synttäripirskeissä 2000-luvun alussa, ei ollu vielä kovin iso nimi, eka levy oli vasta ulkona. Hiljainen tarkkailija, aika pitkä (brittien joukossa) ja söpö.
No vaikka ketä (myös Jussi Lammen! :D ) mutta nyt viimeksi Janne Katajan. Oli muuten hirmuisen symppis heppu.
Redrama, Jonne Aaron, Brädi, Andy McCoy, Toni Nieminen, Hanna Pakarinen, Ossi Väänänen, Helena Ahti-Hallberg, Sara Chafak, Sabina Särkkä, Katrie Daler, Antti Kaikkonen, Sedu Koskinen, Jukka Rasila, Ninja Sarasalo, Hanna-Mari Seppälä, Eppu Salminen, joitain Hunkseja jne.
Tuossa nyt niitä ketkä ovat jääneet mieleen. Työni takia siis olen ollut henkilöiden kanssa kontaktissa.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 20:27"]
Tarja Halonen, meinasin kirjoittaa Halinen, sekin sopisi. Hän on nimittäin sen lisäksi että pirun voimakastahtoinen ja älykäs muija niin erittäin kohtelias ja mukavanoloinen persoona.
[/quote]
Mä olin kanssa kerran Tarjan kanssa kampaajalla! Oli kyllä mukavin kampaajareissu ikinä! Todella rento, lämmin, aito ja huumorintajuinen ihminen.
up