Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tästä enää nousta

Vierailija
01.09.2015 |

Olen hieman vajaa 30-vuotias ja valmistumassa vuoden päästä maisteriksi alalta, joka ei kiinnosta minua enää lainkaan ja josta töitä on hyvin vaikea saada. Jatko-opiskeleminen ei kiinnosta, koska olen täysin itselleni sopimattomalla alalla.

Olen jo alkanut katselemaan uutta koulutuspaikkaa paremmin työllistävältä alalta. Tutkintoni aion kuitenkin viedä loppuun sitä ennen, sillä keskeyttäminen ei tässä vaiheessa ole enää järkevää. Uudelleen kouluttautuminen ahdistaa ja opintotukeakaan en tämän jälkeen enää saa.

Tämän lisäksi olen koko aikuisikäni (noin 10 vuotta) kärvistellyt huonossa suhteessa ja ero on väistämätön.

Elämänilo on kadoksissa, voiko tästä selvitä? Omat huonot valintani ahdistavat jatkuvasti. Miksi tuhlasin huonoon suhteeseen ja väärään kouluun niin monta vuotta... Onko minulla kohtalotovereita, jotka ovat selvinneet samankaltaisesta tilanteesta? Olkaa kilttejä ja kertokaa jotain positiivista ja rohkaisevaa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole haaskannut aikaasi mihinkään. Huono suhdekin opettaa ihmistä monella tavalla. Olet niin nuori, ettei sinulla ole mitään hätää, päädyit sitten mihin ratkaisuun hyvänsä. Käy nyt koulusi loppuun ja pidä vaikka pieni loma sen jälkeen. Mietiskele rauhassa sitten mitä haluat tehdä. Sinulla on asiat hyvin ja joku päivä itsekin sen huomaat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän