Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yksinhuoltajuutta hakeminen ja elämä pysähtynyt

Vierailija
01.09.2015 |

Hei. Voisin vähän kertoa tällä minusta ... 
Elämä tuntuu ihan pysähtynyt.
Yritän kertoa nopeasti asioista....
minä Olen ulkomailta tullut, Suomessa monta vuotta jo olen ollut...  puhun suomea, yritän päästä opiskelemaan yliopistossa , käyn tällä hetkellä töissä (määräaikainen), kaksi lasta, eronnut ja lasten isä tekee mun elämä ihan helvetti.

kiristää mua ( halua rahaa, syyttä minua koska hänellä ei oo rahaa, lapset on mun lähellä päiväkodissa sen takia HÄNEN mielestä hän ei pääse opiskelemaan enkä töihin kun ei voi viedä päivittäin lapset hoitoon) olen toki auttannut häntä ( olen antannut rahaa ja ruokaa myös).
 En voi käydä mun kotimassani mun lasten kanssa koska hän piilotta passia lasten.  Emme pystyy sovitamaan mitään meidän kesken (olttiin lastenvalvojalla ja follon sovittelussa ). Nyt olemme lastensuojelun asiakas koska on tehty ilmoituksen heidän isälle.
Rehellisesti sanon. Haluan lapset iloisena ja heille turvallista ja mukava ilmapiiri. Minä ja heidän isän kanssa ei sopii. En jaksa enää.. Suruttaa , itken ... Mä olen tällä lapseni kanssa. Ei ole ketään muu.

Onko mahdollista saada yksinhuoltajuutta?
Onko kokemuksia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan varmasti mahdollisuus saada. Ota.vielä yhteyttä lastenvalvojaan, hän neuvoo miten se käytännössä tapahtuu.

Vierailija
2/3 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos...

Yksi asia vielä. Hänen isä on suomalainen... vaikuttaako siihen prosessiin? Koska olen ulkomaalainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 17:21"]

Kiitos...

Yksi asia vielä. Hänen isä on suomalainen... vaikuttaako siihen prosessiin? Koska olen ulkomaalainen.

[/quote]

Ei pitäisi vaikuttaa mitenkään. Jokainen viesti jonka exäsi laittaa, pidä tallessa. Näytä uhkaavat viestit lastenvalvojalle ja hae yksinhuoltajuutta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän