Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi helvetin helvetti. 17-vuotias tyttäreni on raskaana.

Vierailija
01.09.2015 |

Meillä ei kyllä tällainen peli vetele. Jos tyttö ei suostu aborttiin, saa luvan häipyä tästä talosta saman tien. 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun 17v tytär raskautuisi, tukisin täysillä, mihin ratkaisuun ikinä päätyisikin, enkä todellakaan heittäisi pois kotoa. Mutta minä rakastankin tytärtäni, toisin kuin ap. Ja hyväksyn hänet sellaisena kuin on.

Vierailija
22/28 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 17:08"]Tyttärien kanssa on aina toi pelko. Mutta täytyy ihmetellä, ettei ehkäisy ole kunnossa. Oliks se Kotkassa kun pyörii ehkäisyneuvola johon voi mennä ilman ajanvarausta yms. On abortti kääntyneet laskuun.
[/quote]

Varmaan suurin osa teiniäideistä on pannut toisen teinin kanssa. Eli riski olemassa poikienkin kohdalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko provoamassa tai sitten oot paskamainen isoäiti giljotiini kädessä?

Vierailija
24/28 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysykääs tyttäriltänne kuinka monen kanssa on maannut ilman kumia? Itse paneskelin monenkin kanssa ja tuuri kävi kun en raskautunut, ei sitä kännissä tullut ajateltua. Huonoa tuuria ap.n tytöllä tai sitten on onnekas, vauvat on ihania ja nuoretkin äidit kykeneviä. Olisi se tietenkin paras jos tyttö olisi yhdessä vauvan isän kanssa.

Vierailija
25/28 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat että lapsenlapsesi saisi mahdollisimman huonot lähtökohdat elämään? äitinä epävarma teini, ja muutkin sukulaiset hylänneet..

Vierailija
26/28 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 17:08"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 17:07"]

Helpoin, eettisesti kestävä ratkaisu: antakaa lapsi adoptioon. Adoptiolasta saa odottaa vaikka kuinka, ja adoptiovanhemmat valitaan huolella.

[/quote]

Ei yhtään traumaattista 17-vuotiaalle synnyttää lapsi ja sitten antaa se adoptioon, koska vanhemmat näin haluavat.

[/quote]

Tukea hän tarttis nyt, jos ei millään meinaa pärjätä niin peukut adoptille kans, ettei tuu pahempia traumoja.

Vierailija
27/28 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 17:07"]Helpoin, eettisesti kestävä ratkaisu: antakaa lapsi adoptioon. Adoptiolasta saa odottaa vaikka kuinka, ja adoptiovanhemmat valitaan huolella.
[/quote]
Höpö höpö. Kaikki kärsisivät ja eniten se adoptiolapsi.

Vierailija
28/28 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko ehtii just täyttää 19 kun saa syksyllä vauvan. Eipä tulisi mieleenikään arvosteli tuota päätöstä vaan aiotaan koko perhe nauttia vauvasta ja tukea nuorta paria ihan täysillä. Toki ovat vielä nuoria ja harmittaa että tavallinen nuoruus jää väliin mutta mitäpä se mulle kuuluu :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan