Whatsapp apua pikaisesti
Miten saa henkilön poistettua kyseisestä paikasta tai edes piilotettua, ettei näe käyttääkö vai ei? Kiitos asiallisista vastauksista!
Kommentit (9)
Estämällä ei nää sun uusia profiilikuvia ja paikallaoloa.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 17:14"]
Poistamalla ko.henkilön puhelinnumeron yhteystiedoista. Whatsapp käyttää sun puhelimeen/sim-kortille tallennettuja numeroita, joilla on whatsapp. Tai sitten estät whatsapista (sieltä asetuksista etsit) ko.henkilön; näet edelleen sen siellä mutta sinä eikä hän pysty laittamaan viestiä ennenkuin esto poistetaan.
[/quote]
Poistamalla poistuu vain itseltä muttei toiselta?
Kiitos ihanaiset. Olen niin pihalla näistä jutuista!
Terv ap
Hei Ap juntti taas kyselee... Miten saan piilotettua kaverilistan kaikilta fb:ssa? Yritin etsiä asetuksista ym. en vaan löydä moista täppiä :-(
Yksityisyys asetuksista kelle.näkyy mitäkin
Menet omaan profiiliin, vasemmalla näkyy kaverit, sen viereen tulee pieni muokkaa-ruutu -> "vain minä".
Miksi mulle on yht'äkkiä hypännyt wa:n siihen Keskustelu-feediin joku tyyppi, jonka kanssa olen viimeksi keskustellut puoli vuotta sitten? Siis yht'äkkiä tullut siihen ylimmäksi eli viimeisimmäksi. Viimeisin viestimme on siis puoli vuotta sitten, mutta reunassa näkyy kellonaika/pvm(jolloin nyt hyppäsi tuohon feediin) Ja onkohan sama toisinpäin, että olen itsekin tullut hänen keskustelu-feediinsä ylimmäksi?
Kiitos taas avusta :-) Mukavaa päivän jatkoa! Seuraavaan kertaan ;-)
Ap
Poistamalla ko.henkilön puhelinnumeron yhteystiedoista. Whatsapp käyttää sun puhelimeen/sim-kortille tallennettuja numeroita, joilla on whatsapp. Tai sitten estät whatsapista (sieltä asetuksista etsit) ko.henkilön; näet edelleen sen siellä mutta sinä eikä hän pysty laittamaan viestiä ennenkuin esto poistetaan.