Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako Malminkartanoon muuttaa?

Vierailija
01.09.2015 |

Mukavan hintaisia kolmiota olisi tarjolla. Millaistahan aluetta on asua, kuvissa näyttää nätiltä paikalta..

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maltsu ghetto

Vierailija
22/24 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan asuttu täällä seitsemän vuotta ja viihdytty hyvin. Ostarilla pyörii juoppoja, mutta ei ole meitä häirinneet, eikä itse siellä vietetä aikaa. Tämä pohjoispuoli on ainakin tosi rauhallista aluetta. Palvelut löytyy kaikki jo Malminkartanosta tai 1 km päästä Myyrmäestä. Lapsiperheelle kiva, tosi mukavat leikkipuistot, joissa on avointa toimintaa. Päiväkodit myös tosi kivoja (koulusta ei vielä kokemusta)

Ollaan muuttamassa isompaan asuntoon, mutta ei vielä olla laitettu omaa kämppää myyntiin. Osta meidän kämppä, saat halvalla, jos ei tartte kiinteistövälittäjiä sotkea soppaan (75m2, 3h +keittiö + vh+ 2vessaa + oma pieni piha). Sijainti aivan koulun ja päiväkodin vieressä, junalle 500 m. Laita viestiä, jos kiinnostuit as.korhonen(a)gmail.com

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 21:23"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 21:12"]

Miten tk toimii?

pitkäaikaissairaan pso

[/quote]

Pitkät jonot vastaanotolle.

[/quote]

Mulla on ollut terveyskeskukseen asiaa vain neuvolaan tai sitten lasten akuutteihin tutkimuksiin. Molemmat toimii tosi hyvin. Neuvola-aika pitää tietty varata hyvissä ajoin, jos haluaa tietyn ajankohdan, mutta tämä ei mulle ole ollut ongelma.

Akuutin ajan saa aina samalle päivälle, jos soittaa aamulla heti kun tk aukeaa, eli klo 8.

Vierailija
24/24 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mukava ja rauhallinen paikka. Aseman seudulla ja siinä viereisellä aukiolla notkuu juoppoja / sekakäyttäjiä, mutta aika normaalia tuntuu olevan muissakin Helsingin lähiöissä. Junalla pääsee nopeasti pois ja muutenkin kulkuyhteydet hyvät.

Alueella on hyvä liikkua lapsen kanssa, suomalaiseksi lähiöksi yllättävän kävelijäystävällinen. Hyvät lenkkimaastot (myös vuorelle voi lenkkeillä kuntoa kohottaakseen :)

Itse välttäisin aseman seutua (niin kuin muuallakin), esim. Konalan puoleisella alueella on rauhallisempaa ja ihan mukavan oloista asuntokantaa.