Ton kulmakarvat tossa Toisenlaiset ädit-mainoksessa
Liian kaarevat kulmat saavat näyttämään häijyltä/vihaiselta/maaniselta.
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 13:53"]"Hymynsä" on kamala.
[/quote]
Silmät ihan elottomat. Tekohymy.
Kaunis mutta sieluttoman näköinen. Silmissä ei eloa.
Juu, en pidä jos ikenet näkyy hymyillessä.
Katottepas te tarkkaan. Ihan nätti likka, oliko tämä joku missä joskus. Piritta?
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 14:51"]Katottepas te tarkkaan. Ihan nätti likka, oliko tämä joku missä joskus. Piritta?
[/quote]
Oiskos vaikka monissa lehtihaastiksissa ja juontamassa Toisenl.äitien ed.kautta?
Ei osaa mielestäni juontohommaa.
Piritta Hagman. Missi joskus 2000-luvun alkupuoliskolla.
Ihan samannäköinen kuin Cheekin ex.
Mä en ymmärrä tuota arvostelua aikuisilta ihmisiltä.
Tulee vain mieleen, että oletteko te niitä samoja ihmisiä jotka ovat valittaneet kiusaamisesta lapsena?
Luulisi että jokainen normaalilla itse tunnolla varustettu ei alennu solvaamaan, varsinkaan sellaisista joihin ei voi itse vaikuttaa.
Harvalla meistä kenelläkään on niin virheettömät kasvot että on varaa arvostella.
Sori ohis, jatkakaa.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 15:11"]Mä en ymmärrä tuota arvostelua aikuisilta ihmisiltä.
Tulee vain mieleen, että oletteko te niitä samoja ihmisiä jotka ovat valittaneet kiusaamisesta lapsena?
Luulisi että jokainen normaalilla itse tunnolla varustettu ei alennu solvaamaan, varsinkaan sellaisista joihin ei voi itse vaikuttaa.
Harvalla meistä kenelläkään on niin virheettömät kasvot että on varaa arvostella.
Sori ohis, jatkakaa.
[/quote]
No kulmakarvoihin voi vaikuttaa, varsinkin kuvan naisen, hänen kulmakarvat on meikattu noin teräviksi.
"Hymynsä" on kamala.