Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko miehet kaikkialla tylsempiä kuin naiset?

Vierailija
21.03.2022 |

Vai onko tylsyys suomalaismiesten erityisominaisuus?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta deittipalvelu Valossa, kaikki fiksun näköiset miehet ja keskustelutaitoiset on ulkomaalaisia. En jaksa englantia vääntää, eroan koko palvelusta.

P*llun vonkaaminen on niin jännittävää, kun sen tekee englanniksi.

Vierailija
22/35 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että tylsät ihmiset valittavat toisten tylsyyttä, koska eivät itse osaa tehdä omalle tylsyydelleen mitään.

Miesten seura on se joka aiheuttaa tylsyyden. Itsekseenkin on kivempaa.

Miehenä voin sanoa, että miesten seurassa ei ole koskaan tylsää, huumori kukkii ja kaikilla on hauskaa. Kun siihen seuraan tulee yksikin nainen, huumori ku ole e ja hiljaisuus laskeutuu. Naiset ovat mestareita latistamaan iloisen tunnelman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että tylsät ihmiset valittavat toisten tylsyyttä, koska eivät itse osaa tehdä omalle tylsyydelleen mitään.

Miesten seura on se joka aiheuttaa tylsyyden. Itsekseenkin on kivempaa.

Ei sulla mitään miesseuraa ole. Siksi oletkon noin katkera.

Vierailija
24/35 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeeko ap sitä, että suomalaiset miehet ovat aika muutosvastarintaisia? Että naiset useammin haluavat kokeilla uusia asioita, tehdä isoja elämänmuutoksia (uusi talo, paikkakunta, ammatti, lapsia)?

Vierailija
25/35 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että sukupuolien sisällä on tylsyydessä enemmän hajontaa kuin niiden välillä. Niin naiset kuin miehetkin osaavat olla tylsiä tai kiinnostavia. 

Toivon, ettet aloittaja olisi niin tylsän mustavalkoinen.

Vierailija
26/35 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet yleensä joutuvat kantamaan ja tekemään sen raskaamman työn.

Naiset hoitaa sen viihteen.

Vierailija
27/35 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehethän ovat hauskoja. Kouluttamattomat älkööt vaivautuko.

Vierailija
28/35 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät ole tylsää seuraa mutta naisten kanssa pitää olla niin varovainen. Niitä ei saa järkyttää jutuillaan tai tekemisillään yhtään, ovat niin kovin herkkiä.

Miesten keskinäinen huumori, naljailu ja kettuilu onkin jotain sellaista, mitä yksikään nainen ei pysty käsittämään. Onhan myös kaikki koomikot yms miehiä. 

Vierailija
29/35 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on onnellisempi vähemmällä ja nainen tarvitsee jatkuvaa turhaa tekemistä, muuten voi alkaa masentaa ja ahdistaa.

Vierailija
30/35 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on yksi syy miksi en jotenkin pysty rentoutumaan naisten seurassa ja olemaan oma itseni kun tuntuu että pitäisi olla naiselle aina keksimässä kaikenlaista tekemistä, vitsejä, mielenkiintoisia puheenaiheita ja juttuja etc. Naiset aiheuttaa stressiä ja lopulta aina mielipahaa.

Vierailija
31/35 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä miehet ovat kiinnostavampia ja hauskempia kuin naiset, mutta poikkeusmiehiäkin on paljon, kuten minä. Minulla on käynyt satumainen onni siinä, että sain komean naaman ja naiset ovat siksi pitäneet minusta, vaikka seurassani on tylsää. Jos olen naisen kanssa tunnin, olen ehkä 2-4 minuuttia äänessä.

Toisaalta minut on aina jätetty, kun minusta ei saa mitään irti. Ehdin kuitenkin aina muutaman kuukauden panna, ennen kun naiset näkevät ulkonäköni taakse.

Vierailija
32/35 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkialla mutta silti muuallakin kuin vain Suomessa. Esimerkiksi ukrainalaiset miehet on hyvin samanlaisia kuin suomalaiset eli kun vaikeuksia tulee eteen, niin sitten ne vaikeudet vaan tylsästi voitetaan eikä aleta pitämään huutoäänestystä asiasta tai juosta naapurivaltioihin karkuun. Tai kuvitella, että asiasta puhuminen tarkoittaa samaa kuin tekeminen.

Vierailija
33/35 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä miehet ovat kiinnostavampia ja hauskempia kuin naiset, mutta poikkeusmiehiäkin on paljon, kuten minä. Minulla on käynyt satumainen onni siinä, että sain komean naaman ja naiset ovat siksi pitäneet minusta, vaikka seurassani on tylsää. Jos olen naisen kanssa tunnin, olen ehkä 2-4 minuuttia äänessä.

Toisaalta minut on aina jätetty, kun minusta ei saa mitään irti. Ehdin kuitenkin aina muutaman kuukauden panna, ennen kun naiset näkevät ulkonäköni taakse.

Minulla taas on kohtalainen naama,mutta hyvät jutut. En siis ole tylsä, mutta se naisten tarkoittama tylsyys on sitä kun ei matkustella, ostella ja tehdä koko ajan jotain kodin ulkopuolella.

Minäkin ehdin aika pitkäänkin panna, ennen kuin nainen huomaa että hyvien juttujen takana on "tylsä" mies.

Vierailija
34/35 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on rasittavampia koska harrastavat enemmän henkistä väkivaltaa kettuilemalla, naljailemalla, kertomalla tyhmiä vitsejä jne. joten mielummin olen naisen kanssa...

Vierailija
35/35 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin ovat tyhmempiä