Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pudottanut painoa 95kg->60kg. Kysyttävää?

Vierailija
01.09.2015 |

Kysykää mitä vaan painonpudotukseen liittyen.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu!

Vierailija
2/23 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon pudottanu painoani yli 10kg kesän aikana. Haluutko kysyä jotain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihosi varmaan roikkuu.

Vierailija
4/23 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa tarkat ohjeet miten:ruokavalio, mahdolliset treenit, ja tärkeiten, miten saitte muutoksen alkuun eli itseänne niskasta kiinni? Mä oon jojo-laihduttaja, ja nyt on ollut ahmimiskausi päällä, en vaan saa sitä loppumaan :/ pitäis päästä 77kg---> ainakin 67kg, ehkä viel pari kiloa pois.

Vierailija
5/23 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan meni?

Vierailija
6/23 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro tarkalleen miten. Mun pitäis pudottaa 78 => 58

Vierailija
7/23 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap söit?

Vierailija
8/23 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, ap, kuinka toimit, että tuon 35 kg sait pois. Kiinnostaa. Itse olen nyt 91kg ja samaa ruljanssia mietin, mutta en vaan saa aikaan, kun on nivelrikot ja kipuja jaloissa. Olitko jossain ryhmässä vai ihanko itse vain päätit alkaa toisenlaisen elämäntavan? Miten paljon suhteessa ruoka/liikunta vaikuttavat, kumpaan pitäisi enemmän panostaa ja millaisilla muutoksilla itse teit tuon?

Vierailija
9/23 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä päästit aikanaan painosi tuolle tasolle alunperin?

Vierailija
10/23 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 11:06"]

Kertokaa tarkat ohjeet miten:ruokavalio, mahdolliset treenit, ja tärkeiten, miten saitte muutoksen alkuun eli itseänne niskasta kiinni? Mä oon jojo-laihduttaja, ja nyt on ollut ahmimiskausi päällä, en vaan saa sitä loppumaan :/ pitäis päästä 77kg---> ainakin 67kg, ehkä viel pari kiloa pois.

[/quote]

Ei kukaan sulle voi tarkkoja ohjeita kertoa. Sun on itse kokeiltava millä syömisellä laihdut.

Vierailija
11/23 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No roikkuuko se iho? Olen puolessatoista vuodessa karistanut 92 kilosta 17 kiloa. Vielä samaan tavote kuin sulla eli 60kiloon. Piinallisen hidasta... No iho ainakin tähän asti mukana sen takia pysynytkin...

Onko vaikeaa/ lähes mahdotonta karistaa se vikat 10 kiloa?

Vierailija
12/23 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro siis ilman lisäkysymyksiä odottamatta, miten tuon kaiken teit, mitä tunteita oli matkan varrella, minkä ikäinen olet ja oletko nainen vai mies, ja mitä asioita haluaisit painottaa muille laihtumaan haluaville. Kerro myös, millaisia fyysisiä muutoksia tuon kilomäärän pudottaminen vaikutti kropassasi: onko "liian iso nahka päälläsi", miten vaikutti rintoihin, jäikö allit, vai suliko nekin? Kerro, kiinnostaa kaikki! Saatat saada muitakin motivoitua samaan muutokseen,,ja silloin olet tehnyt jo ison palveluksen monille!!!

Vierailija
13/23 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ihmeessä tuosta ihojutusta ja kuinka kauan laihtari kesti? Mä olen aloittanut 3kk sitten 98kg ja tänä aamuna 88kg. Tää on hidasta verrattuna siihen, että aiemmin olen kuukaudessa jopa laihtunut 10kg. Mies just sanoi, että tää on mun eka järkevä laihtari. Mulla on pari lipsumispäivää viikossa, viikonloppuna saatan nauttia vähän alkoholia ja herkutellakin järjellä. Ei mitään supermättöä, mutta karkkia voi mennä puoli pussia ja syödään ulkonakin välillä. Viikkotahti menee suunnilleen näin: ma-ke todellista kiristelyä, to hiukan löysäämistä, pe-la normaalia/herkkujakin joukossa ja sunnuntaina alan keventämään kohti alkuviikon kiristelyä. Tottakai tää on hitaampaa, kun maanantaina paino on aina korkeammalla kuin oli to tai pe aamuna, mutta kyllä se hitaasti sieltä tulee alas pitkällä aikavälillä. Tää on lisäksi helpompaa kuin totaalikieltäytyminen. Jos laihdutettavaa olisi se 10kg, niin sen voi vaikka näännyttää itsestään, mutta mullakin on niin pitkä projekti, ettei sitä jaksa, ellei relaa välillä. Kaloritasolla nuo ma-ke on jotain 600-800, torstai ehkä sen 1000, pe-la 2000-2500, sunnuntai 1200 ja taas ma-ke 600-800 jne. Lisäksi olen lisännyt liikuntaa niin, että kävelen viisi kertaa viikossa 4-5 km:n kävelylenkin, minimi 20km viikossa ja mittaan sen puhelimella. Aiemmin en juuri liikkunut.

Vierailija
14/23 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 11:05"]

Ihosi varmaan roikkuu.

[/quote]

Ei roiku enää muutakuin vatsasta vähän ja sekin kiinteytyy koko ajan. Ärsyttääkö?

Vierailija
15/23 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön joka päivä 1600-1800 kaloria ja käveltyä tulee joka päivä noin 12 kilsaa (kauppareissut, koirankusetukset)... Iän myötä tää laihtuminen on vaan eritahtista kuin joskus... Terv nro 12, kun toi ap ei ehi kai vastaalee

Vierailija
16/23 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 11:07"]

Kauan meni?

[/quote]

Varmaan 1,5-2v meni aikaa, eli tooodella hitaasti. Välillä paino putosi ryminällä ja kun paino tyssäs ja vitutti niin pidin taukoa. Päätin että silloin saan vähän hölläillä mutta paino ei saa nousta.

Vierailija
17/23 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 11:54"]

Mä syön joka päivä 1600-1800 kaloria ja käveltyä tulee joka päivä noin 12 kilsaa (kauppareissut, koirankusetukset)... Iän myötä tää laihtuminen on vaan eritahtista kuin joskus... Terv nro 12, kun toi ap ei ehi kai vastaalee

[/quote]

Mä syön joka päivä ruokaa.

Vierailija
18/23 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 11:09"]

Miksi sinä päästit aikanaan painosi tuolle tasolle alunperin? [/quote]

Rakastuin :D Painoin silloin 70kg. En edes tajunnut että paino nousi yhtäkkiä 25kg... en ymmärrä miten sitä ei oikein tajunnut edes?? En omistanut puntariakaan.

Vierailija
19/23 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 11:58"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 11:09"]

Miksi sinä päästit aikanaan painosi tuolle tasolle alunperin? [/quote]

Rakastuin :D Painoin silloin 70kg. En edes tajunnut että paino nousi yhtäkkiä 25kg... en ymmärrä miten sitä ei oikein tajunnut edes?? En omistanut puntariakaan.

[/quote]

Et siis lihonut syömällä?

Vierailija
20/23 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 11:11"]

No roikkuuko se iho? Olen puolessatoista vuodessa karistanut 92 kilosta 17 kiloa. Vielä samaan tavote kuin sulla eli 60kiloon. Piinallisen hidasta... No iho ainakin tähän asti mukana sen takia pysynytkin... Onko vaikeaa/ lähes mahdotonta karistaa se vikat 10 kiloa?

[/quote]

Musta tuntuu että silloin kun pääsin vihdoinkin normaalipainoon niin roikkui vatsasta ja sisäreisistä.. Mutta ei enää niin paljon, reidet on kiinteytyneet ja vatsa ei vielä ihan :) Mun paino jämähti silloin 75kg kiloon ja loput kymmenen kiloa lähti karppaamalla vaikken uskonutkaan siihen aluksi. Karppasin ehkä 3kk? tai neljä. Toisinaan kun paino tyssäs niin lentoemäntädeitillä sai pari kiloa pois, eikä koskaan tullut takaisin. Tsemppiä! Hitaasti mutta varmasti :) Mullaki tais mennä 1,5-2v kun pidin välillä taukoa (mutten antanut painon nousta taukojen aikana).

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi