Mies ei laukea
Kysymys ei ole nyt siitä, että olisin löysä, ruma tai vastenmielinen siiderivalas (kun sitä nyt kuitenkin ensimmäiseksi ehdotetaan).
Miehellä seisoo tosi helposti, riittää kun tulen sänkyyn pelkissä alushousuissa, niin jo stondis on päällä. Harrastamme paljon seksiä, minä tulen usein ja helposti, mutta mies ei. Saatamme tehdä sitä 3-4 tuntiakin kaikissa kuviteltavissa olevissa asennoissa. Toisinaan hän tulee pitkän yrittämisen jälkeen, mutta sitten usein taas ei ollenkaan, vaikka seisokki pysyy päällä. Kerran hän laukesi ja melkein samantien ja harrastimme uudestaan seksiä kakkoseen, jolloin hän laukesi heti perään jälleen. Sanoi ettei tällaista ole tapahtunut koskaan.
Hän sanoo että tätä laukeamisvaikeutta on ollut aina. Tiedän että hän runkkaa jonkun verrran (paljon?) ja varmaan silloin tulee helpommin. Tosin kerran runkkasimme yhdessä ja silloinkaan ei meinannut hän tulla. Okei, no alla oli pari tuntia seksiä joten se selittää varmaan jotain.
Mistä voisi olla kyse? Ikää molemmilla about 30 ja tapailua takana 3 kk. Mies urheilee paljon ja muutenkin ihan terveelliset elämäntavat. Mua nyt ei varsinaisesti haittaa tämä, mitä pidempään mies kestää, sitä useammin minä tulen mutta huomaan että miestä tämä vähän ahdistaa.
Kommentit (22)
Cymbalta on masennuslääke ja sitä käytetään myös kroonisen kivun hoidossa, valitettavasti ei vaikuta muuhun kuin sivuvaikutuksena laukeamisen häviäminen.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 09:15"]Veikkaanpa että miehesi syö cymbalta-nimistä lääkettä. Miehen ei tarvi ottaa kuin kaksi tablettia niin laukeaminen on historiaa ja palautuu ennalleen vasta puoli vuotta vierotuksen jälkeen.
[/quote]Mitä varten toi lääke on mulla on laukeamis vaikeus ja tarvitsisin masennuslääkkeitä? En haluais että tilanne pahenee enää :/