Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää hakeko hoitoalalle

Vierailija
21.03.2022 |

Ette halua tätä elämää.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se vinkuminen ja irtisano itsesi. 

Vierailija
2/22 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haen kyllä pois heti, kun pääsen. En halua muiden tekevän samaa virhettä kuin mitä tein. Eikä elämä palaa enää ikinä entiselleen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap siis tuo ed.

Vierailija
4/22 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/22 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/22 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aikonutkaan mutta työkkäritäti kerran puhelimessa koitti jo väkisin tyrkyttää lähihoitajakoulua, onneksi sain itselle sopivia palikkatöitä :D ei edes tiedä mun taustoja, ties millaisia tyyppejä ne päästää sinne nykyään.

Vierailija
7/22 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa hoitoalalle?

Jossa maskit naamalla koko ajan lisäksi pakkorokotúkset influensa ja mrna koronarokotteet?  Kuka oikeesti haluaa koekaniikiksi, labra rotaksi, lääkefirmoille lypsettäväksi lehmäksi?

Vierailija
8/22 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
9/22 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites sairaanhoitaja ala?

Vierailija
10/22 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä

Mitä suosittelet?

Vierailija
11/22 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono palkka ja r okotteilla kiristäminen, ehhei!

Vierailija
12/22 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole aikonutkaan mutta työkkäritäti kerran puhelimessa koitti jo väkisin tyrkyttää lähihoitajakoulua, onneksi sain itselle sopivia palikkatöitä :D ei edes tiedä mun taustoja, ties millaisia tyyppejä ne päästää sinne nykyään.

Ei, berkele...vieläkö TE-toimisto pakottaa jokaista hakeutumaan lähihoitajakoulutukseen, karenssinuhka niskassa. Ei voi olla totta, samaa oli meno noin 10 vuotta sitten, kun viimeksi olin työttömänä. Eli Suomessa ei ole muuta työtä josta uhkailla kuin työ berkeleen lähihoito. Vihoviimeistä savottaa, yääk!

Vierailija
13/22 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haen kyllä pois heti, kun pääsen. En halua muiden tekevän samaa virhettä kuin mitä tein. Eikä elämä palaa enää ikinä entiselleen. 

Anna muiden tehdä omat virheensä.

Joillekin hoitoala on silti se oma juttu, oma ala.

Sinä et nähtävästi koe niin, joten toivottavasti löydät oman alasi. Onnea etsintään.

Vierailija
14/22 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, berkele...vieläkö TE-toimisto pakottaa jokaista hakeutumaan lähihoitajakoulutukseen, karenssinuhka niskassa. Ei voi olla totta, samaa oli meno noin 10 vuotta sitten, kun viimeksi olin työttömänä. Eli Suomessa ei ole muuta työtä josta uhkailla kuin työ berkeleen lähihoito. Vihoviimeistä savottaa, yääk!

Minä yritin 10 vuotta sitten aikuiskoulutuskeskuksen lähihoitajakouluun. Työkkäri ei päästänyt! Olen kaupan alan ihminen, ei silloin ainakaan kaikki edes päässet työttömänäkään lähärikoulutukseen :(

No eipä se nykyään enää harmita, mutta kyllä pikkuisen olin hoomoilasena, kun päätös tuli.

Vierailija
15/22 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites sairaanhoitaja ala?

Hoitoalaa sekin on. 

Vierailija
16/22 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
17/22 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs tässä on vikana. Itse opiskelin sairaanhoitajaksi. Puoli vuotta opintojen aloista olin jo keikkatöissä ihan mukavassa paikassa opintojen ohessa. Kaikki työharjoittelut on olleet omalla laillaan mielenkiintoisia. Nyt pohditaan kaverin kanssa, joko lähdetään Norjaan keikkaa tekemään, tarjoaisivat viitisen tonnia/kk matkoineen asuntoineen päivineen. Mut joo, ei varmaan kaikkien juttu.

Vierailija
18/22 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakekaa hoitoalalle: takuuvarma työpaikka tiedossa.

Vierailija
19/22 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää hakeko hoitoalalle: Takuuvarma kurja ja negatiivinen naisvaltaisen matalapalkka-alan työilmapiiri tiedossa. Juoruamista, kateutta, mustamaalaamista ja selkään puukottamista. Liian moni työntekijä joutuu hoitoalalla myös epäasiallisen kohtelun ja työpaikkakiusaamisen kohteeksi. Epäasiallinen kohtelu ja kiusaaminen alkaa jo opiskeluaikana pakollisissa harjoitteluissa.

Hoitoalalla on surkea palkka ja surkeat vuorolisät. Palkka ei vastaa työn kuormittavuutta ja vaativuutta. Liian paljon huonoa johtamista ja surkeaa esimiestyötä. Epämukavat työajat. Työvoimapula on jo koko Suomessa ja työvuoroissa on jatkuvasti liian vähän henkilökuntaa. Osa työntekijöistä tekee raskaita tuplavuoroja ja jopa vapaapäivänä soitellaan työpaikalta ja pyydetään töihin.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
20/22 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää hakeko hoitoalalle: Takuuvarma kurja ja negatiivinen naisvaltaisen matalapalkka-alan työilmapiiri tiedossa. Juoruamista, kateutta, mustamaalaamista ja selkään puukottamista. Liian moni työntekijä joutuu hoitoalalla myös epäasiallisen kohtelun ja työpaikkakiusaamisen kohteeksi. Epäasiallinen kohtelu ja kiusaaminen alkaa jo opiskeluaikana pakollisissa harjoitteluissa.

Hoitoalalla on surkea palkka ja surkeat vuorolisät. Palkka ei vastaa työn kuormittavuutta ja vaativuutta. Liian paljon huonoa johtamista ja surkeaa esimiestyötä. Epämukavat työajat. Työvoimapula on jo koko Suomessa ja työvuoroissa on jatkuvasti liian vähän henkilökuntaa. Osa työntekijöistä tekee raskaita tuplavuoroja ja jopa vapaapäivänä soitellaan työpaikalta ja pyydetään töihin.

Vierailija kirjoitti:

Tämä on niin totta. Itse vaihdoin muutama vuosi sitten hoitoalalta rikosseuraamusalalle enkä ole päivänään katunut. Palkkakin on parempi eikä ole pakkorokotuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi