***Sisunaiset 2.10.2006***
Uusi viikko ja uudet kujeet..
Mulla viikko sujui syömisten puolesta tosi malikkaasti ja vaaka näytti aamulla 78.7kg eli se on 200g enempi kuin 2 viikkoa sitten, mutta siihen viime viikon mässytulokseen(jota en ees ilmoittanut täällä) nähden huimasti vähempi!!
Mites muilla??
Tsemppiä ja muksaa viikkoa!!
Körömölli
Kommentit (12)
Jumppailin sitten viime viikon innoissani, enkä niin syömisiin ehtinyt paneutuakaan. Arvelin plussaviikon koittavan, kun herkuttelinkin, mutta miinusta tuli. Vatsalihastreenien tuloksena roikkuva " alamaha" (äitiysmahan jäänteet siis) siirtyi vaan ylöspäin ja nyt on tissien alla sellainen pömppö. Kamala! Mutta niiden lihastenjäänteitten kuuluu kuulemma turvota tuolla tavalla ennenkuin ne alkaa toimimaan ja kaunistamaan tätäkin kroppaa. En vielä ihan vakuuttunut, mutta eipä heitetä kirvestä kaivoon vielä...
Plussaa on se, että ne lihasjämät on niin kipeät, ettei ylensyönti kiinnosta. Tuntuu heti vatsassa, jos on liian täysi kupu. Aina täytyy jotakin positiivista olla...
Navan yli kurkistaen painoasiat tältä viikolta siis:
aloituspaino 95,6
paino nyt 93,0
paino viime vko 93,1
hillitön pudotus -0,1
konaisvaje -2,6 ja kiloja kaikki.
Sain muuten hyvän kannustimen painonvartijoitten ohjaajalta joskus aikoja sitten. Kun valittelin " vain" sadan gramman pudotusta, laittoi ohjaaja sata grammaa margariinia pieneen muovipussiin ja katsottiin, miltä se määrä rasvaa näyttää, jos se näin irtotavarana lisätään johonkin kohtaan. Kannattaa kokeilla!
On mulla useitakin välitavoitteita; ensin varmaan se 8 alkava luku edes.. Mutta muuten ne - 10% lukemat, eli 86 - 77,5 - 70 - 65. Eli aina -10% edellisestä lukemasta. Se on varmaan kerralla sopiva. Ja tavoite on aina edellistä pienempi, ettei hermot mene.......
*Kitta75*
Yhteenvetoa viime viikolta.
[size=2]
Nimi:
Lähtö kg, Tavoite kg, Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa tavoitteeseen kg,
Vkoa edessä että tavoite toteutuu (Arvio tavoitteen saavuttamisesta), BMI muutos
[color=green][b] ht.78 [/b]♥[/color]
67.5 kg, 62.5 kg, 69.4 kg, -0.1 kg, -1.9 kg, 6.9 kg,
30 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: 25.4 => 26.1
[color=fuchsia][b] Siskonen [/b]♥[/color]
81 kg, 60 kg, 72.6 kg, 0.0 kg, 8.4 kg, 12.6 kg,
50 vkoa, ( Kesäkuu , 2007 ), BMI: 29.4 => 26.3
[color=green][b] Körömölli [/b]♥[/color]
88 kg, 70 kg, 78.5 kg, 1.0 kg, 9.5 kg, 8.5 kg,
50 vkoa, ( Syyskuu , 2007 ), BMI: 32.3 => 28.8
[color=fuchsia][b] Ria73 [/b]♥[/color]
87 kg, 72 kg, 80.2 kg, 0.0 kg, 6.8 kg, 8.2 kg,
35 vkoa, ( Maaliskuu , 2007 ), BMI: 29.8 => 27.4
[color=green][b] Minlee [/b]♥[/color]
95.5 kg, 72 kg, 79.8 kg, -0.1 kg, 15.7 kg, 7.8 kg,
45 vkoa, ( Elokuu , 2007 ), BMI: 30.1 => 25.2
[color=fuchsia][b] Sininen [/b]♥[/color]
101 kg, 70 kg, 80 kg, 0.0 kg, 21 kg, 10 kg,
38 vkoa, ( Kesäkuu , 2007 ), BMI: 34.9 => 27.7
[color=green][b] Katti26 [/b]♥[/color]
90.2 kg, 71 kg, ??? kg, -0.6 kg,
[color=fuchsia][b] Soikku [/b]♥[/color]
90.3 kg, 75 kg, 78.3 kg, 0.0 kg, 12 kg, 3.3 kg,
7 vkoa, ( Lokakuu , 2007 ), BMI: 30.5 => 26.5
[color=green][b] Emonamoha [/b]♥[/color]
92.2 kg, 85 kg, 88.9 kg, -0.7 kg, 3.3 kg, 3.9 kg,
9 vkoa, ( Joulukuu , 2006 ), BMI: 31.2 => 30.1
[color=fuchsia][b] Kitta75 [/b]♥[/color]
95.6 kg, 70 kg, 93.1 kg, 0.7 kg, 2.5 kg, 23.1 kg,
19 vkoa, ( Helmikuu , 2007 ), BMI: 35.1 => 34.2
[color=green][b] JMaM [/b]♥[/color]
66.8 kg, 62 kg, 66.8 kg, 0.0 kg, 0 kg, 4.8 kg,
- vkoa, BMI: 24.5 => 24.5
[color=fuchsia][b] Kaneli [/b]♥[/color]
79 kg, 65 kg, 76.9 kg, 0.1 kg, 2.1 kg, 11.9 kg,
12 vkoa, ( Joulukuu , 2006 ), BMI: 28.7 => 27.9
[color=blue]
Suurin pudotus:
[b]
1. sija => Emonamoha : -0.7 kg
[/b]
Ajallisesti lähinnä omaa tavoitettaan (välitavoite tai lopullinen tavoite):
[b]
1. sija => Emonamoha : 9 vkoa
2. sija => Kaneli : 12 vkoa
3. sija => Soikku : 16 vkoa
Tavoitteen saavuttaneet: Perenna (62 kg, -11 kg), MariLotta (53 kg, - 7 kg)
[/b]
Laihdutustietoja, kaikki Sisunaiset huomioiden:
mukana: Emonamoha, ht.78, JMaM, Kaneli, Katti26, Kitta75, Körömölli, Minlee, Ria73, Sininen31, Siskonen, Soikku
Laihduttajia: 12
Painomme oli alussa: 1168 kg
Painamme nyt: 1063 kg
Tavoitepainomme: 950 kg
Paino tippunut edelliskerrasta: -0.1 kg
Paino tippunut v. 2006: 67 kg
Kokonaispainonpudotus: 105 kg
Matkaa tavoitteeseen: 114 kg
[/color][/size]
- Minlee
Siis se 500 gramman pudotus oli tavoitteena ja 400 grammaa lähti. En kyllä ymmärrä miten se on mahdollista, kun vielä perjantai lupaili 500 grammaa sinne toiseen suuntaan, eli plussaa. Ilmeisesti minulla on sellainen aineenvaihdunta, että kilon heitot painossa ovat ihan " normaalia" . VIikonloppuna kuitenkin mussutin vaikka mitä. Vai tuleeko sitä oltua viikonloppuna jotenkin erillä tavalla ja nesteet poistuisi sunnuntain aikana ja siksi tulos ma aamulla alhaisempi. Kuitenkin tässä kun viikko etenee, niin painokin taas nousee.
No, mutta maanantain lukemilla edetään.
Kitta: Muutin äsken sinun tavoitteeksesi 89 kiloa eli se näkyy sitten ensi viikon yhteenvedossa.
Omat tietoni siis:
Nimi: Minlee
Alkupaino: 95.5 kg (1.9.2005)
Tavoite: 72 kg
Paino viimeksi: 79.8 kg
Paino nyt: 79.4 kg
Muutos: -400 g
Matkaa tavoitteeseen: 7.4 kg
Pudotettu matkan varrella: 16.1 kg (hui, aika iso rasvamäärä, jos silleen ajattelee).
Hauskaa Lokakuuta kaikille !
t. Minlee
Menneellä viikolla kirjoitin, että paino ollut jumissa jo monta viikkoa. Kuluneelle viikolle sattui kahdet juhlat ja viikonloppukyläily tuttavilla, jolloin en juurikaan kitsastellut syömisissä. Silti tällä viikolla paino sitten lähti hitusen alaspäin! Vaikka pudotusta vain 100g, niin olen hurjan tyytyväinen. Luulin, että olisi tullut takaisin päin. Ja vaatteet väljenee, joten kai sitten muutan läskiä lihaksi :)
Nyt taas ihan uudella innolla eteenpäin. Josko ensiviikolla oli 75-alkuinen paino!!!
Aloituspaino: 79 kg
Tavoitepaino: 65 kg
Paino edellisellä kerralla: 76.9 kg
Paino nyt: 76.8kg
Muutos edelliseen: -0.1kg
Kokonaispudotus: -2.2 kg
Matkaa tavoitteeseen: 11.5 kg
P.S. En kyllä usko olevani tavoitepainossa jo vuoden lopussa. Siihen tarvittaisiin 1kg/vkot tahti, enkä usko siihen. Välitavoite on kuutosella alkava paino vuoden lopussa ja kevääseen mennessä 65kg.
täällä on taas sen verran uusia sisunaisia, että ehkä on parasta toistaa miten lasken tuon ennusteen.
Eli huomioin ennusteessa menneen. Eli miten paino on tähän asti muuttunut. Jäljellä olevien viikkojen lukumäärä muuttuu siis joka viikko. Jos plussaa tulee yht' akkia esim. 500 g, saattaa jäljellä olevien viikojen määräkin kasvaa viidellä.
Siksi esim. Kaneli sinulla tavoite näyttäisi toteutuvan jo jouluna, koska tällähetkellä sinulla on tippunut painoa keksimäärin 1 kg/vko. Jahka mennään muutama viikko eteenpäin, alkaa sinunkin tavoitteesi asettua järjellisempään ajankohtaan.
Yleensä jätän parin ennusteessa huomioimatta ne pari ekaa laihdutusviikkoa, koska silloin on ne suurimmat ja _ei todelliset_ pudotukset. Eli jahka kaikille saadaan enempi tuloksia, päivittyy nuo ennusteetkin todellisemmaksi.
t. Minlee
Eli kun työhommat ei jotenkin maistunut, niin muutin tuota ennusteen laatimista siten, että uusilla kavereilla laihtumista oletetaan tapahtuvan 300g/vko (joka on se yleisin). Jahka omia tuloksia alkaa olla yli 5 yritän muistaa vaihtaa tuon oletusnopeuden jokaisen omaan laihtumisnopeuteen. Katsotaan miten pysyn perässä noiden päivitysten ja kaikkien muutosten kanssa.
Poistin muuten samalla listoilta pari hiljaisinta kaveria. Sellaiset, joiden tuloksia ei ole päivitetty yli 10 viikkoon.
- Minlee
Että viikon suurin pudottaja :)
No, jospa siitä saisin taas puhtia tämän viikon pudotuksiin, viime viikko kun meni niin penkin alle, että toista samanlaista en kestäisi... tosin ei näytä paino laskevan, vaikka housut löystyvät päällä... lähinnä paino hipoo jo 90:n ikävää rajaa mikä saa mun hiukset nousemaan kauhusta pystyyn!
Voimia minulle, voimia meille kaikille! Läskit savuna ilmaan (älkääkä näyttäkö mulle paljon se viime viikon plussana tullut 300g on rasvana...) ;D
Emo
Olenko loppu elämäni ajan 80kg? Nyt olen yrittänyt hakea syitä tämän viikon nolla tulokseen alkaneista menkoista ja flunssasta. En ole käynyt kertaakaan lenkillä, eilen vasta kokeilin hiukan.. Syönyt kyllä olen..
Miten ihmeessä tässä saisi taas motivaatiota, kun tuntuu että paino ei putoa? Välitavoite jouluun olisi 75kg, mutta tällä hetkellä se tuntuu niin kaukaiselta.. KETUTTAA!
Pitänee laittaa floraa muovipussiin, ja puristella sitä. Auttaisikohan se motivaation saamisessa?
Sininen allapäin
Ei auttanut vaikka kuinka ponnisteli, viikon saldo +-0kg.
Liikunta kyl jäänyt vähäiseks vesisateitten takia ja ilmeisesti en oo sit syönytkää ihan niinku kuuluis. Parempi onni ens kerralla.. Mutta kyl suoraan sanottuna pännii!
Eli minulla oli hyvä viikko ja tämä meneilläänkin oleva on sujunut tosi kivasti. Paino oli 84.3 kg. Pudotus oli 0.5kg.
Tähtään jälleen puolen kilon pudotukseen. Siihenkin täytyy kovasti pinnistellä...
Tällä viikolla olen käynyt jo 3 krt salilla ja yhden kerran reippaalla tunnin lenkillä. Suosittelen kuntosalia kaikille, jotka haluaa dramaattisia muutoksia läskin tiivistämisessä :O)
Tää viikko onkin mennyt niin, etten oo ees ehtinyt tänne kurkkimaan ja yllätys olikin iloinen, kun huomasin, että ootte olleet ahkeria kirjoittajia..josko tää tästä taasen piristyis ;o)!!
Mulla on viikko sujunut mukavasti..syömiset mennyt ihan kivasti ja liikuttuakin on tullut..ma ja ti pyöräilin 8-10km ja keskiviikkona olin 45min. vesijumpassa..tänään aattelin taas mennä joko pyöräilemään taikka sitten sauvomaan, jos sade helppaa vaan ;o)!!
Mä oon muuten jo monta viikkoa miettinyt, että mihinkäs se meidän " superlaihduttaja" annika1973(olikohan noin..antteks jos väärin ;o))??Onko mulla jäänyt vaan huomioimatta joku Annikan ilmoitus, että lopettaa vai enkö vaan muista vai eikö vaan ole ees ilmoittanut???
Kaikille oikein mukavaa viikonloppua ja kovasti tsemppiä!!
köris
Tänä aamuna vieläkin reilummin, mutta minullahan tuo virallinen punnauspäivä on sunnuntai, joten saatte sen päivän tuloksen: 89,2kg
Plussaa siis +300g viime viikkoon
Äh, viikonloppu meni mässytellessä, ei siis ihme moinen tulos. Tosin reippailinkin, mutta en ilmeisesti tarpeeksi...
Parempaa tätä viikkoa!!
Emo