Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka paljon teidän hääjuhlapaikan vuokra maksoi?

Vierailija
02.10.2006 |

Osaako kukaan sanoa mikä on edullinen hinta, mikä kallis? Aletaan juhlapaikkaa etsiä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollaset vuokrattavat paikat, kuten seurojen talot ja kartanot... hirveitä hintoja niistä kiskotaan.

Vierailija
2/8 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä todella kohtuullista kun kuitenkin joutuvat sulkemaan yleisöltä tuoksi illaksi. En voi mainostaa kun kyseistä ravintolaa ei enää ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä oli aikuisia yhteensä 85 ja lähemmäs 30 lasta. Piti maksaa paikkavuokra ja juhlapaikan loppusummaksi tuli 3330 euroa. Se siis sisälsi ruuat, juomat, kukat, koristeet, kattaukset ja saatiin sviitti hääyöksi.

Vierailija
4/8 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalihinnoilla olisi ollut n. 1000 euroa. Ravintolaan ei haluttu, kun silloin olisi juomatarjoilu maksanut ja meillä oli nimenomaan tietyt viinit, jota halusimme tarjoilla.

Ilmeisesti isojen kaupunkien ulkopuoella on aivan eri hintataso, Helsingissä kaikki tasokkaat paikat maksavat joko tarjoilun tai tilavuokran muodossa.

Vierailija
5/8 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut itse siivottiin ym.

Vierailija
6/8 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallishan se oli, mut sitten sai itse valita pitopalvelun ja viedä itse juomat (tulee paljon halvemmaks ku jos ostaa ne jostain ravintolasta tms), joten kaiken kaikkiaan päästiin halvemmalla kuin muualla ois päästy.

Mun mielestä Edullinen pelkän paikan vuokra vois olla jotain 200-300e.

Vierailija
7/8 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska juhlat oli omassa pihassamme. Teltta ja kalusteet tekivät jotain 300e.

Vierailija
8/8 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.