Selasin ask.fm ja löysin '00
Syntyneen tytön, jolla lapsi, miehelle, joka oli/on 19.
tytöltä kysytty missä x on
" no en tiedä "
Aikooko isä olla lapsen kanssa tekemisissä?
"Kysykää siltä"
:/ surullista ...
Kommentit (28)
Mitä mieltä perheesi on pojastasi?
"No Emt...." isä vastannut
:O kai läppää....
Mä en ollut ton ikäisenä ikinä edes kävellyt pojan kanssa käsikädessä, sääti pussaillut. 0.o
Toihan on ollut KOLMETOISTA kun se on pamahtanut paksuksi! :O
Järkyttävää ja toisaalta säälittää.
Millaisesta perheestä tällaiset nuoret tulee?
siis tyttö on 2000 syntynyt ja poika 1995?! selvä
Minkälainen 13-vuotias edes ajattelee seksin harrastamista? Silloin kun minä olin nuori, suurin murhe tuossa iässä oli läksyt ja että lempi tv-sarja jäi välistä. Tai että ei ollut rahaa ostaa jätskiä.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 17:56"]Minkälainen 13-vuotias edes ajattelee seksin harrastamista? Silloin kun minä olin nuori, suurin murhe tuossa iässä oli läksyt ja että lempi tv-sarja jäi välistä. Tai että ei ollut rahaa ostaa jätskiä.
[/quote]ajat muuttuu
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 17:56"]Minkälainen 13-vuotias edes ajattelee seksin harrastamista? Silloin kun minä olin nuori, suurin murhe tuossa iässä oli läksyt ja että lempi tv-sarja jäi välistä. Tai että ei ollut rahaa ostaa jätskiä.
[/quote]ajat muuttuu
[/quote]
Mutta lapset on silti aina lapsia (ja 13-vuotias tasan on lapsi), oli ajat mitä tahansa.
Voi kauhea, miten tuota lukiessa kävi vaan sääliksi tyttöä :(
Pitkä tie tulee olemaan yksin vauvan kanssa, ja vielä tuon ikäisenä. Toivottavasti saa paljon apua vanhemmiltaan.
Älkää nyt taas ottako rasismikorttia esiin. Eri kulttuureissa on vaan eri ikärajat. Googlatkaa Aisha, niin aukenee vähän laajempi käsitys maailmasta.
Oon itse nyt 17v ja tiedän valehtelematta 7 tyttöä iältään 13-16 jotka on raskaana. Tuo 13-vuotiaskin on 8lk... Ei olis tullu itsellä mieleenkään. Teiniäitejä tulee jatkuvasti lisää ja paljon!
Käy sääliks mitä toi tyttö menettää.
Suomessa pian 25% naisista ei hanki ollenkaan lapsia ja teiniäitien ja suurperheiden määrä kasvaa. Teeveessäkni ihannoidaan erilaisia äitejä. Perinteinen 2-3 lasta ei tunnu kiinnostavat.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 18:48"]Oon itse nyt 17v ja tiedän valehtelematta 7 tyttöä iältään 13-16 jotka on raskaana. Tuo 13-vuotiaskin on 8lk... Ei olis tullu itsellä mieleenkään. Teiniäitejä tulee jatkuvasti lisää ja paljon!
[/quote]
Teiniäitiyshän on monia vuosia/vuosikymmeniä ollut laskussa, nykyään somen takia ne vaan pongahtaa paremmin esiin...
Eikä ne 13-15 vuotiaat tajua välttämättä sitä vastuun määrää.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 17:51"]ask.fm/mindeeex
[/quote][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 17:56"]Minkälainen 13-vuotias edes ajattelee seksin harrastamista? Silloin kun minä olin nuori, suurin murhe tuossa iässä oli läksyt ja että lempi tv-sarja jäi välistä. Tai että ei ollut rahaa ostaa jätskiä.
[/quote]
Itse oli 13 vuotias 70-luvulla ja kyllä harrastimme melkoisen vapaasti seksiä monet kävivät jopa seurakunta nuorissa ja siellä sama meno vain pihtari säästi rippikouluun asti.
80-luvulla tuli AIDS ja uusmoralismi.
11 tai 12 olin kun neitsyydestä pääsin ja en ollut edes ensimmäinen luokallani, huvittaa kun tämä nuorena seksin aloittaminen nähdään nykyajan ilmiönä, vaikka olemme todella paljon jäljessä. 70- luvulla 18-vuotias neitsyt oli joku uskovainen tai muuten vammainen, mutta nyt on normaalia avaukset täälläkin yli 20 vuotiaista neitsyitä ja tuskin kaikki on edes provoja.
Tietokoneet ja uusmoralismi ovat hävittäneet aikaisemman nuorten sukupuolisen kanssa käynnin ihan tyystin.
Onpa nuorena saanut lapsen ja karvaturpa karkasi heti paikalta. Niin tyypillistä irakilaista toimintaa!
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 19:04"]
Onpa nuorena saanut lapsen ja karvaturpa karkasi heti paikalta. Niin tyypillistä irakilaista toimintaa!
[/quote]
Afghan.. not irak. Same difference.
Afganistanista tämä mies kotoisin, näköjään :)