Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Smoukahontas-Sara iskenyt komean kollin (kuva)!

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 16:20"]

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1440991328800.html

[/quote]

Komeata tuosta ei saa tekemälläkään

Vierailija
42/56 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut ehkä tuolta jätkältä kebab-annoksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun itse Saksassa ja mun asuinalueella kaikki "yökioskien" pitäjät ovat persialaisia ja just saman näkösii kuin toi Saran mies. 

Ei mulla ole mitään persialaisia vastaan, mutta en pidä siitä miten he aina puhuttelevat naisia ja joudun siis käyttää näitä öisin aukiolevia marketteja useesti, koska mulla on epäsäännöllinen työrytmi ja ne ällöttävät yliseksuaaliset kommentit, eleet ja siis joskus jopa yksi persialainen kauppias puristi perseestä niin kun nää ovat ainoot kokemukset persialaisista miehistä niin ei kauheesti mitää hyvää sanottavaa mulla.

Toivottavasti Saran mies ei lukeudu noihin...

Vierailija
44/56 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 09:05"]

Tein tästä ketjun tosiaan jokin aika sitten, mietinkin, että miksei mikään lehti ole vielä tarttunut syöttiin.

Ja siinä ketjussa mietimme, että joko hoomy.m on poikkis tai sitten sara haluaa tahallaan lisähuomiota postaamalla kuvia mysteermiehestä.

Sara on jo viime vuoden puolella puhunut haastatteluissa monta kertaa hänen suhteestaan farsinkieleen, (mikä onkin muuten arabin jälkeen muslimimaailman tärkein kieli) joten sillekin on nyt löytynyt selitys. 

[/quote]

Millä perusteella on arabian jälkeen muslimimaailman tärkein kieli? Indonesian puhujia on paljon enemmän.

Vierailija
45/56 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 16:34"]Mun mielestä mies näyttää vähän Enrique Iglesiasilta... :-)
[/quote]
No ei näytä!!!! Nyt pyydät multa sekä Enriquelta anteeksi!

Vierailija
46/56 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 09:25"]

Tein tästä ketjun tosiaan jokin aika sitten, mietinkin, että miksei mikään lehti ole vielä tarttunut syöttiin.

Ja siinä ketjussa mietimme, että joko hoomy.m on poikkis tai sitten sara haluaa tahallaan lisähuomiota postaamalla kuvia mysteermiehestä.

Sara on jo viime vuoden puolella puhunut haastatteluissa monta kertaa hänen suhteestaan farsinkieleen, (mikä onkin muuten arabin jälkeen muslimimaailman tärkein kieli) joten sillekin on nyt löytynyt selitys. 

[/quote]

Millä perusteella on arabian jälkeen muslimimaailman tärkein kieli? Indonesian puhujia on paljon enemmän.

[/quote]

Persia on arabian jälkeen muslimimaailman tärkein sivistyskieli, ja se on jättänyt jälkensä sekä turkkiin että Intian niemimaan alkuperäiskieliin. Sen kirjallinen historia ulottuu kauas islamia edeltäneelle ajalle, muinaiseen Persian valtakuntaan asti. Muinaisessa Persiassa puhuttiin useita eri iranilaiskieliä, kuten nykyisessä Iranissa, ja poliittisten muutosten myötä niistä nousi viralliseksi "persian kieleksi" milloin mikäkin. Esimerkiksi zarathustralaisten uskonnon pyhä kirja, Zend Avesta, on kirjoitettu avestankielellä, joka kuuluu itäisiin iranilaiskieliin ja joka on siksi pikemminkin jaghnobin ja sogdin kuin nykyisen farsin kielen muinaismuoto.

Vierailija
47/56 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 09:25"]

[/quote]

[/quote]

Ei sillä kielten puhujien määrällä ole merkitystä. Puhuuhan hindiäkin paljon enemmän ihmisiä kuin ranskaa maailmassa mutta ei kai kukaan väitä että se on tärkeämpi maailmanpoliittisesti ja vaikutusvallaltaan kuin ranskan kieli? 

Vierailija
48/56 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis totta kai me kaikki sen tiedämme, että Indonesia on suuri muslimivaltio, mutta nyt puhuttiinkin kielistä. Islaminusko ja indonesiankieli eivät ole millään tapaa sidoksissa, kuten esimerkiksi islam ja arabiankieli. 

Farsinkieli on hyvin lähellä arabiaa ja sen tähden se katsotaan tärkeäksi sivistyskieleksi islaminuskossa.

Vierailija
49/56 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 09:23"]Olen ostanut ehkä tuolta jätkältä kebab-annoksen.
[/quote]
Näyttää kyllä ihan jollekkin lähikepappilan jannulle eikä fiinille jenkkipoiccicselle ;)

Vierailija
50/56 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin kaksi vuotta Jenkeissä ja huomasin et suurissa kaupungeissa voi ollaa vaikeeta tavata ns. normaaleja amerikkalaisia sinkkumiehiä. Yleensä näihin ns. maahanmuuttajiin tutustuu paljon helpommin. Muistan että deittailin paljon meksikolaistaustaisia miehiä ja jotkut suomalaiset kaverini oli ihan että wau mutta amerikkalaiset ystävättäreni sanoivat, että please nosta vähän rimaa :D

Meksikolaiset, arabit, persialaiset... valitettavasti kaikki kuuluvat tähän vähemmän arvostettuun sakkaan Kaliforniassa.

Vierailija
51/56 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öi mite ihunän mönikylddyyristae. Saran mokusomemana 100+

Vierailija
52/56 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas huomaa nuoren tytön sinisilmäisyyden. Kun tuota instafeediä katsoo kauemmaksi niin vihjailua tästä mysteerimiehestä on ollut jo pidemmän aikaa. Juuri tuon ikäisenä sitä voi ajatella, että tuomalla ulkomaalaisen poikaystävänkin julkisuuteen voisi siitä seurata paljon hyvää, mutta ainakaan hyvää ei tuo tule tekemään parisuhteelle.

Tossa vaiheessa kannattaisi ihan vain vaieta yksityiselämästä, tai ainakin poikaystävistä.

Vierailija
53/56 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian tumma mun makuun. Enkä tarkoita ihonväriä vaan muuten. Lisäksi näyttää tosiaan 4-kymppiseltä. 

Vierailija
54/56 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika hemmetin kaukana ainakin omasta miesmaustani. Tai sanoisko, että suorastaan vastakohta. Komeimmat miehet ovat mun mielestä nuoret skandinaavialaiset viikingit.

Vierailija
55/56 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttaa miksi tama Saara matkii ghetto kasienheilautuksia ja kavelytyylia seka kouluttamattoman afro-amerikkalaisen aksenttia. Meneeko se jotenkin autenttisena amerikkalaisena Suomessa? Etteko huomaa eroa? Ja melkein joka kuvassa kieli roikkuu ulkona, ei se mikaan Miley Cyrus ole.

Vierailija
56/56 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks toi niitä Evitskogin nuoria miehiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme