Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vihaan työelämää

Vierailija
20.03.2022 |

Vihaan töissäkäyntiä. Vihaan typeriä työkavereita ja turhantärkeilevää esimiestä. Esinaista, jonka lempiharrastus on näpäyttely ja toisten arvostelu. Yäk. Vihasin edellistäkin työpaikkaa ja nyt olen menettänyt uskoni, että on edes olemassa työtä jota en päätyisi vihaamaan... Olen ollut tasan yhdessä mukavassa paikassa töissä, mutta sinne en nyt pääse aivan heti takaisin, koska siellä viihtyvät muutkin. Tein siellä useamman vuoden sijaisuuden.

Yllätys, yllätys. Soteala. Asiakkaat kestän ja raskaan työn, mutta voi luoja noita työkavereita... Haluaisin vaihtaa alaa, mutta ei täällä tuppukylässä vaihtoehtoja ole. En osaa oikein muutakaan. Itkettää.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vihaan potilaita ja työtäni. Olen kyllä miettinyt lopputilin ottamista ja muuttamista ulkomaille. Nykyinen meno lakkoiluineen jne, alkaa olla liikaa. T: Tk-lääkäri

Vierailija
22/30 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmistö ihmisistä vihaa työtään. Myös (tai jopa etenkin) ne hyvin tienaavat johtajat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se kokoaikainen työ vie liian suuren osan elämästä. Jatkuvaa väsymystä ja vähän vapaa-aikaa. Jatkuva kiire aamuisin Edes omille pienille lapsille ei jää aikaa ku pari tuntia päivässä pitkän päiväkotipäivän ja yöunille menon välissä. Mutta minkäs teet...

Otan joka pe vapaaksi, suurin osa oman piikkiin, joskus loma tai lomarahaavapaa päivinä, se helpottaa. Rahallisesti ei iso vahinko. Sanoin pomolle, että en jaksaa täyttä viikkoa... 

Kunnalla töissä. 

Kokeilemisen arvoinen

Vierailija
24/30 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi me jotkut jätetään lisäsääntymättä, kun ei niiden lasten kanssa edes ehtiäisi olla ja mitä muuta elämällä olisi heillekään  tarjottavaan kuin tätä loputonta työntekoa? 

Vierailija
25/30 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruotsalaisessa yrityksessä töissä etätyösopimuksella. Ketään ei kiinnosta miten, milloin, missä, jne työni teen kunhan työt pyörii. Sinulla on ihan peruslakiin perustuva itsemääräämisoikeus, esim valita työnantajasi. 

Vierailija
26/30 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se kokoaikainen työ vie liian suuren osan elämästä. Jatkuvaa väsymystä ja vähän vapaa-aikaa. Jatkuva kiire aamuisin Edes omille pienille lapsille ei jää aikaa ku pari tuntia päivässä pitkän päiväkotipäivän ja yöunille menon välissä. Mutta minkäs teet...

Ruokavalio, liikunta ja lepo. 

Vierailija
27/30 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös tullut lopputulokseen, etten vain tykkää työelämästä. En halua tulla joka päivä töihin ja viettää koko päivää töissä siten, ettei vapaa-ajasta ehdi ja jaksa nauttia ollenkaan. Joka työpaikassa ollut sama juttu, vaikka työstä periaatteessa pidän.

Mutta tätä tämä nyt on ainakin seuraavat 40v, eli eipä auta kuin elää työlle jatkossakin.

Vierailija
28/30 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa-aikatyö.

Vierailija
29/30 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa-aikatyö.

Minä teen 10h viikossa. 

Vierailija
30/30 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin vihaan ja siksi olen ollut 4 vuotta työttömänä. Elämäni parasta aikaa.