Ärsyttääkö teitä "taskuraketteja" jos mies ihastelee kokoanne?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Pienet naiset on seksikkäitä
M39
Eikä tartte paljon ravintoa jos tulee joku ruokakriisi yhteiskuntaan... tulevat raskaiksi kun laiheliinit eivät - kuka nyt nälänhätään mitään synnyttäisi... eikä mene paljon kangasta vaatteisiin... Monia hyviä puolia siis on...
Haluan olla miehelle muutakin kuin lyhyt, isotissinen blondi, hänen pitää löytää minusta muutakin kivaa ja ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Haluan olla miehelle muutakin kuin lyhyt, isotissinen blondi, hänen pitää löytää minusta muutakin kivaa ja ihanaa.
Minulle riittää että olet lyhyt ja isot tissit. Olenhan vaatimaton mies
M39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle riittää että olet lyhyt ja isot tissit. Olenhan vaatimaton mies
M39
Naisettomaksi jääville on tyypillistä olla ylpeitä luonnevioista jotka johtaa naisettomuuteen.
Musta olisi ihanaa, jos mies sanoisi jotain sellaista, ei ärsyttäisi, päivastoin!
Mies jonka olen valinnut rakastajakseni, saa ihastella ihan kaikkea. Muilta se on sopimatonta. Mikä antaa sinulle oikeuden kommentoida muiden kehoa?
Vierailija kirjoitti:
Mies jonka olen valinnut rakastajakseni, saa ihastella ihan kaikkea. Muilta se on sopimatonta. Mikä antaa sinulle oikeuden kommentoida muiden kehoa?
Mikä antaa sinulle oikeuden kieltää toisen ihmisen puheet ja ajatukset?
Ei haittaisi. Kunhan sanoisi sen positiivisessa mielessä ja jotain muutakin positiivista. Itse en saa positiivista mutten myöskään negatiivista. Huono itsetunto niin olisi kiva kuulla olevansa haluttu. Jos kysyn että mistä minussa tykkää niin ei osaa sanoa. Kuitenkin harvakseltaan sanoo rakastavansa, on hellä ja osoittaa muutenkin.
T. 150cm pullero ja pieni tissinen
Kunhan et sano taskuraketiksi niin kaikki on hyvin :)
Pienet naiset on seksikkäitä
M39