Kadehditko joskus, miten helppoa kissan elämä on?
Just puhuin kissalle, miten sun kyllä passaa olla. Saa nukkua, leikkiä toisen kissan kanssa. Ulkoilla ja saa ruokaa säännöllisesti sekä omistajalta hellyyttä.. :)
Kommentit (15)
Kadehdin ihanan näköisiä nukkuma asentoja. Kissa on niin pehmoisena ja tyytyväisenä :)
Kyllähän tuo on mielessä käynyt joskus, kukaan ei vaadi tai odota kissalta mitään. Tietenkin ilkeät röyhkeät ja kurittomat eläintenvihaajalapset ja älämölöihmiset eivät ole kivoja kissankaan mielestä, joille ei opeteta kultaista käskyä ja huudeta korvaan jos ei muuten hiljaisuuskäsky mene perille. Muuten kissan elämä on kivaa.
En, mutta keskustelen tästä ajoittain koirieni kanssa. Sen kun vain nukkuvat (livahtavat aina sänkyyni peiton alle), syövät, käyvät välillä ulkona ja sen jälkeen vetäytyvät kiireen vilkkaa takaisin peiton alle. Välillä vingutetaan kumipossua henkensä edestä ja välillä mietitään järsisikö sitä tänään possunkorvaa vai tavallista puristeluuta. Päivittäiset rapsutukset, kehut ja silitykset kuuluvat myös pakettiin.
On joskus käynyt mielessä kun itsellä aika menee työntekoon ja opiskeluun. Vietä siinä sitten kivaa vapaa-aikaa. Kun pääsee kotiin niin saa alkaa siivoamaan.
Kadehdin kissan kissanpäiviä joka päivä. Kun itse aherran kotona tietokoneella ja näen, että kissa pääasiassa vain nauttii elämästä.
kyllä. mun kolli vaan lojuu tuolla tosi pitkänä ja venyneenä ja näyttää hymyilevältä.
Hahaha, mun miesystävä toivoo usein töihin lähdön yhteydessä olevansa meen koira :D Kuvailee vielä tarkkaan miten viettäis päivänsä koirana...
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 11:13"]Just puhuin kissalle, miten sun kyllä passaa olla. Saa nukkua, leikkiä toisen kissan kanssa. Ulkoilla ja saa ruokaa säännöllisesti sekä omistajalta hellyyttä.. :)
[/quote]
Mun passaa olla?? Puhuit siis kissallesi minusta?! :O
Tuolla se taas loikoilee turkin putsauksen jälkeen kaapin päällä asunnon parhaiten ilmastoidussa paikassa tuuletusikkunaa vastapäätä, ei minkäänlaista huolta huomisesta tai pahaa omaatuntoa laiskottelusta.
Huoh.
Mä aion seuraavassa elämässä olla kissa! Tosin joku lellitty lemmikki, ettei tarvitse syödä rottia.
Aamuisin kyllä, kun hän käy vaan syömässä, venyttelee ja menee takaisin nukkumaan ja mun pitää lähteä töihin. :(
Muuten kyllä, mutta vois vähän aika käydä pitkäksi.
Vietän toisinaan kotona etäpäiviä, elämä suunnilleen samaa kuin kissalla. Tosin sen ajan kun näpyttelen koneella sohvalla työasioita, kissa käyttää nukkumiseen. Toisinaa tulee selän päälle nukkumaan, toisinaan vetää pienet päikkärit vieressä.
Kyllä kissan elämä on kivaa, pääosin nukkumista, muttei tässä omasanikaan ole valittamista.
Joo, ruoka tulee valmiina eteen eikä mikään tahdo kuitenkaan kelvata, ja se vaan hyväksytään että minkäpä tuolle voi, ja ostetaan parempaa ja tarjoillaan herkkupaloja...
Juu! Mutta monelta vapaus puuttuu.