Laihtuuko vesimelonia syömällä helposti?
Ystävätär sanoi, että hän syö kesällä marjoja ja vesimelonia sekä aamupalaksi että iltapalaksi, koska sillä tavalla laihtuu tehokkaimmin. Hän syö isoja paloja, siis satoja grammoja päivässä. Minä olen yrittänyt vetää rahkaa, maustamatonta jukurttia ja tomaatin tai palan kurkkua, kun olen luullut laihtuvani. Pitääkö tässä tehdä muutos ja alkaa syödä melonia kaksin käsin?
Kommentit (4)
Juu, jos pelkkää vesimelonia vetää, laihtuu kyllä. Muuten se on se muu päivän aikana syöty kun ratkaisee.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 11:13"]Mitä vain syömällä voi laihtua. Calories in & calories out, u know?
[/quote]
No onko se tehokkaampi keino kuin vetää rahkaa? Minulla on tavoitteena pysyä pudotetussa painossa. Jos on helpompi opetella syömään aamuisin marjoja ja vesimelonia ja pitää se tapa kuin tämä minun ruokavalioni, niin kai tästä täytyy vaihtaa konstia.
-ap
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 11:41"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 11:13"]Mitä vain syömällä voi laihtua. Calories in & calories out, u know?
[/quote]
No onko se tehokkaampi keino kuin vetää rahkaa? Minulla on tavoitteena pysyä pudotetussa painossa. Jos on helpompi opetella syömään aamuisin marjoja ja vesimelonia ja pitää se tapa kuin tämä minun ruokavalioni, niin kai tästä täytyy vaihtaa konstia.
-ap
[/quote]
Jos syö joka aamu rahkaa tai maustamatonta jogurttia, niin varmaan alkaa tympiä. Sama juttu tapahtuu vesimelonin kanssa. Vaihtelua ihminen kaipaa joka tapauksessa. Söin viime talvena kokonaisen kurkun päivittäin. Kurkku ei sisällä juurikaan energiaa ja on helppo eväs. Kurkkuinho iski juhannuksena. Ei viipalettakaan pystynyt nielemään. Nyt taas sujuu kurkun syönti, mutta en yritäkään syödä kokonaista kurkkua päivittäin. Olen siis ennen painanut 10 kg enemmän ja yrittänyt pitää pudotetun painon täyttämällä mahaa kurkulla ja lounassalaatilla. En varsinaisesti kiellä itseltäni ruokia, mutta arkena syön kevyesti, jotta voi välillä mässätä.
Mitä vain syömällä voi laihtua. Calories in & calories out, u know?