Mitä mieltä selibaatissa olosta?
Kommentit (13)
Ei terveellistä ainakaan miehelle. Pitäisi saada 15 siemensyöksyä kuukaudessa. Eturauhasen syöpä voi muuten tulla helpommin.
En tiedä miksi pitäisi olla. Seksi tuo terveellistä mielihyvää.
Onko sulla jotain hämäriä uskonnollisia syitä olla ilman seksiä?
Itse uskon, että p i m p s a sairastuu jollain tapaa, jos y h d y n t ä ja sen hyväily jää pois. Joten selibaattia olisi vältettävä viimeiseen asti.
N21
Pakollinen paha. Mikään ehkäisy ei oikein käy ja en luota 100% pelkkään kumiin. Lapset tehty ja aborttia en halua edes harkita. Kyllä tää näinkin menee, eka puoltoista vuotta oli haastavinta. Nyt jo tottunut. Hyvin kyllä toimii, uusia vauvoja ei ole näkynyt.
Kai te ihmiset kuitenkin ymmärrätte, että seksiin ei tarvita toista ihmistä? Eli kukaan ei ole vasten tahtoaan selibaatissa.
Vierailija kirjoitti:
Itse uskon, että p i m p s a sairastuu jollain tapaa, jos y h d y n t ä ja sen hyväily jää pois. Joten selibaattia olisi vältettävä viimeiseen asti.
N21
Juuri näin. Tulehdusten ja tautien riski kasvaa jättimäisesti, jos ei harrasta luonnollisinta asiaa miehen kanssa.
T. Hoitaja
Ihan ok
Mielestäni parempi kuin huono suhde tai huono seksi
Miksi pitäisi olla jotain mieltä? Se on jonkun henkilön valinta eikä kuulu muille yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N21
Juuri näin. Tulehdusten ja tautien riski kasvaa jättimäisesti, jos ei harrasta luonnollisinta asiaa miehen kanssa.
T. Hoitaja
Myös jos mies ei kielellään "puhdista" meidän naisten alakertaa säännöllisesti niin uskon senkin vaikuttavan huonosti.
Eihän se käy, koska seksi on niin mukavaa, hauskaa, iloista, kuumaa, rentouttavaa, huimaa, ihanaa. Vaikka mitä positiivisia sanoja ja fiiliksiä voisin tähän kirjoitella. Yksin yhdessä äijäni kanssa tykkään hommailla. N49
Olen ollut 26 vuotta selibaatissa
Enpä ihmeempiä. Kuudes vuosi alkoi viikko sitten.