Voiko allergiasta tulla kuumeinen/kipeä olo? Ev
Kommentit (7)
Joo itselle ainakin tulee jos menee omenaa syömää ja oon omenalle allerginen. Kurkussa outo tunne ja ienet kutisee ja just toi kuumeillu ja outo olo.
Voi! Mulla melkein joka kevät se että kerkiän jo kirota että oonko tulossa kipeäksi. Kunnes tajuan ottaa allergialääkkeen ja odottaa päivän-pari.
(En siis viitsi syödä lääkkeitä ns. etukäteen/turhaan, koska joinain keväinä oon säilynyt oireettomana tai lähes oireettomana. Alan aina sitten vasta syödä, jos oireita alkaa tulla. Harmi vaan että melkein aina tosiaan unohdan tän kuvion, josko nyt muistaisin 😅)
Vierailija kirjoitti:
Voi! Mulla melkein joka kevät se että kerkiän jo kirota että oonko tulossa kipeäksi. Kunnes tajuan ottaa allergialääkkeen ja odottaa päivän-pari.
(En siis viitsi syödä lääkkeitä ns. etukäteen/turhaan, koska joinain keväinä oon säilynyt oireettomana tai lähes oireettomana. Alan aina sitten vasta syödä, jos oireita alkaa tulla. Harmi vaan että melkein aina tosiaan unohdan tän kuvion, josko nyt muistaisin 😅)
Ja siitepölyallergia siis kyseessä, mut ei kovin paha, vaihtelee vuosittain t. Sama
Voi tulla. Sun kroppa ilmoittaa kuumeilulla, nyt on jotain vialla. Kuume on oire.
Jees. Varmaan allergiasta sitten tää. Väsyttää älyttömästi, kurkussa ja poskionteloissa ikävä olo ja lievän kuumeinen olo. Välillä kuitenkin menee pois ja tunnen ihan tavalliseksi itseni. Pitää muistaa syödä se allergialääke, tuntuu että sekään ei aina hirveästi auta? Ap
Voi. Allergialääkettä saa ostaa apteekista ilman reseptiä. Kannattaa käyttää päivittäin siitepöly ajan yli.