Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Herätyskellon soiminen kun olet jo hereillä

Vierailija
31.08.2015 |

Olenko ainoa vai onko normaalia ehdollistua herätysääneen niin että kun on jo hereillä ja kuulee sen niin rupeaa väsyttämään ihan hirveästi :D

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen tasan tarkkaan. :D

Vierailija
2/5 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin että voisikohan sitä käyttää hiljaisella äänenvoimakkuudella apuna nukahtamiseen illalla :D AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 07:49"]mietin että voisikohan sitä käyttää hiljaisella äänenvoimakkuudella apuna nukahtamiseen illalla :D AP
[/quote]
Hyvä idea, voisi kokeilla! :D Koska mulla on juuri nukahtamisen kanssa vaikeuksia. t.2

Vierailija
4/5 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa! Tänään pyöriskelin 05:45 ihan pirteänä ja luin ruokalehteä, ja saman tien kun kello kuudelta soi niin "eeeiii, en voi mennä töihin ku oon niin väsyny yhyyyyy"

Vierailija
5/5 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 07:56"]

Hahaa! Tänään pyöriskelin 05:45 ihan pirteänä ja luin ruokalehteä, ja saman tien kun kello kuudelta soi niin "eeeiii, en voi mennä töihin ku oon niin väsyny yhyyyyy"

[/quote]

Minä taas juuri äsken olin miehen kanssa aamiaispöydässä kun hänen herätyskello puhelimessa alkoi soimaan (oltiin herätty jo aiemmin) ja menin ihan veteläksi :D piti mennä sohvalle pitkälleen kun en pysynyt tuolilla