Herätyskellon soiminen kun olet jo hereillä
Olenko ainoa vai onko normaalia ehdollistua herätysääneen niin että kun on jo hereillä ja kuulee sen niin rupeaa väsyttämään ihan hirveästi :D
Kommentit (5)
mietin että voisikohan sitä käyttää hiljaisella äänenvoimakkuudella apuna nukahtamiseen illalla :D AP
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 07:49"]mietin että voisikohan sitä käyttää hiljaisella äänenvoimakkuudella apuna nukahtamiseen illalla :D AP
[/quote]
Hyvä idea, voisi kokeilla! :D Koska mulla on juuri nukahtamisen kanssa vaikeuksia. t.2
Hahaa! Tänään pyöriskelin 05:45 ihan pirteänä ja luin ruokalehteä, ja saman tien kun kello kuudelta soi niin "eeeiii, en voi mennä töihin ku oon niin väsyny yhyyyyy"
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 07:56"]
Hahaa! Tänään pyöriskelin 05:45 ihan pirteänä ja luin ruokalehteä, ja saman tien kun kello kuudelta soi niin "eeeiii, en voi mennä töihin ku oon niin väsyny yhyyyyy"
[/quote]
Minä taas juuri äsken olin miehen kanssa aamiaispöydässä kun hänen herätyskello puhelimessa alkoi soimaan (oltiin herätty jo aiemmin) ja menin ihan veteläksi :D piti mennä sohvalle pitkälleen kun en pysynyt tuolilla
Tiedän tunteen tasan tarkkaan. :D