Mitä vieraita kieliä osaatte?
Palstalaiset mitä vieraita kieliä osaatte? Itsen pystyn keskustelemaan suht arkipäiväisistä asioista englanniksi ja viroksi, äärimmäisessä hätätapauksessa muutama sana ruotsia... :-D
Kommentit (33)
Saksaa, ruotsia ja englantia. Tarvitsen kaikkia työssä.
Suomi, englanti, ranska ja ruotsi.
Suomi, ruotsi, englanti, saksa, ranska on hallussa hyvin. Alkeet venäjästä, pohjoissaamesta, espanjasta ja italiasta.
Englanti, saksa, ruotsi ja espanja.
Englanti, latina ja klassinen kreikka. :D Klassinen kreikka on kyllä noista kielistäni heikoin. Pystyisin ehkä puhumaan jotain, mutta jos joutuisin keskustelemaan antiikin kreikkalaisen kanssa olisi kyllä aika vaikea puhua mistään tavallisesta.
Suomi, englanti, ruotsi, ranska, kroatia ja venäjän kieli hyvin auttavasti :D latinaa ymmärrän, mutten puhu.
Englantia puhun sujuvasti, ruotsillakin selviän. Lisäksi auttavasti ranskaa, espanjaa ja kreikkaa.
No suomen lisäksi ruotsia, ranskaa, espanjaa, viroa, saksaa ja englantia. Lisäksi ihan vähän ainakin tässä vaiheessa venäjää.:) Noita vieraita kieliä oon siis opiskellut peruskoulussa/lukiossa ja viroa sekä venäjää oon opiskellut kansalaisopistossa.:)
T: 21-vuotias nuori mies/poika
Suomi, enkku, ruotsi, venäjä. Alkeita parista kielestä. Arabian opiskelun juuri aloitin.
Kyllä ne on kaikki tuttuja kieliä, joita osaan.
Englantia ja ruotsia hyvin, saksaa auttavasti. Suomalaista viittomakieltä näistä parhaiten. Kun vain olisi aikaa niin olisi ihana opiskella ainakin lisää saksaa ja venäjän ja espanjan alkeet! :)
Suomi, englanti, ruotsi, saksa & vähän brasilianportugalia.
Ruotsi, englanti, ranska, saksa, norja, viro, latina, espanja. Ihan kaikkia noita en tosin osaa kovin sujuvasti...
Äidinkieli suomi. Sujuvaa englantia, ruotsia, norjaa ja venäjää. Hyvää espanjaa ja saksaa. Kirjallisesti hyvää puolaa, suullisesti puolan alkeet.
Englanti, serbia, venäjä, suomi, ruotsi, ranska, espanja ja jotain kiinan alkeita, muut menee joko ok:sti tai sujuvasti. Oon aina ollut tosi innokas uusien kielien opettelija, ollut tosi paljon hyötyä ulkomailla (oon asunu monissa eri maissa).
Englantia, erittäin huonosti ruotsia ja alkeet ranskasta ja latinasta. ⌒.⌒