kyllä vitutti amarillossa erään mamman käytös!
Jonkin aikaa sitten oltiin Amarillossa mieheni kanssa syömässä. Takanani olevaan pöytään tuli istumaan perhe lapsineen. Ensin alkaa huopaaminen siitä kun ei lapsille löydy perunamuussia listalta. Onneksi sentään vanhemmat ymmärsivät että miksei sitä löydy ja yrittivät takoa sitä sen 3-7vee tytön kalloon. Mutta sitten.
Kuulen olkani takaa kun äiti YLLYTTÄÄ tätä lasta juttelemaan minulle. "Saat jäätelön jos koputat tuon tytön selkään ja menet pöytään juttelemaan" ja vastaavaa. Itse en kääntänytkään katsettani sinne, toivoin vain että tämä kauhukakara pysyisi siellä omalla penkillään ja saisin ruokailla rauhassa. Päällimmäiset fiilikset oli vaan että MIKSI???
Jos ette kestä niitä lapsianne niin älkää ottako niitä ravintolaan riekkumaan klo 21 jälkeen ja sitten yritä saada niitä jonkun toisen vaivaks. Onneks ehdittiin poistua ennen kuin tää lapsi sai sen annoksensa ja tod. näk. raivarit siitä kun ei sitä pottumuusia löytynytkään.
Ja kyllä, pienet on murheet.
Kommentit (10)
Ja lisättäköön, tää mamma oikein maanitteli monta (pitkää) minuuttia ja yritti suostutella tätä kakaraa tulemaan meidän pöytään tai vähintään koputtelemaan mua selkään ja juttelemaan. Yritin olla niinkuin en olisi kuullutkaan mitään. Jos mua kiinnostaisi vähääkään, niin enköhän olisi sen näyttänyt kun lapset juoksenteli sen 10min siellä pöytien ympärillä ja leikkipaikan välillä.
Oisit laittanut jalat niin, että juossu laps ois tienny juosseensa.
Huh. Jos sama perhe tulee samoissa merkeissä vastaan niin ala puhumaan kovaan ääneen känni(pano)juttuja, vaikka puhelimeen jos ei seuraa ole mukana. Voisi jättää rauhaan silloinkin kun puhuisit itseksesi.
Todella outoa käytöstä häneltä. Itselleni ei tulisi mieleenkään tuommoinen lasten painostaminen vieraitten ihmisten pöytiin.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 00:22"]Ja lisättäköön, tää mamma oikein maanitteli monta (pitkää) minuuttia ja yritti suostutella tätä kakaraa tulemaan meidän pöytään tai vähintään koputtelemaan mua selkään ja juttelemaan. Yritin olla niinkuin en olisi kuullutkaan mitään. Jos mua kiinnostaisi vähääkään, niin enköhän olisi sen näyttänyt kun lapset juoksenteli sen 10min siellä pöytien ympärillä ja leikkipaikan välillä.
[/quote]
Lapsi sentään omasi tilannetajua eikä tullut? ;)
Ihan käsittämätöntä!! Mikähän pointti tossakin oli? Oliko selvinpäin?
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 00:42"]
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 00:22"]Ja lisättäköön, tää mamma oikein maanitteli monta (pitkää) minuuttia ja yritti suostutella tätä kakaraa tulemaan meidän pöytään tai vähintään koputtelemaan mua selkään ja juttelemaan. Yritin olla niinkuin en olisi kuullutkaan mitään. Jos mua kiinnostaisi vähääkään, niin enköhän olisi sen näyttänyt kun lapset juoksenteli sen 10min siellä pöytien ympärillä ja leikkipaikan välillä. [/quote] Lapsi sentään omasi tilannetajua eikä tullut? ;) Ihan käsittämätöntä!! Mikähän pointti tossakin oli? Oliko selvinpäin?
[/quote]
Enemmänkin tuntuu että se lapsi ujosteli eikä uskaltanut. Ja eivät varmastikaan olleet alkoa nauttineet. (Ei lapset eikä aikuisetkaan, itselläni oli kyllä viinilasi edessä) Onneksi ei tullut, en tiennyt mitä olisin sanonut. Varmaan pyytänyt ruokarauhaa tai vastaavaa.
Joittenkin ei vain pitäisi lisääntyä! Täydet sympatiat sinua kohtaan.