Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten jotkut ovat sellaisia harmaita hiirulaisia?

Vierailija
20.03.2022 |

Eivätkö he halua muuta elämältä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks sua kiinnostaa muiden asiat noin.

Ei kai kaikkien tarvi olla räväkkä-ritvoja.

Varmaan hiirulaisen ja räväkän välillä on sentään jotain? ap

Vierailija
2/15 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se ”elämästä irti saaminen” käytännössä on? Ei kaikki voi olla parrasvaloissa. Yleensä ne kiinnostavimmat ihmiset eivät ole ne huomion keskipisteet.

Aika usein kiinnostavuus syntyykin juuri siitä, ettei pidä ääntä itsestään eikä ole kaikkien saatavilla.

No en ole huomannut, kyllä se yleensä menee niin että ne räväkät ja hölösuut saa kaiken huomion.

Huomaamattomuuteen kyllä tottuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sosiaalisesti kömpelö ja se rajoittaa minun ulosantiani. Haluaisin olla ulospäinsuuntautuneempi ja saada joskun naisseuraa mutta aina otollisessa tilanteessa toimintaani iskee ikäänkuin palomuuri päälle. Sanat eivät tule ulos suusta ja aivosolut huutavat että lähde ulos.

Vierailija
4/15 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen sosiaalisesti kömpelö ja se rajoittaa minun ulosantiani. Haluaisin olla ulospäinsuuntautuneempi ja saada joskun naisseuraa mutta aina otollisessa tilanteessa toimintaani iskee ikäänkuin palomuuri päälle. Sanat eivät tule ulos suusta ja aivosolut huutavat että lähde ulos.

Ei tarvii olla mikään suuri hurmuri jos muuten kipinöi. Teet sen minkä pystyt ja katsot kuka kiinnostuu. Varmasti joku joskus.

Vierailija
5/15 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä he ovat matkalla elämässä eteenpäin.

Muistan omasta nuoruudesta harmaan vaiheen (vaatteissakin).

Sen jälkeen tuli värit, eikä enää vuosiin harmaata.

Vierailija
6/15 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antavat tilaa muille ja ovat ehkä introverttejä.

En osaa sanoa, tulisiko joku vastaamaan tähän joka samaistuu.

Olen introvertti ja ei kyllä kiinnosta ylettömät riennot ja isot laumat. Toisen introvertin kanssa homma luistaa parhaiten, kun pystytään keskustelemaan asioista eikä jonninjoutavista ihmissuhdelätinöistä. Osaan puhua ja paljonkin, mutta vain asiapitoista kuten introvertit puhuvat enkä ihmisten menoista ja tuloista ole kiinnostunut.

Introvertin tunnistaa siitä että kun alkaa small talk-puhuminen niin he vaikenevat totaalisesti kun kontekstipohjainen eli asiayhteyksellinen keskustelu loppuu.

Vierailija
7/15 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen introvertti ja ei kyllä kiinnosta ylettömät riennot ja isot laumat. Toisen introvertin kanssa homma luistaa parhaiten, kun pystytään keskustelemaan asioista eikä jonninjoutavista ihmissuhdelätinöistä. Osaan puhua ja paljonkin, mutta vain asiapitoista kuten introvertit puhuvat enkä ihmisten menoista ja tuloista ole kiinnostunut.

Introvertin tunnistaa siitä että kun alkaa small talk-puhuminen niin he vaikenevat totaalisesti kun kontekstipohjainen eli asiayhteyksellinen keskustelu loppuu.

Ei pidä kohdallani, eikä miehenikään kohdalla ollenkaan paikkaansa.

Extrovertit vain haluavat tällä tavalla selittää jotain mitä eivät kykene ymmärtämään, eli sitä että joku on erilainen kuin hän itse.

Vierailija
8/15 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stereotypisoit introverttejä eivät kaikki ole saman laisia.

Vierailija
9/15 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tämä aloitus. Edellisessä oli kiinnostavampia kommentteja.

Sama on eiliseltä.

Vierailija
10/15 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä asuu semmosia ikäneitoja, ei vielä vanhoja, ehkä lähellä 30v. Ne menee ihan lukkoon jos mies osoittaa kiinnostusta ja patsaana kävelevät pois. Ei niitä edes näe juuri koskaan. Ehkä sit mummona herää niilläkin tarpeita ja voi tilittää satavuotiaana että ois varmaan pitänyt jotain miestä kattoo takaisin! Niiku se YLE ohjelman satavuotias neitsytmummo "kukaan ei tullut kotoa hakemaan niin ei ole ollut miestä"

Onko siinä jtk pahaa ettei ole ollut miestä? Ei kaikkia oikeasti kiinnosta.

Vierailija
11/15 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrohan, miksi kaltaisesi räiskyvä, värikäs ja valloittava persoona tekee toisen samanlaisen aloituksen? Eivätkö ensimmäisen ketjun vastaukset miellyttäneet?

Tämä on se sama avaus.

Vierailija
12/15 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä tunnista. Osa introverteista handlaa small talkin hyvin. He ovat niitä, joiden kanssa tunnet, että juttu luistaa ja että voisit puhua loputtomasti. Mutta he ovat rättiväsyneitä jälkeenpäin.

Vierailija
13/15 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas tämä aloitus. Edellisessä oli kiinnostavampia kommentteja.

Sama on eiliseltä.

Hämmästelin samaa. Ketjusta on pudonnut todella paljon kommentteja. En melkein tunnistanut samaksi.

Vierailija
14/15 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrohan, miksi kaltaisesi räiskyvä, värikäs ja valloittava persoona tekee toisen samanlaisen aloituksen? Eivätkö ensimmäisen ketjun vastaukset miellyttäneet?

Miten niin toisen aloituksen? Tämä on eilisen aloitus, kuten päivämäärästä näet. Joku on vain poistattanut kosolti kommentteja. ap

Vierailija
15/15 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah. Tämä introvertti alkaa hölöttää sitä sun tätä ja jälkikäteen miettii uupuneena että mitäköhän tuli taas puhuttua ja pakkoko on aina tunkea mukaan joka keskusteluun. Huokaisen helpotuksesta kun pääsen tilanteesta omiin oloihini ja saan olla rauhassa, mutta riippuen edeltävän sosiaalisuuden määrästä, saatan käydä ihan ylikierroksilla ja tuntuu etten pysty rauhoittumaan ja olemaan oma itseni.