Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä mies voi parhaiten löytää kunppanin?

Vierailija
20.03.2022 |

Baarista, harrastuksista, deittisovelluksista vai mistä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eronnut, vaimo oli nuoruuden rakkaus, ja nyt on oikein tiedä, miten löytäisin kunppanin. Ei mitään vinkkejä kenellekään?

Vierailija
2/16 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mistään, jos et osaa edes kirjoittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin sun ominaisuuksista ja vahvuuksista miehenä.

Jos sulla on hyvännäköinen naama/olet pitkä/sulla on korkea status niin sitten nettideittailu.

Jos sulla on todella hyvä supliikki ja olet hauska niin sitten koulu/työ/baarit/harrasteryhmät

Vierailija
4/16 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastuksesta.

Vierailija
5/16 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

provo

Vierailija
6/16 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

provo

Ei ole, en ole seurustellut eron jälkeen ja olen ollut jo monta vuotta sinkkuna.

Vierailija
7/16 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kununppanin voi löytää saman kiinnostuksen parista (ryhmä somessa suomi tai ulkomaa), harrastuskin, ulkomaat (joku turvallinen alue ja ihminen), insta jos tiedät ihmisen jostain, on sinkku ja hän pitää sinusta (ei siis vonkaamista). Tapahtuma, messut, tuleeko vielä niitä. Pienikin tapahtuma voi olla kiwa. 

Vierailija
8/16 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin uuden naisen lenkkipolulta. Kysyin, kun kiinnosti mistä ostanut repun. Sit juttu lähti. Tuntu heti, että oltais tunnettu aina, vaikka ikinä oltu nähtykkään. Ajattelin 50/50 joko lähtee ulos tai ei lähde. Lähti se. Eikä nyt ollut mikään silarimissi vaan oikea nainen. Ihmisen luonne on vaan seksikästä.

Vierailija
9/16 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hanpurilaisbaarista tai vaatekaupan kunppariosastolta. Omani löysin Tanpereelta.

Vierailija
10/16 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kolmenkympin jälkeen menee vaikeemmaksi ja vaikeemmaksi. 27v olin kun eksä jätti jonka löysin suomi24 treffipalstalta. Nyt on 34v jo mittarissa ja kyllä tässä oon luovuttanut sen suhteen. Viime syksynä sitten poistin tinderin, kun mitä sitä tykkäilemään päivästä toiseen kun ei sieltä matchiä tule kun kerran kuussa jos silloinkaan ja senkin ihmisen puhekyvyt ovat olemattomat. Suosittelen vaan unohtamaan koko kumppanin hankinnan ja keskittymään omiin juttuihin mistä tykkää. Omat tykkäämisen aiheet on muutenkin punaisia vaatteita naisille. Se joko löytyy jostain tai sitten ei löydy ja todennäköisesti ei löydy. Kaikille ei löydy kumppania ja se on vaan ikävä fakta, joten parempi vaan koittaa oppia elämään sen kanssa.

Vierailija
11/16 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä löysin uuden naisen lenkkipolulta. Kysyin, kun kiinnosti mistä ostanut repun. Sit juttu lähti. Tuntu heti, että oltais tunnettu aina, vaikka ikinä oltu nähtykkään. Ajattelin 50/50 joko lähtee ulos tai ei lähde. Lähti se. Eikä nyt ollut mikään silarimissi vaan oikea nainen. Ihmisen luonne on vaan seksikästä.

Noin tapahtuu ehkä kerran 100000:sta?

Vierailija
12/16 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin tapahtuu ehkä kerran 100000:sta?

Av-mamman fantasia taas. Ei kukaan kysele tuntemattomilta reppuja ja jos kysyy, niin vähintäänkin ahdistava tilanne on.

Vierailija
13/16 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et mistään, jos et osaa edes kirjoittaa.

Mites olis oikeinkirjoituskursseilta?

Vierailija
14/16 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hunpalta tai junpalta. 

Vierailija
15/16 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kinpasta kiinnostunut, me oltaisiin...

Vierailija
16/16 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö oppinut kerrasta? Kuinka tyhmä sä oikein olet?