Onko kellään puolisoa joka valehtelee
Valkoisiavalheita? Mitä mieltä olette? Annatteko vaan olla. Ärsyttää puolidon tapa kunjoskus valehdellu pahempaakin, mutta turhaa.
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 19:25"]
Miehelläni on. En tykkää yhtään, mutta niin kauan kuin valheet ovat ns. harmittomia en jaksa puuttua asiaan.
[/quote] siis puhut itsestäsi? lipsaahtaako vaan vahingossa?
Mun vaimo valehtelee minulle ja ihan ilman syytä . Se juuri harmittaakin kun tulee vaan ylimääräistä sotkua kun ei voi puhua totta. Omasta mielestään sillä on hyvä syy valehdella.
Ärsyttää puolison tapa kun joskus valehdellu pahempaakin, mutta turhaa. Ja mietityttää että miten helposti niitä valheita suusta tulee.
Esim. aiemmin tänään; kysyin 'joko perunat on valmiit' puoliso: 'ei ne vielä ole'. Minä menin sitten kokeilemaan ja olihan ne, niin puolisi sanoi että just kokeilin ja minä näin ihan selvästi että ei ollut kokeilut, kun ei ollut kokeiluhaarukkaa. Selvisi myöhemmin muutenkin että oli vaan noin sanonu. Miten voi sanoa jos ei ole edes astellut keittiöön kokeilemaan perunoita.
ap
Ei. Mulla on tytärpuoli joka valehtelee. Isänsä ei usko mua ja nyt en enää jaksa. En vaan usko enää mitään. Kai toi äijäkin sen tajuaa kohta.
Kaikki ukot valehdelleet, kiertoon laitoin ne pellet!
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 19:31"]
Ärsyttää puolison tapa kun joskus valehdellu pahempaakin, mutta turhaa. Ja mietityttää että miten helposti niitä valheita suusta tulee.
Esim. aiemmin tänään; kysyin 'joko perunat on valmiit' puoliso: 'ei ne vielä ole'. Minä menin sitten kokeilemaan ja olihan ne, niin puolisi sanoi että just kokeilin ja minä näin ihan selvästi että ei ollut kokeilut, kun ei ollut kokeiluhaarukkaa. Selvisi myöhemmin muutenkin että oli vaan noin sanonu. Miten voi sanoa jos ei ole edes astellut keittiöön kokeilemaan perunoita.
ap
[/quote]
Miksi kysyit perunoiden kypsyyttä ja kuitenkin menit heti (?) tarkistamaan asian. ( et luota puolisoosi ) Totesit perunat kypsiksi. Puoliso koki tämän syytöksenä ja esitti hätävalheen ( ymmärrettävää) . Tämän jälkeen vielä juurta jaksaen osoitit puolisosi huonouden.
Puolisosi voi olla ymmällä kanssasi. Mikään ei riitä, ei totuus ei vahe ? Pyritkö joka välissä osoittamaan puolisollesi olevasi parempi ? Valvotko haukan lailla hänen tekemisään ?
Anna nyt ap selvityksiä että kuinka tuo asia oikein on ? Kuinka näet asian ?
Annan seuraavan korjausehdotuksen. Jos kysyt perunoiden kypsyyttä niin luotat sitten vastaukseen tai jätät kysymättä ja käyt itse tarkastamassa kypsyyden.
Onhan se selvä asia että jos kysyy ja heti vastauksen saatuaan menee tarkistamaan, niin motiivi on antaa moite toiselle.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 19:29"]
Mun vaimo valehtelee minulle ja ihan ilman syytä . Se juuri harmittaakin kun tulee vaan ylimääräistä sotkua kun ei voi puhua totta. Omasta mielestään sillä on hyvä syy valehdella.
[/quote]
Eräs esimerkki.
Vein vaimon junalle. Hän ilmoitti junan lähtöajan ja sanoin että mitäs jos lähdetään silloin kotoa että ehditään. Mentiin asemalle eikä ketään muuta. Sitten kun junan tuloaika lähestyi niin sanoin että kannetaan laukut jo asemalle . Hän sanoi että se juna taitaa tulla vasta myöhemmin ja odotetaan autossa ja ilmoitti junan tuloajan. Sitten kun tämä tuloaika lähestyi niin sanoin että nyt pitää mennä laiturille laukkujen kanssa. Mentiin laiturille eikä asemalla ketään muita. Hätäännyin että tuleeko tänne juna ollenkaan ja kun on ratakorjausta niin onko korvattu juna busseilla ja että pitää soittaa johonkin ja taas selvisi että ..keleen juna tuleekin vasta myöhemmin.
Silloin lähdin kotiin autolla ja sinne jäi odottamaan junaa ...kiitos vaan.
Arvasin että keksi 'ei ne vielä ole'.. kuulin äänensävystä ettei häntä huolettanut asia. Hän siis ei eka edes väittäny että oli just käyny katsomassa... vaan sitten kun minä totesin niiden olevan kypsiä. Ap
Ja liioittelee asioita. Tänäkin aamuna sanoi että sulaneesta kanasta oli valunut nesteitä pöydälle lautaselta, vaikka ei tasan ollut (just ennen sitä olin katsonut).
Kun kysyin tuota pottuhommaa, niin sanoi että tarkoitti sanoa 'just meinasin mennä kokeilee'... hiukan epäloogista: eka arvelee ettei ne oo vielä valmiita - sitten kun minä käyn ja sanon on - niin sitten väittää että hän oli juuri ajatellut mennä kokeilemaan.
Ap
Väitti ettei keskittynyt.
no olikin just kattomassa videoita.
Mulla menis hermo tommoseen. Hankaloittaa peruselämää liikaa jos ukolta tulee suusta ihan mitä sattuu.
Miehelläni on. En tykkää yhtään, mutta niin kauan kuin valheet ovat ns. harmittomia en jaksa puuttua asiaan.