Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kellään puolisoa joka valehtelee

Vierailija
30.08.2015 |

Valkoisiavalheita? Mitä mieltä olette? Annatteko vaan olla. Ärsyttää puolidon tapa kunjoskus valehdellu pahempaakin, mutta turhaa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on. En tykkää yhtään, mutta niin kauan kuin valheet ovat ns. harmittomia en jaksa puuttua asiaan.

Vierailija
2/14 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 19:25"]

Miehelläni on. En tykkää yhtään, mutta niin kauan kuin valheet ovat ns. harmittomia en jaksa puuttua asiaan.

[/quote] siis puhut itsestäsi? lipsaahtaako vaan vahingossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo valehtelee  minulle ja ihan ilman syytä . Se juuri harmittaakin kun tulee vaan  ylimääräistä sotkua kun ei  voi puhua totta. Omasta mielestään  sillä on hyvä syy  valehdella.

Vierailija
4/14 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää puolison tapa kun joskus valehdellu pahempaakin, mutta turhaa. Ja mietityttää että miten helposti niitä valheita suusta tulee.

Esim. aiemmin tänään; kysyin 'joko perunat on valmiit' puoliso: 'ei ne vielä ole'. Minä menin sitten kokeilemaan ja olihan ne, niin puolisi sanoi että just kokeilin ja minä näin ihan selvästi että ei ollut kokeilut, kun ei ollut kokeiluhaarukkaa. Selvisi myöhemmin muutenkin että oli vaan noin sanonu. Miten voi sanoa jos ei ole edes astellut keittiöön kokeilemaan perunoita.

ap

Vierailija
5/14 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/14 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mulla on tytärpuoli joka valehtelee. Isänsä ei usko mua ja nyt en enää jaksa. En vaan usko enää mitään. Kai toi äijäkin sen tajuaa kohta.

Vierailija
7/14 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ukot valehdelleet, kiertoon laitoin ne pellet!

Vierailija
8/14 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 19:31"]

Ärsyttää puolison tapa kun joskus valehdellu pahempaakin, mutta turhaa. Ja mietityttää että miten helposti niitä valheita suusta tulee.

Esim. aiemmin tänään; kysyin 'joko perunat on valmiit' puoliso: 'ei ne vielä ole'. Minä menin sitten kokeilemaan ja olihan ne, niin puolisi sanoi että just kokeilin ja minä näin ihan selvästi että ei ollut kokeilut, kun ei ollut kokeiluhaarukkaa. Selvisi myöhemmin muutenkin että oli vaan noin sanonu. Miten voi sanoa jos ei ole edes astellut keittiöön kokeilemaan perunoita.

ap

[/quote]

Miksi  kysyit perunoiden kypsyyttä ja kuitenkin menit  heti (?) tarkistamaan asian. ( et luota puolisoosi )  Totesit perunat kypsiksi. Puoliso  koki tämän syytöksenä ja esitti hätävalheen ( ymmärrettävää) . Tämän jälkeen  vielä juurta jaksaen osoitit  puolisosi huonouden.

Puolisosi voi  olla  ymmällä kanssasi. Mikään ei riitä,  ei totuus   ei vahe ? Pyritkö joka välissä osoittamaan puolisollesi olevasi parempi ?    Valvotko  haukan lailla hänen tekemisään ?

Vierailija
9/14 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna nyt ap selvityksiä että    kuinka tuo asia oikein on ? Kuinka näet asian ? 

Annan  seuraavan  korjausehdotuksen. Jos kysyt perunoiden  kypsyyttä niin    luotat sitten vastaukseen tai jätät kysymättä ja käyt itse tarkastamassa kypsyyden.

Onhan se selvä asia että jos kysyy ja heti vastauksen saatuaan menee tarkistamaan,  niin  motiivi on antaa moite toiselle.

Vierailija
10/14 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 19:29"]

Mun vaimo valehtelee  minulle ja ihan ilman syytä . Se juuri harmittaakin kun tulee vaan  ylimääräistä sotkua kun ei  voi puhua totta. Omasta mielestään  sillä on hyvä syy  valehdella.

[/quote]

Eräs esimerkki.

Vein vaimon junalle. Hän ilmoitti junan lähtöajan  ja sanoin että mitäs jos lähdetään    silloin kotoa että ehditään. Mentiin  asemalle  eikä ketään muuta. Sitten kun junan tuloaika lähestyi niin sanoin että kannetaan laukut   jo asemalle  . Hän  sanoi että se juna taitaa tulla  vasta  myöhemmin  ja  odotetaan autossa ja ilmoitti junan tuloajan. Sitten kun tämä tuloaika  lähestyi niin  sanoin että nyt pitää mennä laiturille    laukkujen kanssa. Mentiin laiturille   eikä asemalla ketään muita. Hätäännyin että   tuleeko tänne juna ollenkaan ja kun   on  ratakorjausta niin onko korvattu juna busseilla ja että pitää   soittaa johonkin ja taas selvisi että  ..keleen juna tuleekin vasta myöhemmin. 

Silloin lähdin  kotiin autolla ja sinne jäi  odottamaan junaa ...kiitos vaan.

Vierailija
11/14 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin että keksi 'ei ne vielä ole'.. kuulin äänensävystä ettei häntä huolettanut asia. Hän siis ei eka edes väittäny että oli just käyny katsomassa... vaan sitten kun minä totesin niiden olevan kypsiä. Ap

Vierailija
12/14 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja liioittelee asioita. Tänäkin aamuna sanoi että sulaneesta kanasta oli valunut nesteitä pöydälle lautaselta, vaikka ei tasan ollut (just ennen sitä olin katsonut).

Kun kysyin tuota pottuhommaa, niin sanoi että tarkoitti sanoa 'just meinasin mennä kokeilee'... hiukan epäloogista: eka arvelee ettei ne oo vielä valmiita - sitten kun minä käyn ja sanon on - niin sitten väittää että hän oli juuri ajatellut mennä kokeilemaan.

Ap

Vierailija
13/14 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitti ettei keskittynyt.
no olikin just kattomassa videoita.

Vierailija
14/14 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menis hermo tommoseen. Hankaloittaa peruselämää liikaa jos ukolta tulee suusta ihan mitä sattuu.