Kuukautiset ja suuseksi
Kommentit (11)
Minun miehellä ei ole tähän päivään mennessä ollut menkkoja.
Nuolee jos mulla on tamponi tai kuukuppi. Veristä värkkiä en antaisi nuolla.
Käytän kuukuppia, joten itse nuolemisessa ei olisi mitään ihmeellistä, mutta tykkään kun mies sormettaa samalla kun nuolee, ja sormetus ei tietty onnistu kun on kuukuppi sisällä.
Vuodan sellaiset nelisen päivää ja niistäkin kahtena päivänä vain vähän, joten ei ole ongelma olla kuukautisten aikana joko kokonaan ilman seksiä tai harrastaa vain yhdyntää ja klitoriksen hierontaa.
Jostain syystä vuoto lakkaa aina yhdynnän ajaksi, samoin jos olen kuukautisten aikana suihkussa vaikka 20-30min, niin ei kerkeä tulla mitään ulos.
En siis ole kokenut kuukautisia ja seksiä ongelmaksi, mutta jos mies kokisi, niin voin toki masturboida sen neljä päivää ja olla ilman miehen kosketusta!
Tosimies ajaa kelillä kun kelillä, vaikka päin punaisia. Ei mun naisystävillä ole niin paljon verta tullut että haittaisi siinä kiimassa. Toki alapääpesu ennen touhuilua.
Kuppi sisällä passaa lipitellä. Tai passaisi, mutta harvemmin on naisella halua silloin.
Pillua nuollaan oli menkat tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Pillua nuollaan oli menkat tai ei.
Näin toimitaan, joskus on nainen ollu halukas mutta sanonu että punasetpäivä, kysymys kuuluu sattuuko jos nuolen ja pannaan, ei oo ikää käyny kipiää. Osa vähä häpeissää ku parta muuttuu punaseks mutteihän se veri mitää vaarallista oo
Miehenä en haluaisi nuolla veristä pillua. Oksettaa jo muutenkin ajatus kaikista taudeista ja "töhnistä" mitä naisen sisällä voi olla. Mies sentään näkee terskan selvästi ja voi puhdistaa helposti.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä en haluaisi nuolla veristä pillua. Oksettaa jo muutenkin ajatus kaikista taudeista ja "töhnistä" mitä naisen sisällä voi olla. Mies sentään näkee terskan selvästi ja voi puhdistaa helposti.
Sulle sopiikin muna suuhun paremmin.
On kysynyt, että saako nuolla. Ei saa