Pelkään, että silmistäni jo näkyy kuinka huonosti voin.
Vai näkyykö se silmistä, jos ihminen on aivan kuollut, tuskaisen surullinen ja ahdistunut, toivonsa menettänyt ja pinnistelee viimeisillä voimillaan vaikkapa töissä? Maski peittää naamaa ja ilmeitä, mutta paljastaako silmät ja jos niin miten?
Kommentit (26)
voi,
sina olet uupunut. Se on sairaus vaikka sita ei viela osata kaikkialla hoitaa. uni ei auta koska se ei ole vasymysta tai siis myos sita mutta ei pelkastaan. Kirjaimellisesti sisus on palanut ja kuori viela pystyssa.
Tarvitset ammattiauttajaa koska tuosta on vaikea selvita kotikonstein. Sairasloma on valttamatonta mutta jos kotona asiat ovat yhta huonosti se ei valttamatta auta.
Itse sairastuin reilu vuosi sitten monen monen vuoden rankan stressin tuloksena.
Nyt olo alkaa olla parempi, olen jopa lukenut itselleni uuden ammatin ja loytanyt uuden tyon vaikka olen jo seniori. osaan jo nauraa uudestaan ja tunnen etta aurinko lammitaa. Ihmeellista.
Voimia sinulle
Tuskin kukaan tajuaa. Ei ihmiset ajattele sellaisia asioita, jos ajattelevat ylipäätään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kukaan tajuaa. Ei ihmiset ajattele sellaisia asioita, jos ajattelevat ylipäätään mitään.
Ja vaikka tajuaisivatkin, ei ketään todellakaan kiinnosta!
Katsotko jokaista vastaantulijaa silmiin? Jos et varo. Joku soittaa jonnekin mt hot linjalle susta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vaikka tajuaisivatkin, ei ketään todellakaan kiinnosta!
No, joillakin on työpaikka ja työkaverit jotka kiinnittävät huomiota kasvoihin, ilmeisiin yms ja ovat kiinnostuneita, esim.minulla. Ja tässä tilanteessa koen sen hyvin tukalana.
Ap
No siis, mua auttoi se, kun pääsen välillä toiseen osoitteeseen pariksi päiväksi ihan vain rauhoittumaan keskenäni. Mutta lomaa voi ottaa ihan vaikka pistämällä silmät kiinni. Ajattelen helliä ja hyviä ajatuksia itseäni kohtaan ja jos nousee tuskaa, annan sen tulla ja mennä ja jatkan samaa. Ei sitä tarvitse tehdä kuin minuutti, että alkaa olo rauhoittua, kun harjaantuu.