Ammattisi?
Ihan mielenkiinnosta listaa minkä alan ihmiset kirjoittelevat näitä juttuja. Minä olen kotirouva tällähetkellä.
Kommentit (59)
Kotirouva on ammatti siinä missä työtön tai opiskelijakin, paitsi, että kotirouva ei saa yhteiskunnan tukea eli ei ole yhteiskunnan elätti.
Itse olen eläkeläinen eli yhteiskunnan loinen. En tee mitään ja silti minulle ilmestyy joka kuukausi rahaa pankkitilille. Ei paljon, mutta riittävästi, että en kuole nälkään.
Eläkeläinen, 28 v. Meidän heimossa pääsee nuorena työkyvyttömyyseläkkeelle. Meidän arvomaailma ei sovi työntekoon ja päästään eläkkeelle kun ollaan päästämme vialla.
Insinööri/toimitusjohtaja/yrittäjä. Omassa firmassa lv n 32 meur, henkilöstöä 130. Työkiireiden keskellä kiva käydä täällä rentoutumassa :) Ei ikinä henkilökunta uskois !! Ja parempi niin :)
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 20:15"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 19:47"]Kotirouva ei ole ammatti.
Siitä ei makseta palkkaa, siitä ei saa palkkaa, sillä ei itseä elätetä. Sitä varten ei tarvitse opiskella yhtään mitään.
[/quote]
Mikä ammatti on vonkaaja ja millaiset opiskelut vaaditaan?
[/quote]
Vonkaajaksi vaaditaan ylempi korkeakoulututkinto ja monen vuoden kokemus alalta.