Eurooppalainen mies ja aasialainen nainen - mitä mielikuvia herättää sinussa?
Kommentit (71)
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 02:43"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 19:00"]
Itseä vituttaa kun joku läski saa naisellista ja itsestäänhuolehtivaa, hoikkaa thai-tyttöä. Ja mitä nää katkerat jutut on siitä, että mies ei saa naista omasta maastaan? Eikö esim. Mika Salo saisi suomalaista naista???? Kyllä itse ainakin tykkään katsoa aasialaisia, venäläisiä ja eteläamerikkalaisia naisia monesti mielummin kuin suomalaisia.
[/quote]
Tykkäät katsoa heitä, mutta et saa heitä. Oletko koskaan miettinyt miksi?
T: mies 46
[/quote]
Niin. Taso ei ole riittävä. Ja viimekädessä ei ole penniäkään rahaa.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 02:41"]
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 02:39"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 17:33"] Mies ei saanut naista kotimaastaan, vaan kävi hakemassa epätoivoisen elintasopakolaisen kattonsa alle. Toivottavasti Suomessa sitten odotti se naisen toivoma prinsessaelämä. [/quote] Miksi helvetissä nainen/mies pitäisi löytää kotimaastaan? Maailma on iso paikka. Onko jossain sääntö siitä, että suomalaisen pitää olla suomalaisen kanssa jne? Omituista, jos joku niin ajattelee... [/quote] Pointti taisi ollakin se ettei saa ns. kunnollista naista _mistään_ niin pitää ostaa ihmiskaupanuhri. Se on väärin, eikä muuksi muutu.
[/quote]
Tuosta olen samaa mieltä
T: se kenelle vastasit
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 02:47"]
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 02:43"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 19:00"] Itseä vituttaa kun joku läski saa naisellista ja itsestäänhuolehtivaa, hoikkaa thai-tyttöä. Ja mitä nää katkerat jutut on siitä, että mies ei saa naista omasta maastaan? Eikö esim. Mika Salo saisi suomalaista naista???? Kyllä itse ainakin tykkään katsoa aasialaisia, venäläisiä ja eteläamerikkalaisia naisia monesti mielummin kuin suomalaisia. [/quote] Tykkäät katsoa heitä, mutta et saa heitä. Oletko koskaan miettinyt miksi? T: mies 46 [/quote] Niin. Taso ei ole riittävä. Ja viimekädessä ei ole penniäkään rahaa.
[/quote]
Raha ei ole se avaintekijä. Olen itse onnellisesti yhdessä itsenäisen hyvin tienaavan Lähi-idästä kotoisin olevan naisen kanssa. Hän ei tarvitse minun rahojani elämiseensä ja on niin upea nainen, että saisi helposti miljonäärimiehen jos toisenkin. On kanssani kuulemma siksi, että tykkää luonteestani ja huumorintajustani. Minäkin olen hänen kanssaan tasan samasta syystä. Eihän siihen muuta tarvita.
M46
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 02:39"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 17:33"]
Mies ei saanut naista kotimaastaan, vaan kävi hakemassa epätoivoisen elintasopakolaisen kattonsa alle. Toivottavasti Suomessa sitten odotti se naisen toivoma prinsessaelämä.
[/quote]
Miksi helvetissä nainen/mies pitäisi löytää kotimaastaan? Maailma on iso paikka. Onko jossain sääntö siitä, että suomalaisen pitää olla suomalaisen kanssa jne? Omituista, jos joku niin ajattelee...
[/quote]
Miksi tätä alapeukutetaan? Ihanko oikeasti on ihmisiä, jotka ajattelevat, että puolison pitäisi löytyä omasta maasta tai "omien piiristä"?
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 02:53"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 02:47"]
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 02:43"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 19:00"] Itseä vituttaa kun joku läski saa naisellista ja itsestäänhuolehtivaa, hoikkaa thai-tyttöä. Ja mitä nää katkerat jutut on siitä, että mies ei saa naista omasta maastaan? Eikö esim. Mika Salo saisi suomalaista naista???? Kyllä itse ainakin tykkään katsoa aasialaisia, venäläisiä ja eteläamerikkalaisia naisia monesti mielummin kuin suomalaisia. [/quote] Tykkäät katsoa heitä, mutta et saa heitä. Oletko koskaan miettinyt miksi? T: mies 46 [/quote] Niin. Taso ei ole riittävä. Ja viimekädessä ei ole penniäkään rahaa.
[/quote]
Raha ei ole se avaintekijä. Olen itse onnellisesti yhdessä itsenäisen hyvin tienaavan Lähi-idästä kotoisin olevan naisen kanssa. Hän ei tarvitse minun rahojani elämiseensä ja on niin upea nainen, että saisi helposti miljonäärimiehen jos toisenkin. On kanssani kuulemma siksi, että tykkää luonteestani ja huumorintajustani. Minäkin olen hänen kanssaan tasan samasta syystä. Eihän siihen muuta tarvita.
M46
[/quote]
Siinä sanottiinkin viimekädessä. Eli jos ei millään muulla saa niin (ikävä kyllä) rahalla saa.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 02:55"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 02:39"]
Mies ei saanut naista kotimaastaan, vaan kävi hakemassa epätoivoisen elintasopakolaisen kattonsa alle. Toivottavasti Suomessa sitten odotti se naisen toivoma prinsessaelämä.
[/quote]
Miksi helvetissä nainen/mies pitäisi löytää kotimaastaan? Maailma on iso paikka. Onko jossain sääntö siitä, että suomalaisen pitää olla suomalaisen kanssa jne? Omituista, jos joku niin ajattelee...
[/quote]
Miksi tätä alapeukutetaan? Ihanko oikeasti on ihmisiä, jotka ajattelevat, että puolison pitäisi löytyä omasta maasta tai "omien piiristä"?
[/quote]
Viesti nro 42.
No en pitäisi saamattomana sellaista miestä, jos joku ryhtyy riskialttiiseen vaimontuontiprojektiin, sekä ylipäätään viettää jopa kuukausia aikaansa kaukomaiden epämääräisissä olosuhteissa. No, Thaimaa sinänsä vielä on ihan helppo. Oletettavasti kuitenkin ne liitot, jotka tapahtuvat hyväksikäytön meiningissä ja joissa ei asioista sen laajemmin puhuta - kariutuvat samaan tapaan kuin monet paikallisten 16 vuotiaiden väliset suhteetkin.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 17:44"]
Muija on lähtenyt rahan perään, äijä ottanut palvelijan, ei yleensä tietoisesti. Luulevat muijan oikeesti rakastavan. Todellinen rakkaus kyseessä vain 1%:ssa näistä tapauksista. Joka muuta luulee on naiivi.
[/quote]
Minä tunnen tuollaisia pareja. Ei ne sen enempää ole rakkaudettomia kuin suomalaiset parisuhteetkaan. En tunne ainoatakaan suomalais-aasialaista paria, jotka olisivat eronneet. Suomalais-suomalaisia eropareja sen sijaan tunnen.
[/quote]
Minä taas tiedän juuri noita suomalais-thainainen pareja tai siis entisiä pareja joissa ero on tullut.
Yhden tunnenkin jollain tavalla ja kyllä avustaa ja on sitä koko ajan tehnyt lastaan perheineen Thaimaassa .
Tuli Suomeen nimenomaan vaimoksi elintason perässä, mutta suomalainen mies oli väkivaltainen. Todellakin tyypillinen tarina.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 02:39"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 17:33"]
[/quote]
[/quote]
Todellakin!
Minulla on toki oma lehmä ojassa, vaimoni sattuu olemaan kaakkois-aasiasta.
Ilmeisesti me vain emme olisi saaneet kohdata ja rakastua, hänen olisi pitänyt tiukasti tavata vain oman maansa kansalaisia (tai peräti 7+ sukupolvea varmistetusti ko. Maan etniseen enemmistöön kuuluvia ihmisiä)?
Samoin minä en olisi saanut vilkuilla, saati keskustella, seurustelusta puhumattakaan muiden kuin suomalaisten kanssa. Ilmeisesti tarpeeksi puhtaiden suomalaisten kanssa.
Kas, kun matkustamista ei ehdoteta kiellettäväksi AV:n toimesta. Siinä kun voi tutustua toisesta maasta kotoisin oleviin!
Olisiko sekin kamalaa, jos vaimoni vanhemmat asuisivat vaikka töiden takia suomessa ja vaimoni olisi viettänyt lapsuutensa täällä? Yhtälailla hän olisi silti oman maansa kansalainen ja poikkeaisi etnisesti suomen valtavirrasta.
Entä jos hänen vanhemmista toinen olisi suomalainen ja vaimoni siten puoliksi suomalainen. Olisiko seurustelu tuomittu silloinkin AV:lla tutuin perustein: Et vaan saa suomalaista, siksi valitsit tuon aasialaisen!
Sanon, että herätkää jo! 90-luvun alku Filippiineiltä vaimoja kaupitelleine Sit Vileineen on mennyt vuosikymmeniä sitten. Astukaa nykyaikaan ja globalisaatioon jossa ihmiset voivat kommunikoida rajoista ja etnisyydestä piittaamatta.
Ei oikein mitään, kuten ei juuri muistakaan pareista.
Entä herääkö jollekin mielikuvia aasialaisesta miehestä ja eurooppalaisesta naisesta? Se on kai harvinaisempi näky ainakin Suomessa.
Että mies on täys luuseri, joka ei saa ns normaalia suomalaista naista.
Nainen tyttöbaarin huora.
Ja näinhän ne asiat yleensä onkin.
(paitsi sen parin mielestä, jossa mies on rakastunut huoraan ja nainen elintasoon... joka on mitä on, mutta lähtöjä parempi)
En oikein ymmärrä tätä suomalaisten naisten jalustalle nostamista, ei suomalainen nainen ole mikään ylivertainen naisrotu muunmaalaisiin verrattuna. Voisin ihan hyvin kuvitella seurustelevani ulkomaalaisen tai aasialaisen naisen kanssa. Tummaihoisen kanssa olen seurustellut, mutta hän oli Suomessa syntynyt.
Mutta ei suomalaisissakaan naisissa mitään vikaa ole, oikein kivoja mutta ei suomalaiset mikään maailman ylivertaisin naisrotu ole. Sentakia en ymmärrä kuinka joku ei saa suomalaista naista jankutusta ikäänkuin kyse olisi jostain graalin maljasta.
Eipä juuri mitään. Miehistä näkee heti onki löytänyt vaimon työkomennukselta vai ressukka joka ei ole muuta saanut. Jälkimmäinen säälittää naisen puolesta
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 17:39"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 17:34"]
[/quote]
Huh kun olet katkera tapaus. Ajattelet varmaan samaa suomalaisnaisten gambialaismiehistä.
[/quote]
En ole tuon viestin kirjoittaja, mutta juuri noin ajattelen. Että thaivaimon omaava suomimies on epätoivoinen lassukka, joka ei suomesta naista saa ja joutuu siksi ostamaan itselleen naisen. Samoin gambiasta itselleen miehen hakeva nainen herättää samanlaisia ajatuksia. Epätoivoinen ja ruma kummajainen, joka ei muuten saa miestä. Nainen sentään yleensä on hissukka ja kunnollinen, mutta nämä suomimiehet naisenhakkaajia.
[/quote]
Hienoa! Olet säilyttänyt tasosi. Pelkäsin jo, että olet antanut periksi uusille tuulille. Jatka samaa hyvää työtä!
Riippuu ihan tyypeistä. Jos on sellainen ökkötörrön oloinen mies huomattavasti nuoremman naisen kanssa, niin tulee sääli sitä naista ja mietin, kuinka tasa-arvoinen suhde on. Varsinkin kun näkee pareja, joilla ei ole edes kunnon yhteistä kieltä. Jos saman"tasoisen" oloinen pari, ei herätä mitään ajatuksia.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 17:58"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 17:45"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 17:39"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 17:34"]
[/quote]
Huh kun olet katkera tapaus. Ajattelet varmaan samaa suomalaisnaisten gambialaismiehistä.
[/quote]
En ole tuon viestin kirjoittaja, mutta juuri noin ajattelen. Että thaivaimon omaava suomimies on epätoivoinen lassukka, joka ei suomesta naista saa ja joutuu siksi ostamaan itselleen naisen. Samoin gambiasta itselleen miehen hakeva nainen herättää samanlaisia ajatuksia. Epätoivoinen ja ruma kummajainen, joka ei muuten saa miestä. Nainen sentään yleensä on hissukka ja kunnollinen, mutta nämä suomimiehet naisenhakkaajia.
[/quote]
Tuuletahan vähän ajatteluasi. Olet kovin ahdasmielinen. Ne tuntemani suomalaismiehet, jotka ovat aasialaisten kanssa naimisissa, ovat ihan komeita ja hyvin koulutettuja, hyvässä työssä.
[/quote]
Yksi alapeukuttaja on sitä mieltä, että aasialaisen kanssa naimisissa oleva mies ei voi olla komea ja koulutettu.
[/quote]
Suvaitsevaisuus ei sentään koske kaikkia. Hyvänen aika! Me tiedämme paremmin ja enemmän.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 17:44"]Muija on lähtenyt rahan perään, äijä ottanut palvelijan, ei yleensä tietoisesti. Luulevat muijan oikeesti rakastavan. Todellinen rakkaus kyseessä vain 1%:ssa näistä tapauksista. Joka muuta luulee on naiivi.
[/quote]Miten te akat olette näin synkeitä ja kielteisiä ulkomaalaisista naisista?
Onhan aasialainen Nainen suomalaista ryhävalasta paljon kauniimpi, sirompi, älykkäämpi, lämpimämpi, seksikkäämpi, miellyttävämpi, iloisempi, kunniallisempi, hymyilevämpi, välittävämpi, inhimillisempi ja rakastettavampi. Hienojen suomalaisten miesten, joille ottajia maailmalta löytyy, kannattaakin jättää ryhävalaat katkeruuttaan itkemään. He eivät ole suomalaisen miehen veroisia eivätkä arvoisia. Itsensä pilanneita, elämänvastaisia epänaisia, joita ei kunniallisen miehen ole mitään syytä arvostaa. Jääkööt suomalaiset epänaiset yksin ja katkerina itkemään. Maailmalta löytyy parempia.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 19:00"]
Itseä vituttaa kun joku läski saa naisellista ja itsestäänhuolehtivaa, hoikkaa thai-tyttöä. Ja mitä nää katkerat jutut on siitä, että mies ei saa naista omasta maastaan? Eikö esim. Mika Salo saisi suomalaista naista???? Kyllä itse ainakin tykkään katsoa aasialaisia, venäläisiä ja eteläamerikkalaisia naisia monesti mielummin kuin suomalaisia.
[/quote]
Tykkäät katsoa heitä, mutta et saa heitä. Oletko koskaan miettinyt miksi?
T: mies 46