Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset on seksi hulluja?

Vierailija
20.03.2022 |

Muuta ei ole mielessä kuin panot ja otot ja vaikuttaa siltä kuin ihmiset olisi yliseksualisoituneita. Itse on 40v mies eikä oo nainen käynyt mielessä pitkään aikaan.

Onko teillä muuta elämää kuin seksi? En usko.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset ei osaa yhdys sanoja?

Vierailija
22/25 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että huolimatta seksihulluudestanne, voisitte kunnioittaa perheitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

#seksihullu

Vierailija
24/25 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normihalut M42 kirjoitti:

Määrittele seksihullu? On MYÖS tervettä, että on hyvä seksihalut ja tehdä kaikkea seksijuttuja ilman, mutta se ei saa vahingoittaa itseään tai muita(BDSM erikseen). Se on myös oikeus olla seksuaalinen ihminen. Ei pitäis olla keltään pois, jos panettaa:D

Ei ole keltään pois, antaa mennä vaan, mutta ei tarvitse joka tilanteessa höpöttää seksistä. 

On se iso osa omaa elämää ja hyvinvointia. Siitä saa mielettömästi energiaa kaikkeen olemiseen - niin erilaisia me vaan ollaan!

Ja seksuaalisuudesta huolimatta vaativa ammatti ja ihan hyvä isä.

Vierailija
25/25 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen seksihullu, koska se on tällä hetkellä mukavinta ajanvietettä mitä tiedän. Ollut yli 20 vuotta. Toki vaimon kanssa vaan touhuillaan päivittäin. On meillä muutakin elämää tietysti. Mutta kun on vapaata, niin mieluiten käytän sen sängyssä. Mitäs pahaa, tai paheksuttavaa tässä on? Jotkut käyttää aikansa johonkin muuhun mistä tykkää. Se on biologiaa, ja voimakkain vietti meillä ihmisillä. Minulla sitten kai normaalia voimakkaampi. Ja miksei tänne SEKSI-palstalle voisi kirjoitella päivät pitkät, jos kiinnostaa. Kenenkään ei ole pakko tätä palstaa lukea, niinkuin ei muitakaan medioiden seksi-juttuja, jos ei seksijutut kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi