Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmiset on seksi hulluja?

Vierailija
20.03.2022 |

Muuta ei ole mielessä kuin panot ja otot ja vaikuttaa siltä kuin ihmiset olisi yliseksualisoituneita. Itse on 40v mies eikä oo nainen käynyt mielessä pitkään aikaan.

Onko teillä muuta elämää kuin seksi? En usko.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aseksuaali?

Vierailija
2/25 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on ihan parasta ja elämän suola. Elä sä vaan selibaatissa ei vois vähempää kiinnostaa sun mielipiteet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveillä miehillä seksi on mielessä lähes jatkuvasti. 

Vierailija
4/25 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöiseksi se on mennyt maailma, kun markkina miehet ja ihmisten viihdyttäjät on saanut asioista päättää ja määrätä. Sitä kun tarjoaa ihmisille töitä ja sirkushuveja(seksi) niin monet ovat helpommin hallittavissa. Ja ihmiset olisivat viisaampia jos ei seksi viettelisi naimajutuissakaan.

Vierailija
5/25 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännölliset siemensyöksyt ovat terveellisiä miehelle. Eturauhassyöpä juurikin kehittyy herkemmin, jos ei ole aktiivisena. Tavallisesti suositellaan 15 siemensyöksyä kuukaudessa. Kassit täyttyy noin 48 tunnin sisällä, joten aika hyvin voi pysyä tuossa tahdissa.

Naisten tarpeista en tiedä muuta että kai niilläkin jotain on kun nykyään on äreitä lihavia niin paljon.

Vierailija
6/25 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan luonnollinenhan asia tuo seksi on. Se on kyllä huomattu, ettei nelikymppisillä miehillä käy naiset mielessä, ainakaan oikeat, elävät ja kolmiulotteiset. Siksi en oman ikäluokkani miehistä olekaan kiinnostunut.

Vierailija
7/25 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tjaa-a, mullakin on elämässä muuta mietittävää yleensä. välillä toki tekee enemmän mieli, mut esim. nyt koen, että kerta viikossa riittää ihan hyvin - ja kumppani on samaa mieltä onneksi.

Vierailija
8/25 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele seksihullu? On MYÖS tervettä, että on hyvä seksihalut ja tehdä kaikkea seksijuttuja ilman, mutta se ei saa vahingoittaa itseään tai muita(BDSM erikseen). Se on myös oikeus olla seksuaalinen ihminen. Ei pitäis olla keltään pois, jos panettaa:D

Vierailija
9/25 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Ei mulla vaan.

Vierailija
10/25 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsismi? Ehkä pitää "voittaa" elämässä mahdollisimman paljon?

Vierailija
11/25 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmalle osalle seksi on elämän tarkoitus. Se on geeneissämme. Emme voi sille mitään.

Vierailija
12/25 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmetytti toi Iltalehden juttu, kun tärkeintä on vaan omien fantasioiden toteuttaminen. Sitten kun puoliso ei halua niin petetään, koska aivan pakko toteuttaa kaikki seksifantasiat. Eikö fantasian idea ole juuri siinä, että sitä ei toteuta? Ihmetyttää, että niiden fantasioiden toteuttaminen on niin tärkeätä, että sitten vaikka petetään. Kyllästyttää kun ip-lehdet täynnä seksijuttuja. Voisi olla että kiinnostaisi enemmän jollei sitä jatkuvasti toitotettaisi joka tuutista.

Vierailija
13/25 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti sillä yritetään tukahduttaa muita ongelmia. Noin jos ihan addiktiosta puhutaan. Käytetään välineenä ratkaista pahaa oloa, ahdistusta jne

Vierailija
14/25 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normihalut M42 kirjoitti:

Määrittele seksihullu? On MYÖS tervettä, että on hyvä seksihalut ja tehdä kaikkea seksijuttuja ilman, mutta se ei saa vahingoittaa itseään tai muita(BDSM erikseen). Se on myös oikeus olla seksuaalinen ihminen. Ei pitäis olla keltään pois, jos panettaa:D

Ei ole keltään pois, antaa mennä vaan, mutta ei tarvitse joka tilanteessa höpöttää seksistä. 

Vierailija
15/25 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ihmetytti toi Iltalehden juttu, kun tärkeintä on vaan omien fantasioiden toteuttaminen. Sitten kun puoliso ei halua niin petetään, koska aivan pakko toteuttaa kaikki seksifantasiat. Eikö fantasian idea ole juuri siinä, että sitä ei toteuta? Ihmetyttää, että niiden fantasioiden toteuttaminen on niin tärkeätä, että sitten vaikka petetään. Kyllästyttää kun ip-lehdet täynnä seksijuttuja. Voisi olla että kiinnostaisi enemmän jollei sitä jatkuvasti toitotettaisi joka tuutista.

Se on justiinsa tätä mistä on ollut puhetta. Seksi myy ja markkinamiehet mielellään tekee businesstä seksillä. Ja lampaat maksaa, mutta minkäs sille voi kun tekee mieli. Vaan voihan sille, nimittäin onhan APkin voinut.

Vierailija
16/25 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ne oo, median höpöjuttua kaikki.

Tyhmiin ehkä vielä uppoaa. Tai kokemattomiin nuoriin, joille turhia paineita moisesta.

Vierailija
17/25 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole seksi usein mielessä, en tiedä miksi. Ehkä olen puoliksi aseksuaali. Olen kaikinpuolin tyytyväinen elämääni, kaipaisin vain kumppania jakamaan arkea. Ja ehkä joskus petipuuhiin. 

Olen harrastunut hyvää seksiä, jopa loistavaa. Ei ole siitä kiinni, etteikö olisi kokemusta hyvästä seksistä. 

Vierailija
18/25 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se johtuu uskon romahtamisesta.

T. Y'all need Jesus

Vierailija
19/25 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, olen ehkä liian tiukka seksiin. Tai sitten pitäisi etsiä pienempi munaisia miehiä. Pienemmän kanssa tulisi  useammin harrastettua seksiä Sanotaan, että alatiesynnytys muuttaa naisen kroppaa niin, että seksi paranee ja on helpompi saada orgasmeja. En ole kokenut alatiesynnytystä. Ehkä ongelma on mun anatomiassa.

Vierailija
20/25 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän sen, että kun ei ollut seksiä moneen vuoteen niin puheet ja kirjoitukset seksistä ahdisti, koska koin, että niitä tulee joka tuutista. Nyt nyt olen avoimempi seksin suhteen, niin luen ja tutustun seksiin liittyviä juttuja enemmän ja voin ottaa vinkkejä myös omaa elämääni.