Mitä ostaa Tallinnasta?
Olen lähdössä päiväksi Tallinnaan ja jotain niiden parin tunnin aikana pitäisi saada ostettua. Mutta mitä?
Viimeksi lähdin kamalassa univajeessa enkä jaksanut shoppailla, jälkikäteen kadutti.
Kommentit (18)
Kuule, ei Virossa ole ostopakkoa ollenkaan. Ei ole pakko shoppailla ellet jotain tarvitse. Viestistäsi kun ei saa selvää mitä haluat ostaa? Oletko nainen vai mies? Haluatko halpaa krääsää vai etsitkö laatua? Onko hakusessa joku tuote vai palvelu?
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 16:24"]
Kuule, ei Virossa ole ostopakkoa ollenkaan. Ei ole pakko shoppailla ellet jotain tarvitse. Viestistäsi kun ei saa selvää mitä haluat ostaa? Oletko nainen vai mies? Haluatko halpaa krääsää vai etsitkö laatua? Onko hakusessa joku tuote vai palvelu?
[/quote]
Ei siellä mitään kulttuurielämyksiä ainakaan ehdi kokea, joten mieluusti ostaisin sieltä jotain tuotteita. Ongelmani on nimenomaan se, etten tiedä mitä ostaa, kun en kaipaa mitään erityistä. Ovatko esimerkiksi kengät siellä halpoja? Onko av-mammoilla lempparipuoteja?
Olen nuori nainen. Viinaa en aio ostaa. Sekä laatu että krääsä kelpaavat.
Jos tykkäät pellavasta, niin Tallinnasta saa laadukkaita pellavatuotteita, esim. liinavaatteita: tyynyliinoja, pussilakanoita ja aluslakanoita parivuoteeseen. Lino osoitteessa Pikk 12 on sympaattinen, ystävällinen palvelu, pellavatuotteet pääosin valkoisia tai luonnonväreissä. Värikkäämpää, modernimpaa ja kalliimpaa mm. Zizi, Vene tänav 12.
Käy jossain hoidossa, ota rakennekynnet tai käy kampaajalla tms.
Apteekista kaikkia lääkkeitä mitä käytät.
Viinaa, röökiä, juustoja, makkaroita, niitä tulee itsellä hamstrattua. Vitamiinit puolet halvempia, kun Suomessa. Mitä ikinä mieleen juolahtaa, mutta varsinkin ruoat on Virossa tasokkaampia, makkarat lihaisampia ja juustot maukkaampia. Kaiken kruunaa se, ettei mikään maksa oikeastaan mitään.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 16:33"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 16:24"]
[/quote]
Ei siellä mitään kulttuurielämyksiä ainakaan ehdi kokea, joten mieluusti ostaisin sieltä jotain tuotteita. Ongelmani on nimenomaan se, etten tiedä mitä ostaa, kun en kaipaa mitään erityistä. Ovatko esimerkiksi kengät siellä halpoja? Onko av-mammoilla lempparipuoteja?
Olen nuori nainen. Viinaa en aio ostaa. Sekä laatu että krääsä kelpaavat.
[/quote
Ei, vaan siellä on ihania kenkiä. Mutta ihanat ei yleensä ole halpoja.
Hiusvärejä ja särkylääkkeitä tulee hamstrattua, kun ovat niin halpoja
Tuo mulle Vegetaa ja Pöltsämaa-sinappia.
Virukeskuksessa on Massimo Duttin liike
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 17:45"]
Viinaa ja pillua.
[/quote]
Ja vaimolle joku hajuvesi lahjaksi ja lapsille karkkia. Itse käyn aina ensimmäiseksi panoilla, sitten viinat ja viimeiseksi tuliaset.
Sian nahka sipsejä ja kalev suklaata
Puhas Loodus ja Joik ja Natura Siberica kosmetiikkaa.
Kenkäkauppaan! Suomeen sisäänostetaan vain perusvarmat mallit, väreinä musta ja ruskea. Tallinnassa voi yllättyä, että tutulla kenkämerkillä onkin todella värikäs valikoima. Rahaa voi käyttää vähän tai paljon merkistä riippuen, Tallinnassa myös luksusmerkkejä.
Vanhassa kaupungissa on pari mieletöntä hattukauppaa. Osoitteita en muista.
Viinaa niin paljon että pelkkä niiden katsominen saa maksan rasvoittumaan.