Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sammattilaisia paikalla?

Vierailija
30.08.2015 |

Olen just ajamassa mieheni kanssa Sammattiin? Vuokrattiin mökin sieltä. Onko siellä joku paikka lähellä missä voi käydä syömässä tai drinksulla? Sää on kyllä niin kakka ja en jaksa itsua koko ajan mökin sisällä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 15:43"]Olen just ajamassa mieheni kanssa Sammattiin? Vuokrattiin mökin sieltä. Onko siellä joku paikka lähellä missä voi käydä syömässä tai drinksulla? Sää on kyllä niin kakka ja en jaksa itsua koko ajan mökin sisällä.
[/quote]

Kirkonkylällä taitaa joku kaljakapaikka olla. Ruokaa löytyy vanhan ykköstien varresta: Kasvihuoneilmiö ja Lahnajärvi.

Vierailija
2/2 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 15:51"]

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 15:43"]Olen just ajamassa mieheni kanssa Sammattiin? Vuokrattiin mökin sieltä. Onko siellä joku paikka lähellä missä voi käydä syömässä tai drinksulla? Sää on kyllä niin kakka ja en jaksa itsua koko ajan mökin sisällä. [/quote] Kirkonkylällä taitaa joku kaljakapaikka olla. Ruokaa löytyy vanhan ykköstien varresta: Kasvihuoneilmiö ja Lahnajärvi.

[/quote]

voiko tuossa kapakassa myös syödä? katsoin että tuo kasvihuone ja lahnajärvi eivät taas ole niin lähellä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi