Minkä ikäisille tytöille alatte syöttää e-pillereitä
onko 12V. jo tarpeeksi vanha? Entä missä iässä käskette karvat ajelemaan, heti kun niitä kasvaa vai pitääkö antaa ensin rehottaa ja sitten kuumottaminen ajeun puolesta?
Kommentit (8)
Lääkäri määräsi 11v:lle, kun sanottiin, että on kivuliaan kuukautiset. Karvanpoisto on tietty joka viikko, ei kai kukaan enää anna lapsensa kasvatta majavaa, johan sitä koulussa pilkattaisiin. Ja se majavan haju on kamala! Eikä tytön 16v poikaystäväkään tykkää.
Itse on ehkäisyasiansa hoitanut. Ei oo tarvinut syöttää.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 14:57"]onko 12V. jo tarpeeksi vanha? Entä missä iässä käskette karvat ajelemaan, heti kun niitä kasvaa vai pitääkö antaa ensin rehottaa ja sitten kuumottaminen ajeun puolesta?
[/quote]
12 v on hyvä aika, mutta sitä kumia pitää käyttää pillereistä huolimatta ja kyllä tytöt itse osaavat puutarhansa hoidon oppivat kavereiltaan.
Itse toivon ettei lapseni sorru koskaan käyttämään e-pillereitä. En ole niitä hänelle markkinoinut koska en ole itsekään niitä syönyt. Toivon että aloitus on provo eikä kukaan äiti oikeasti sanele lapselleen moisia asioita.
Tyttärille on opetettu että pillukarvat pidetään poissa. Sheivaus on yhtä tärkeää kuin hiusten ja kynsien leikkuu.
Täähän on tietty provo, eiks niin?!